Ja, maar Harper had een ring.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat we er min of meer vanuit gingen dat alle oude vampiers wel in de zon konden. Harper kan het bijvoorbeeld wel.. Frederik dus niet.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef Esje-lief het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Txs. Het maakt mij niet uit, maar ik denk dat dat nog wel eens een verrassing voor anderen kan zijnquote:
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Hoezo, ik had het wel een beetje verwacht hoor.quote:
Ik had gehoopt op een relatie tussen Anna en hem.quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo, ik had het wel een beetje verwacht hoor.
Maar ik denk wel dat hij Anna serieus pijn gedaan heeft. Anna had het voor hem over haar moeder te trotseren... En nu blijkt dat hij haar wilde gebruiken.. Misschien krijgt hij toch wat hij wilde, uit wraak.
Die is toch aan het rouwen ofzo? Ik dacht niet dat ze dood was ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Rechterbal het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met Bonnie Bennett? Heb iets gemist, geloof ik.
Same herequote:
Die is inderdaad de dood van d'r oma aan 't verwerken en zal tzt wel weer terugkomen. Volgens mij hebben we ook gezien (vorige week of de week daarvoor) dat Elena d'r belde om te zeggen dat ze d'r miste.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Rechterbal het volgende:
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze even helemaal niets moet hebben van vampierenquote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is toch aan het rouwen ofzo? Ik dacht niet dat ze dood was ofzo.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:24 schreef June. het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze even helemaal niets moet hebben van vampieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef IccceeeCold het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Bonnie komt de volgende ep terug.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Rechterbal het volgende:
die zijn echt megasaai... ik kom er moeilijk doorheen!quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef IccceeeCold het volgende:
dan ga ik de boeken maar eens bestellen
Haha, je onderschrift!quote:
Ja, ik vind het een geniale uitspraak van Damon.quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha, je onderschrift!
Ook een mooie vond ik dat Elena Damon wegdrukt en dat hij meteen aanklopt, "You're ignoring me." Goh zou het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |