Ook maar fan geworden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)an-Kane/479265770612
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)an-Kane/479265770612
quote:
Waarom zet je overal ',,' achter?quote:
ff geen Sharepoint nu aubquote:
Totoquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Braaaaaaaaaaaaaaaak
Een collega van mij vroeg zich hardop af of ze Toto draaiden
Ik vind Toto trouwens wel tofquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Braaaaaaaaaaaaaaaak
Een collega van mij vroeg zich hardop af of ze Toto draaiden
Ik vindt het persoonlijk een prima plaat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef -Hans- het volgende:
Leuke playlist Der Rudy! http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/346285
Ik gok als Megahit The Opposites – Licht Uit
Helaaschquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef borisz het volgende:
[..]Nu zakt de partij niet nog verder weg.
hej niet haten! zo klinken ze nu eenmaal in Leiden (ehh ja die tekst...dat is een ander verhaal... dat was het idee van de snelle promotiejongens)quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef themauster het volgende:
Dus ik werd net gebeld door Jeroen van Inkel van Q-music voor de Innuendo van Queen die in mijn lijst stond van mijn top 10 van de jaren 90
hihi coolquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef themauster het volgende:
Dus ik werd net gebeld door Jeroen van Inkel van Q-music voor de Innuendo van Queen die in mijn lijst stond van mijn top 10 van de jaren 90
Denken ze dat ze hem zo wel krijgen?quote:
Dat op zich wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht het toch echt niet, Q is bad for you
Die ROFL is niet om de Leijenare hoor, maar vanwege het feit dat ze dat hele nummer gemaakt hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hej niet haten! zo klinken ze nu eenmaal in Leiden (ehh ja die tekst...dat is een ander verhaal... dat was het idee van de snelle promotiejongens)
(kwakz0r zingt mee in het koor )
Ze krijgen in ieder geval publiciteit, en komen dus weer in the picture bij 3FM. En het is een mooie manier om de inwoners van de stad meer feeling ermee te laten krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Denken ze dat ze hem zo wel krijgen?![]()
hij is in elk geval al rondgetwitterd (en niet alleen door mij)quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze krijgen in ieder geval publiciteit, en komen dus weer in the picture bij 3FM. En het is een mooie manier om de inwoners van de stad meer feeling ermee te laten krijgen.
Nice !quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef themauster het volgende:
Dus ik werd net gebeld door Jeroen van Inkel van Q-music voor Innuendo van Queen die in mijn lijst stond van mijn top 10 van de jaren 90
Weinig mis met Leidenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze krijgen in ieder geval publiciteit, en komen dus weer in the picture bij 3FM. En het is een mooie manier om de inwoners van de stad meer feeling ermee te laten krijgen.
denk aan je hart!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef Captain_Slow het volgende:
VERMOORD DIE BITCH DIE DIT KUT NUMMER WEER IN DE MEGA TOP 5 HEEFT GEKREGEN!!!!
Yep.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
Is gisteren de bonus gewonnen ? (Win Code)
Als je Rihanna bedoelt: ja graag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef Captain_Slow het volgende:
VERMOORD DIE BITCH DIE DIT KUT NUMMER WEER IN DE MEGA TOP 5 HEEFT GEKREGEN!!!!
* Ofyles2 zou liever de trap nemen. Veel gezonder...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Er kan beter een bordje op die lift bij 3FM geplaatst worden als 'ie het wél doet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Er kan beter een bordje op die lift bij 3FM geplaatst worden als 'ie het wél doet.
Oftewel:quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zou liever de trap nemen. Veel gezonder...
Sorry!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar voortaan geen doodverwensingen meer posten. Je lijkt wel een terrorist...
* Ofyles2 misschien Timur de vraag stelt of trappen ook buiten dienst gesteld kunnen worden...quote:
Sterker nog, die foto is gemaakt in het NPO-gebouw. De liftdeur die je ziet is de 3FM liftdeur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 misschien Timur de vraag stelt of trappen ook buiten dienst gesteld kunnen worden...
Dat riekt naar inconsequentie...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Captain_Slow het volgende:
De website van Havo/Vwo failt trouwens hard, als je bij hun op de antwoorden van een examen drukt dan krijg je een berichtje dat je dan een of andere CD moet kopen, maar ze hebben de .pdf-jes nog niet van hun fileserver gehaald, dus kan ik nog steeds de antwoorden overschrijven
Klopt, bedankt voor de herinnering...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, die foto is gemaakt in het NPO-gebouw. De liftdeur die je ziet is de 3FM liftdeur.
En dat was toendertijd ook mijn onderschrift bij die foto, of trappen buiten gebruik gesteld konden worden.
Vragen en antwoorden van examens? Die staan ook gewoon op http://cito.nl/vo/ce/havovwo/oudexam/ex2009/eind_fr.htmquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Captain_Slow het volgende:
De website van Havo/Vwo failt trouwens hard, als je bij hun op de antwoorden van een examen drukt dan krijg je een berichtje dat je dan een of andere CD moet kopen, maar ze hebben de .pdf-jes nog niet van hun fileserver gehaald, dus kan ik nog steeds de antwoorden overschrijven
*Moet minder op de eerste link bij Google drukken*quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vragen en antwoorden van examens? Die staan ook gewoon op http://cito.nl/vo/ce/havovwo/oudexam/ex2009/eind_fr.htm
* Ofyles2 ook doodongelukkig wordt van Demi Lovato. Hij hoeft dat nummer ook nooit meer te beluisteren...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Iemand geeft een 10 voor dat nummer van de nieuwe muziek... Misschien zou die doof zijn?
Zuid-Oosten kurkdroogquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef Againzender het volgende:
"Vanavond en vannacht helder en droog"
Er valt sneeuwnu hoor in het noordoosten
Straks is het juni en dan sneeuwt het nog. Ik voel het!!!!! Overigens is hetgeen wat is gevallen inmiddels zo goed als verdwenen, maar er schijnt nog een boel deze kant op te komen..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Againzender het volgende:
Jaha, het sneeuwt weer in Nederland! Gebeurt anders nooit
Eeeeejquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:55 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG iedereen![]()
![]()
Ik ben helemaal in mijn nopjes over mijn nieuwe muurdecoratie, een groot Canvasdoek van deze foto:
[ afbeelding ]
even opscheppen hier hoor
De drager van het elftalquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Ach nee toch,Theo Lucius breekt been tijdens training
Wie?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Ah, voetbal interesseert mij toch nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Speelde vroeger o.a. voor PSV en Feyenoord.
Kwam dit seizoen over van FC Den Bosch.
Laatste kon ik slecht horen maar eerste is inderdaad Gorillaz, wel leuke opgave.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Gorillaz en denk dat de laatste Hometown Glory is
beter dan het been van z'n tegenstanderquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Gorillaz hoorde ik ook direct, maar verder geen ideequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laatste kon ik slecht horen maar eerste is inderdaad Gorillaz, wel leuke opgave.
Nee, ik klink denk ik net wat ouder aan de telefoon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ah, voetbal interesseert mij toch niet![]()
Dit is niet toevallig Sirolf?
Yoquote:Timooooooooooooooooo
De Armand v. Helden remix is veeeeeeeel vetter!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit is zo'n angstig vette plaat !!!Ou Est Le Swimming Pool - Dance The Way I Feel
Wow klinkt erg prettig zeg!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Yo
[..]
De Armand v. Helden remix is veeeeeeeel vetter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef Bol_Wan het volgende:
he kut, opening voor Laura Jansen is 1 van mijn favoriete zangers, zou je ook alleen voor het voorprogramma kaartjes kunnen krijgen
zal et even verduidelijk..quote:
Prachtigquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Er komt ook geen eind aan deze vreselijke plaat van Evanescence
Oké, sorry.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zal et even verduidelijk..
Cary Brothers staat in het voorprogramma van Laura Jansen..
- Cary Brothers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Laura Jansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil dus alleen kaarten voor het voorprogramma
ik heb ook nooit een samenhangend verhaal, dus het zal wel een combinatie zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, sorry.
Ik ben nogal in de war vandaag...
quote:
Ik dacht ook dat hij Laura Jansen leuk vondquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oké, sorry.
Ik ben nogal in de war vandaag...
vandaar de verduidelijking, moet nu toch duidelijk zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij Laura Jansen leuk vond![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ben trouwens weg mensen. GoedeMIDDAG
LOLquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
ik zie Hans niet dus ik doe et maar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
altijd even meebleren met het heey!quote:
Jup! absoluut een hoogtepunt van de plaatquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
altijd even meebleren met het heey!
Ben ik zo slaapverwekkend?quote:
Bedankt voor deze geruststelling.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, jij zeker niet.
Nu echt pitten gaat.
Dat ding?! apart chansonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, Giel zei vanochtend rond 6.40 dat Grammophonedzie de nieuwe MH is.
Hij is goed bezig inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef Againzender het volgende:
Gerard doet goed zijn best de sfeer te verhogen hier. Paar heerlijke nummers alweer afgelopen half uur
Zal ik eens gaan SMS-en?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:33 schreef Sersjee het volgende:
Dat is puur om te voorkomen dat we met z'n allen gaan zweven. Stel je voor dat ie Trapped had opgevolgd met een Motorcycle Emptiness. Ik had niet voor mezelf ingestaan.
Zal het eens vragen, is wel zo makkelijk iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij kunt vast naar verkorte nummer in de studio bellen
Doe maar. Echt, dat wordt janken.quote:
ok.quote:
Heb Michiel ook al eens horen zeggen dat ze in Belgie al veel bekende zijn dan hier.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
In oktober 2009 al Hotshot bij de zuiderburen: http://www.stubru.be/programmas/audio/hotshotouestleswimmingpool
Zal zeker kloppenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb Michiel ook al eens horen zeggen dat ze in Belgie al veel bekende zijn dan hier.
goedeMIDDAG!!quote:
Het kan idd haast niet beterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:57 schreef Sirolf het volgende:
Een nadeel: Op deze manier kan het volgende uur eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Het concert van de heren in de Arena was ook heul niet kud.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel blèrt mee![]()
![]()
![]()
![]()
Nog zo'n legende. Concert in 2001 van de beste man op de uni in Twente (met o.a. Ilse DeLangein het voorprogramma) staat hoog in m'n alltime lijstje
.
Kan ik me zeer goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het concert van de heren in de Arena was ook heul niet kud.
goedeMIDDAG!!quote:
Ja, hoeveel hits kun je in één programma stoppen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef Againzender het volgende:
Talk Talk
WIE STOPT DIE MAN, TEVEEL HITS
Gewoon je radio veul harder zetten. Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef Brennel het volgende:
Waarom is mijn doucheradio nou kapotnu mis ik vast van alles als ik ga douchen.
Hm, de kans dat er een kutplaat gedraaid wordt, wordt natuurlijk wel steeds groterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef Brennel het volgende:
Waarom is mijn doucheradio nou kapotnu mis ik vast van alles als ik ga douchen.
Was een ander nummer:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef Againzender het volgende:
Ik weet niet of het dit nummer was of een andere van Talk Talk, maar Tom Blomberg viel ooit eens in bij de Avondspits, en had dit nummer in een soort loop gezet. Na een kwartier begon het mij pas op te vallen
Het was op 1 april overigens
http://jeugdsentimenten.n(...)pits/comment-page-2/quote:Wat ik nooit zal vergeten is dat Frits Spits op een 1 april , één uur lang “Talk Talk , Living in another world” ( geloof ik) draaide, GAAF !!!
Heheh, de rattenkooi staat vlak naast een speaker, dus dat lijkt me niet zo'n heel goed idee. Moet 'm dan behoorlijk veul harder zettenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gewoon je radio veul harder zetten. Doe ik ook altijd.
Ah, dankquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een ander nummer:
[..]
http://jeugdsentimenten.n(...)pits/comment-page-2/
Hoe bizar?quote:
de wereld vergaat, ik draai mij nog even om?quote:
Claudia komt binnen?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dit stiekem best een leuke plaat. Nou ja, stiekem... Ik vind het best een leuke plaat. Zo.
* Roel_Jewel meerent.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Goed, ik verhuis langzamerhand richting de buren, want Claudia mag ik graag mislopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |