quote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef dutch-treat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef -Peach het volgende:Dat dacht ik dus ook.....alleen deden mn spoilertags het niet dus heb het maar ff weggehaald voor de zekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Ticootje op 21-04-2010 08:54:34 ]I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:29 schreef Ticootje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En leuk feitje, ik begon al te twijfelen aan mijn schema, maar in die '3 episodes promo' zeggen ze "just three episodes until the vampire season finale" en het zijn dus inderdaad nog 4 afleveringen (1x19 vanavond, dan 1x20 volgende week, 1x21 de week daarop en dan de finale op 13 mei)
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILER: over de finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Ik voelde die spanning gewoon in me buik!quote:Op zondag 25 april 2010 09:05 schreef IV_Xample het volgende:
heerlijke aflevering met een geflipte stefan
en dan die spanning tussen damon en elena...hmmmmmmmmmmmmmmmmm
ja tijdens die dans hè? De gemeende glimlach, een klein vonkje?quote:Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voelde die spanning gewoon in me buik!
Heerlijk zeg !
Idd heerlijke televisie. Ik kan niet wachten op de volgende aflevering!quote:Op zondag 25 april 2010 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja tijdens die dans hè? De gemeende glimlach, een klein vonkje?
Persbericht van AT Productions:quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef June. het volgende:
Haha muziek van Within Tempation tijdens die dans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |