abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:38:50 #151
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_78771975
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
*sigh* *zwijmel*
Bij welke talkshow is dit? Lijkt me wel grappig om het stukje te kijken op YouTube ofzo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:41:39 #152
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78772115
Conan O'Brien.

7:43

[ Bericht 42% gewijzigd door Bragi op 05-03-2010 13:47:03 ]
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:28:04 #153
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_78774102
Thanks Natuurlijk ging het over heel iets anders dan wat ik dacht

Wat is ze toch leuk hè? Het stukje in seizoen 5 met Kate in de supermarkt blijft voor mij één van haar beste scènes in LOST
pi_78774903
hahah het is wel echt een schatje ja
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:01:26 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_78775567
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
*sigh* *zwijmel*
eh wait wtf...

oh was ik maar die handen
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_78776702
christ wat gaan deze topics hard, ik moet hem nog even bijlezen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:36:09 #158
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_78781843
Ik vind het Sun/Jin verhaal net zo weinig toevoegen aan Lost als het "Yatta!"-verhaal van Hiro uit Heroes.

Ik vind het zéér vervelende personages, passen mijns inziens niet in de serie.

Sun die flink onder de duim wordt gehouden door zowel haar vader als Jin, en wel ineens de zaak van haar pa over kan nemen en de onafhankelijke zakenvrouw kan spelen? Dat gaat er bij mij niet in.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_78783561
Ineens? Die karakters hebben nogal wat ontwikkeling meegemaakt in de eerste vier seizoenen hè. Ik vind het niet vreemd dat Sun als een veel sterkere vrouw van het eiland is gekomen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:26:27 #160
133369 Jivis
Critikut
pi_78783758
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:21 schreef Ereinion het volgende:
Ineens? Die karakters hebben nogal wat ontwikkeling meegemaakt in de eerste vier seizoenen hè. Ik vind het niet vreemd dat Sun als een veel sterkere vrouw van het eiland is gekomen.
Alhoewel ik het matige personages vindt ben ik het hier met je eens. In seizoen 1 waren er al tekenen te zien dat Sun niet zo timide is als ze lijkt.
Amen.
pi_78784164
Net gezien! Wat een toffe aflevering! Maar goed, nog weinig antwoorden, maar dat gaat helemaal goed komen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:08:43 #162
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_78785725
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:21 schreef Ereinion het volgende:
Ineens? Die karakters hebben nogal wat ontwikkeling meegemaakt in de eerste vier seizoenen hè. Ik vind het niet vreemd dat Sun als een veel sterkere vrouw van het eiland is gekomen.
Op een gegeven moment staan ze aan het water (nadat ze weer in LA zijn) samen met Jack, Locke, Kate etc. Ze houdt ze onder schot alsof dit dagelijkse koek voor d'r is. Ze heeft maar één keer iemand neer geschoten (van wat ik mij herinner) en daar schrok ze zelf ontzettend erg van.
Ik vind het gewoon niet erg kloppen, vooral omdat ik het slechte personages vind irriteer ik mij er nog meer aan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_78786175
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Op een gegeven moment staan ze aan het water (nadat ze weer in LA zijn) samen met Jack, Locke, Kate etc. Ze houdt ze onder schot alsof dit dagelijkse koek voor d'r is. Ze heeft maar één keer iemand neer geschoten (van wat ik mij herinner) en daar schrok ze zelf ontzettend erg van.
Ik vind het gewoon niet erg kloppen, vooral omdat ik het slechte personages vind irriteer ik mij er nog meer aan.
Maar dat is toch 3 jaar later?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:24:13 #164
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_78786506
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Maar dat is toch 3 jaar later?
Klopt, maar ik denk niet dat ze veel vaker geschoten heeft in die tussentijd of met een geweer heeft gespeeld.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_78787523
Was een spannende aflevering met flink wat vaart, behalve dan tijdens de sidebacks van Sayid. Ik ben benieuwd wat er komen gaat! .
pi_78787826
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Nee

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is ook een leuke kant van Sun !
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
*sigh* *zwijmel*
!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78789736
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Klopt, maar ik denk niet dat ze veel vaker geschoten heeft in die tussentijd of met een geweer heeft gespeeld.
Misschien heeft ze een schietcursus gevolgd.
pi_78789985
Lijkt mij ook idd. Ze was toch al een tijdje van plan om wraak te nemen op Ben na Jins dood?

Schietcursus en een wapen zijn dan wel handig.
pi_78798316
ik vind het echt knap hoe jullie alles kunnen onthouden van de vorige seizoenen. Ik kijk al vanaf het allereerste begin maar begrijp nog steeds niet heel veel.
Vind het iig erg leuk om hier na de aflevering jullie meningen te lezen.

Toch zit mij iets dwars.

vooral nu zie ik veel theorieen over black and white, goed en kwaad, een spel enzv voorbij komen. Ik snap niet waarom Jacob en MIB nooit in het begin van het verhaal zijn voorgekomen.
Wat doet de Dharma dan daar? En wat heeft die ene man (die vader van Penny) dan met het eiland.
ik hoop echt zo dat ik hier wel antwoorden op krijg.

Wat is jullie mening hierover?
pi_78798562
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef missdiana het volgende:
ik vind het echt knap hoe jullie alles kunnen onthouden van de vorige seizoenen. Ik kijk al vanaf het allereerste begin maar begrijp nog steeds niet heel veel.
Vind het iig erg leuk om hier na de aflevering jullie meningen te lezen.

Toch zit mij iets dwars.

vooral nu zie ik veel theorieen over black and white, goed en kwaad, een spel enzv voorbij komen. Ik snap niet waarom Jacob en MIB nooit in het begin van het verhaal zijn voorgekomen.
Wat doet de Dharma dan daar? En wat heeft die ene man (die vader van Penny) dan met het eiland.
ik hoop echt zo dat ik hier wel antwoorden op krijg.

Wat is jullie mening hierover?
Heb je de vorige seizoenen wel gekeken?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:27:22 #171
133369 Jivis
Critikut
pi_78799390
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef missdiana het volgende:
ik vind het echt knap hoe jullie alles kunnen onthouden van de vorige seizoenen. Ik kijk al vanaf het allereerste begin maar begrijp nog steeds niet heel veel.
Vind het iig erg leuk om hier na de aflevering jullie meningen te lezen.

Toch zit mij iets dwars.

vooral nu zie ik veel theorieen over black and white, goed en kwaad, een spel enzv voorbij komen. Ik snap niet waarom Jacob en MIB nooit in het begin van het verhaal zijn voorgekomen.
Wat doet de Dharma dan daar? En wat heeft die ene man (die vader van Penny) dan met het eiland.
ik hoop echt zo dat ik hier wel antwoorden op krijg.

Wat is jullie mening hierover?
Als je je geheugen weer eens wilt opfrissen, is dit misschien een handige site voor je: http://www.lostpedia.org
Amen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:45:43 #172
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_78800212
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef missdiana het volgende:
ik vind het echt knap hoe jullie alles kunnen onthouden van de vorige seizoenen. Ik kijk al vanaf het allereerste begin maar begrijp nog steeds niet heel veel.
Vind het iig erg leuk om hier na de aflevering jullie meningen te lezen.

Toch zit mij iets dwars.

vooral nu zie ik veel theorieen over black and white, goed en kwaad, een spel enzv voorbij komen. Ik snap niet waarom Jacob en MIB nooit in het begin van het verhaal zijn voorgekomen.
Wat doet de Dharma dan daar? En wat heeft die ene man (die vader van Penny) dan met het eiland.
ik hoop echt zo dat ik hier wel antwoorden op krijg.

Wat is jullie mening hierover?
Sommige dingen zijn nog niet helemaal aan bod gekomen omdat dit nog uitgewerkt en geschreven moet worden.

Verder heeft Charles Widmore (vader van Penny) gewoon op het eiland als een "other" in de jaren '70.

The Dharma Initiative is daarheen gekomen omdat het eiland bepaalde eigenschappen bevat waar hun experimenten beter tot hun recht zouden zijn.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:46:13 #173
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78809184
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_78809929
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef missdiana het volgende:
ik vind het echt knap hoe jullie alles kunnen onthouden van de vorige seizoenen. Ik kijk al vanaf het allereerste begin maar begrijp nog steeds niet heel veel.
vooral nu zie ik veel theorieen over black and white, goed en kwaad, een spel enzv voorbij komen. Ik snap niet waarom Jacob en MIB nooit in het begin van het verhaal zijn voorgekomen.
Wat doet de Dharma dan daar? En wat heeft die ene man (die vader van Penny) dan met het eiland.
ik hoop echt zo dat ik hier wel antwoorden op krijg.
Dat zijn vragen waar idd nog geen concreet antwoord op is. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of dat nog wel komt of dat we tevreden moeten zijn met wat we nu weten.

Iedereen is door Jacob gehaald, behalve Dharma. Die hadden het eiland zelf gevonden middels The Lamp Post. Vandaar ook de oorlog tussen de others en Dharma culminerend in The Purge.

Ik denk dat het 1 van 'de regels' was dat Jacob en MiB zich niet al te veel met iedereen mochten bemoeien. MiB heeft sindsdien echter een maas in de wet gevonden waardoor hij zich niet meer aan die regels hoeft te houden en waarmee hij ook Jacob dwingt om eindelijk op de voorgrond te treden.
pi_78811062
Wat was er eigenlijk zo speciaal aan Dogen dat hij MiB buiten de Temple hield? Hij zal daarvoor wel naar het eiland gehaald zijn door Jacob, die hem beloofde dat hij daarmee zijn zoon kon redden. Maar vind het raar dat MiB niet in kon omdat Dogen daar was. En waar was die as rond de Temple dan voor, die duidelijk zichtbaar was toen MiB Claire naar de Temple stuurde? Want blijkbaar had die as helemaal geen nut meer toen Dogen dood was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')