abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81119794
Probeer het anders een keer met xtc gaat ze helemaal los en als het goed is heeft ze ook een tijdje geen pijn .
Mijn vrouw heeft het ook en met de x is ze helemaal pijnvrij en dat geeft je dan ook meer vrijheid in je fantasieen
pi_81305017
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef jaja1221 het volgende:
Ik vraag mij af hoe groot het verschil is tussen de hoeveelheid
van de sexuele fantasie van de mannen en de vrouwen.

Als ik vraag naar de fantasie van mijn vriendin dan (of vertrouwd
ze me niet met deze info) want haar antwoord komt er eigenlijk
op neer dat ze geen sexuele fantasieën heeft.

Als ik van mijn eigen sexuele fantasieën uit zou gaan dan zou ik
hele boeken kunnen schrijven.

Is er iets met mij aan de hand? Of is er niks aan de hand? Of is
er iets met mijn vriendin aan de hand?
Elke man of vrouw heeft iets wat hem opwindt,alleen wil men dat
vaak niet kwijt omdat men bang is voor 'raar' te worden uitgemaakt.

Het verhaaltje dat men alleen maar van het 'ram'werk houdt is onzin
omdat dat zelfs al aangeeft dat men dus van het ruige werk houdt.
75 topics = FIN
pi_81307716
Misschien denkt ze dat een fantasie per se een heel verhaal moet zijn zoals het bij jou is. Als je het nou eens anders vraagt, bijvoorbeeld waar ze aan denkt terwijl ze het met zichzelf doet? Misschien komt ze dan wel ergens mee, misschien is het voor haar een bepaald beeld, of iets anders meer abstracts en minder oh loodgieter wat doet u nu achtigs.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:15:46 #24
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81308914
Ik zit ook al een tijdje met zoiets,
Mijn vriend vertelde mij laatst dat hij fantasieen heeft als we seks hebben. Opzich vind ik dat niet erg, heel normaal, maar hij fantaseert dat hij word gepijpt door mijn beste vriendin en een klasgenoot van hem, hij ziet de (grote) borsten van een meisje voor zich waar hij een aantal jaar geleden bevriend mee was (nu dus niet meer bevriend mee is) en hij fantaseert dat hij ook sex heeft met mijn beste vriendin en z'n klasgenoot. Ik vind het nu niet meer fijn als ik mijn vriendje en beste vriendin zie als we toevallig met een groepje vrienden samen zijn.
Wat moet ik hiermee doen? weet niet zo goed wat ik ermee moet?
pi_81309845
je mag toch aangeven wanneer je je niet op je gemak voelt met bepaalde fantasiën van je partner?
Dan kun je nog wel de fantasie hebben maar hoef je die niet op te dringen. had een vriendin die nogal wat problemen had waardoor de fantasie een beetje achterwegen bleef. Geeft niet, dan neem je de ander mee in jou fantasie en als ze dat op prijs stelt komen de fantasiën van de ander vanzelf wel...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:45:10 #26
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81310145
Nouja ik heb het er dus met hem over gehad, maar dat maakte het er ook niet echt beter op, want die week lukte het gewoon niet om sex te hebben. Hij kreeg hem niet omhoog omdat hij bang was dat hij weer fantasieen zou krijgen en was continu daarmee bezig. Heb hem uiteindelijk maar gezegt dat hij de fantasieen moet houden, omdat ik niet wil dat dat ten koste gaat van ons seksleven. Ik hoef het alleen niet meer te horen als hij ze heeft, want word er echt misselijk van
Hij meer nu wel iig dat ik het niet tof vind, en hoop dat ze vanzelf een keer over gaan!
pi_81310214
Pfff Noukjee dat zou ik ook moeilijk vinden. Zodra het echte personen worden die je kent is het toch anders dan 'ik denk wel eens aan een blondine' terwijl jij donker haar hebt.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:53:34 #28
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81310476
Ja inderdaad, nouja denk dat ik ermee moet leren leven, en hopen dat het over gaat ?!
Ik vraag hem wel of hij het niet bij onbekende mensen kan houden
pi_81310536
En denk je dat het bij fantasiën blijft, of ben je ook bang dat hij ze wil waarmaken? Misschien moet je eens naar een andere richting van fantasiën vragen, dus liever hoe en wat ipv met wie...
En je kan t ook zo zien dat jij hem hebt en die andere dus niet dus wat maakt het uit...
makkelijker gezegd dan gedaan, maar zoek naar het positieve van zijn fantasie
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:01:27 #30
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81310722
welke dingen hij fantaseert weet ik ook. Gewoon dat hij sex met ze heeft (meestal lepel-lepel) en dat hij door hun gepijpt wordt. Maar hij zegt dat hij dat niet echt zou willen.
Heb ook op internet gezocht, en vond dat als iemand zulke fantasieen heeft, dat hij dat juist niet zou willen, nouja ik weet niet of dat waar is, maar ik denk wel dat hij trouw aan mij is, en ben blij dat het fantasieen zijn dan dat het in het echt gebeurt.
pi_81310981
Ok dan zou ik zeggen no worry
pi_81319558
Ik denk niet dat het automatisch betekent dat je iets niet wil als je er over fantaseert. Maar ik denk wel dat je een soort kick kan voelen als je over iets fantaseert wat taboe is. En als je dat dan niet meer wil doen, wordt het taboe en dus de kick alleen maar groter en zit je al snel in een cirkeltje denk ik.
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:42:17 #33
289198 topdrob
of topdrop
pi_81329411
Lijkt me toch niet gezond hoor Noukie. Als je sex hebt met elkaar dan wil je toch met elkaar bezig zijn? aan elkaar denken? Zodra de ander zou komen met namen van bekende mensen, zou het voor mij meteen een afknapper zijn. Stel dat mijn vriendin tijdens de sex namen opnoemt van vrienden van me, en dat ze daar over fantaseert. Meteen afgelopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')