Hmzz, jammer dat heb ik gemistquote:
Wilders heeft er ook een aantal maand gelee niet voor niets een praatje gehoudenquote:
Pechtold moet eerder voor iets anders op gaan letten in deze uiterst polariserende verkiezingscampagne. De volgende discussie zal los gaan barsten: gaat D66 voor links, of gaat ze voor rechts? Want dat is de keuze de Nederland op 9 juni maakt, en hoe hij zijn partij manoeuvreert in dit landschap zal bepalend zijn voor haar positie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk dat ze wel inzakken, want:
- Pechtold minder scherp
- accent komt op PvdA vs CDA
Ik niet, ik lach gewoonquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik glimlach bij het verlies CDA
D66 kan niet uitgesproken links of rechts zijn, want dan verliest D66 wat ze is en de reden waarom ik op de D66 stemquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef NJN het volgende:
[..]
Pechtold moet eerder voor iets anders op gaan letten in deze uiterst polariserende verkiezingscampagne. Er zal een discussie volgen die los gaat barsten. Gaat D66 voor links, of gaat ze voor rechts? Want dat is de keuze de Nederland op 9 juni maakt, en hoe hij zijn partij manoeuvreert in dit landschap zal bepalend zijn voor haar positie.
In het gemeentehuis zijn we wel bekend gemaakt iig. Bij de NOS volgt het zo denk ik.quote:
Steeds minder plekken waar mensen de verlichting (die notabene al begon in de 18e eeuw) nog moeten gaan meemaken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef koningdavid het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat CU verliest. Onverwacht...
Marxograd aan de Waal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Smerig links bolwerk wonen we toch in
Oh je was er bij in IJmuiden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
In het gemeentehuis zijn we wel bekend gemaakt iig. Bij de NOS volgt het zo denk ik.
jepquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh je was er bij in IJmuiden?
Ben wel benieuwd, ff vergelijken met Haarlem. Aangezien ik in beide woon
9 juni komt onze verlossingquote:
Marianne Thiemequote:Op donderdag 4 maart 2010 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF? Wie wordt dan premier??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |