Dat deed een vriendin van mij vroeger.. toen was ze 14 ofzo en verslaafd aan koffie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik begon mijn stage met 1 kopje de dag. We zijn nu 9 weken verder en ik zit aan de 5. WTF!
Ach, dat is met roken ook zo. Genoeg mensen die een pakje per week/maand kunnen, anderen 5 pakjes per dag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik dronk op mn top 1 kop per dag en meestal niet eens 1 per week, dus ik val nog mee
Nee dankjequote:
Ik kan helemaal niet rokenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, dat is met roken ook zo. Genoeg mensen die een pakje per week/maand kunnen, anderen 5 pakjes per dag.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:26 schreef L.no het volgende:
Wheheh, mijn nicht belt speciaal om mij te vertellen dat bij my super sweet sixteen een japans thema feest komt, omdat ze weet dat ik een verkapte wapanese ben.
Wat lief van haar.
Dan krijg ik een astmaaanval als ik je zoen.quote:
Heb je daar echt nog zo veel last van?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan krijg ik een astmaaanval als ik je zoen.
Nah, ik overdrijf gewoon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je daar echt nog zo veel last van?
Ik wou zeggenquote:
Die autoquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef L.no het volgende:
Tering die jurk bij dat programma van de jarige job.![]()
![]()
Met dat zoenen? Tof.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou zeggenIk gebruik het ook nog steeds als excuus hoor, als het me uitkomt
Oh niet alleen danquote:
Dat ook idd.quote:
True.. ik ben echt blij met de rookverbod. Kan ik normaal een café binnen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh niet alleen danOok als ik geen zin heb ergens te gaan zitten, hoewel dat nu met het rookverbod een beetje spaak loopt
Och, ik heb er tegenwoordig amper meer last van gelukkigquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:43 schreef L.no het volgende:
[..]
True.. ik ben echt blij met de rookverbod. Kan ik normaal een café binnen.
Ik toch wel.. dan snak ik naar frisse lucht en dan ben ik alleen buiten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik heb er tegenwoordig amper meer last van gelukkigAlleen je kleren stinken niet meer, dat is wel heel relaxt
Wat kutquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik toch wel.. dan snak ik naar frisse lucht en dan ben ik alleen buiten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kutIk ben er volgens mij overheen gegroeid
Heb als ultieme test 3 pakjes in 2 dagen weg gepaft en dat ging prima
quote:
Nah, ik wil de mogelijkheid om nóg gevoeliger te worden liever vermijden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kutIk ben er volgens mij overheen gegroeid
Heb als ultieme test 3 pakjes in 2 dagen weg gepaft en dat ging prima
MTVquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef L.no het volgende:
16-jarige meiden hebben écht geen smaak tegenwoordig met jurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |