Ja die heb ik uit gezet.quote:
Key pakken, etc etcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister een uur zitten proberen,maar het lukte steeds niet.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de tweede keer al een guide gebruikt en toen vond ik het wel prima. 80% met 2 keer doorspelen is prima. Perfect Crime en alle eindes ga ik niet aan beginnen meer.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben hem nu voor de 4x rond aan het spelen voor de Nerd & Trial Master Trophy![]()
Daarna nog een keer vanaf halverwege voor the perfect Crime
En daarna ben ik er wel klaar mee
Ik had de tweede keer een compleet ander einde (nu ging niet iedereen dood,quote:Op zondag 14 maart 2010 10:52 schreef Jivis het volgende:
Ik heb na 1x eigenlijk helemaal geen behoefte het nogmaals door te spelen, nu ik toch al weet wie het heeft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en heel veel andere scenes. Ik vond het echt de moeite om nog eens door te spelen.Op Facebook postenquote:Op zondag 14 maart 2010 10:56 schreef Gewas het volgende:
Ik ook niet. Ben wel een tweede keer begonnen maar had er geen zin meer in.
Snap echt niet dat je dit spel alleen opnieuw gaat spelen voor een Trophie.Snap sowieso niet wat je met die Trophies moet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had de tweede keer een compleet ander einde (nu ging niet iedereen dood,Dat einde had ik de eerste keer alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en heel veel andere scenes. Ik vond het echt de moeite om nog eens door te spelen.
[..]
.
Amen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:41 schreef Griebus het volgende:
http://www.ps3trophies.or(...)-guide-road-map.html
Dit is een goeie trophy guide. Staat precies wat je moet doen. Wel vol spoilers uiteraard
Deze werkt ook:quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb inmiddels alle trophies gehaald met behulp van onderstaande guide.
[..]
Dus dan lees je wat je moet doen en wat er gaat gebeuren... wat voor gameplay is er dan nog? Het komt dan neer op wat knoppen drukken?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:38 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb inmiddels alle trophies gehaald met behulp van onderstaande guide.
[..]
Valt wel mee. Het is niet zo dat ik vanaf minuut 1 die guide erbij heb.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:15 schreef Jivis het volgende:
Dus dan lees je wat je moet doen en wat er gaat gebeuren... wat voor gameplay is er dan nog? Het komt dan neer op wat knoppen drukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |