Hmm nee dat snap ik. Ik wilde het dan ook op het einde doen en niet de eerste dag ofzo. Maar hoe haal ik hem over? Of zal hij het toch nooit leuk vinden?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef picodealion het volgende:
Tijdens volle ongesteldheid wacht ik liever ook even. Als het ergste voorbij is heb ik er verder geen problemen mee, maar ik kan het me wel voorstellen eigenlijk.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef picodealion het volgende:
Tijdens volle ongesteldheid wacht ik liever ook even.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef picodealion het volgende:
Tijdens volle ongesteldheid wacht ik liever ook even, tenzij m'n lul op knappen staat.
Och, ik heb ook wel weer topics langs zien komen waarin iedereen opeens heel stoer roept dat ze beffen tijdens de ongesteldheid erg lekker vinden. Totaal onvoorspelbaar hier, altijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef pointillisme het volgende:
Hmm oke ik dacht echt dat heel veel mannen wel seks wilden hebben tijdens de ongesteldheid maar dat valt dus reuze mee haha. Ik mag m'n vriend dus niks verwijtenhaha
Hahaha ja dat is typisch FOK hequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, ik heb ook wel weer topics langs zien komen waarin iedereen opeens heel stoer roept dat ze beffen tijdens de ongesteldheid erg lekker vinden. Totaal onvoorspelbaar hier, altijd
Nee die smegma ruikt lekker zeker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:48 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Liever een mietje dan die stinkzooi
wuwuwuw!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die smegma ruikt lekker zeker.
Hmm nee de pil staat me niet zo aan. We doen het met condoom dus dan is ie niet eens direct in aanraking met mijn bloed. (Ja zonder condoom zou dan wel kunnen idd maar dat zien we dan wel haha)quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef jaja1221 het volgende:
Als het zo is dat je nog aan de pil bent zou je kunnen kijken naar de prikpil. Dan wordt je als het goed is niet ongesteld.
Mij persoonlijk maakt ongesteld of niet geen moer uit.
Ben een ervaren kapitein:P
Hoe je het voor elkaar zou kunnen krijgen tsja. Haal al je charmes uit de kast misschien wordt hij dan zo niet erger als boter en krijg je het dan voor elkaar.
Of laat hem steeds net niet komen, zodat hij op een gegeven moment niet anders wil.
IIG Succes
Tsja een beetje Femdome mag best. gewoon doen niet denken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hmm nee de pil staat me niet zo aan. We doen het met condoom dus dan is ie niet eens direct in aanraking met mijn bloed. (Ja zonder condoom zou dan wel kunnen idd maar dat zien we dan wel haha)
Nou thanks voor je tips ervaren kapitein! Ik weet niet of het wel over mijn hart verkrijg hem net niet te laten komen maar ik zal eens proberen
Ik hoef niet iemand te pleasen hier dus misschien idd een dooddoener voor mij een leuke clichequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:51 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
"Een echte man vaart over de rode zee."
Om maar even een dooddoener te noemen.
Hahaha oke. En ik ben al best dominant maar ik wil hem niet iets laten doen wat hij echt niet wil aangezien hij wel heeft gezegd van: nee trekt me totaal niet. Opzich ook wel een vrij duidelijke hint maar toch vind ik het jammer om die paar dagen/week seks te moeten missenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef jaja1221 het volgende:
[..]
Tsja een beetje Femdome mag best. gewoon doen niet denken.
Je weet dat de condoom ook niet 100% beschermt tegen SOA's
Jij weet na 6 topics al wat typisch FOK! is? Knapquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef pointillisme het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is typisch FOK he
Als je met die instelling begint dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij weet na 6 topics al wat typisch FOK! is? Knap
Ja goed he. Maar die 2 jaar meelezen hebben ook wel een beetje geholpenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij weet na 6 topics al wat typisch FOK! is? Knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |