En??quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Luxuria het volgende:
Op kantoor
De gedachte maakt het extra geil, en doe het op/tegen het bureau op de bureaustoel en verzin maar wat nog meer.
Nee, het was niet op mijn eigen werk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En??
Heb je je omhoog weten te neuken?
nee joh op de kopieeraparaat gewoonquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Luxuria het volgende:
Op kantoor
De gedachte maakt het extra geil, en doe het op/tegen het bureau, op de bureaustoel enz enz
en dan wat kopietjes makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
nee joh op de kopieeraparaat gewoon
Pff dat lijkt me echt veel te warm. Maargoed ik ben sowieso niet zo'n fan van sauna's.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
ik heb nog maar een keer seks buiten het bed gehad maar nog steeds op de slaapkamer dus ik heb nog geen favoriet plekje![]()
maar de sauna lijkt mij wel een leuke en fijne plek, zoenen vond/vind ik daar ook veel fijner
als je rustig passievol seks hebt lijkt het me echt geil maar je moet er niet als een konijn bezig gaan want dan is het inderdaad te warm en ga je volgens mij zo knock out xDquote:Op zondag 14 maart 2010 16:43 schreef Perseverancia het volgende:
[..]
Pff dat lijkt me echt veel te warm. Maargoed ik ben sowieso niet zo'n fan van sauna's.
Het is gelukkig al bijna weer zomer, dat verhoogt natuurlijk wel lichtelijk het aantal mogelijkheden^^!
Ja, dan moet je wel eerst betrapt worden, maar ik vind het eigenlijk überhaupt tamelijk belachelijk dat je het doet in de huiskamer van je oppasadres...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Big problem?? Moet je wel betrapt worden..
Ten 2e, we werden samen uitgenodigd om op te passen..
En ze zeiden als je de troep maar opruimt (voor dat we op kwamen passen)
Zijn toch allemaal tiener geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |