Ik probeer het uit te leggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
TVP.
Waarom zo weinig gebruikt, wel gekocht, niet teruggebracht etc?
en knip.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:50 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Ik probeer het uit te leggen.
Ik draai een kleine tien jaar met cd. Omdat ik me ook besef dat ik een keer over zal moeten stappen op midi, heb ik besloten een keer midi controllers te kopen. Zo gezegd, zo gedaan.
Bedankt voor je link, maar ik wil een apparaat dat ik snap. Ik heb voldoende kennissen die het voor me in kunnen stellen, maar dan kan ik nog niks als het fout gaat on the road. De Otus moet daar in uitblinken. Dat icm de Otus tas waar ik ook m'n laptop in kan doen, en het plaatje is compleet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
en knip.
had dan ff wat hulp gevraagd. daar hebben we hier toch een topique voor?
zoals DJ-ing #54: allemaal patsers!
ik ken de otus niet, ik heb een vci-100.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:12 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Bedankt voor je link, maar ik wil een apparaat dat ik snap. Ik heb voldoende kennissen die het voor me in kunnen stellen, maar dan kan ik nog niks als het fout gaat on the road. De Otus moet daar in uitblinken. Dat icm de Otus tas waar ik ook m'n laptop in kan doen, en het plaatje is compleet.
Welke controller ziet er wel moeilijk uit? Ik zit continue in de knoop met de software.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken de otus niet, ik heb een vci-100.
Zal m vanavond wel es googlen.
zo moeilijk zien die EKS er niet uit, trouwens.
kom maar even praten over software in het DJ forumquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:30 schreef KrustyKuntz het volgende:
[..]
Welke controller ziet er wel moeilijk uit? Ik zit continue in de knoop met de software.
probeer het eens. Aan de prijs kun je je geen buil vallen :-)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef papert het volgende:
tvptje. Kan een goede aanvulling zijn op mijn huidige set-up om met 4 dechs te gaan draaien. Ik weet alleen niet of ik dat wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |