Jaquote:
Ja beetje vervelend. Hoop niet dat hij bij de douane ligt ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ok, super!
ik begon al te twijfelen.
doet er wel lang over
mijn order was in 8 dagen binnen
jawel, op het moment dat ie verstuurd wordt toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
dus je weet nooit wanneer je een pakje krijgt?
Jawel, want als de ontvanger het pakje op de post heeft gedaan verteld zij waar hij naartoe is.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
dus je weet nooit wanneer je een pakje krijgt?
Doe je er ook een schriftje bij? misschien op de eerste blz vast de 'spelregels' nog een keer vermelden ofzo?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Nune het volgende:
Als ik hem morgen verstuur, plaats ik hier dezelfde dag het berichtje met de ontvanger.
Hier ben ik helemaal voorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef PartyHardy het volgende:
En meiden, niet te lang treuzelen met de swapdoos vind ik haha.. daar heb ik het geduld niet voor![]()
![]()
Als ie kapot gaat, gewoon alles in een nieuwe doos overhevelen denk ik?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de doos het gaat overleven
die zullen we wel af en toe moeten verversenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de doos het gaat overleven
Een hele leuke nieuwe doosquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ie kapot gaat, gewoon alles in een nieuwe doos overhevelen denk ik?
Nune gaat de route niet posten, dus je weet pas dat de swapdoos jouw kant op gaat alstie al onderweg isquote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een hele leuke nieuwe doosIk wil wel de route weten! Of iig wanneer ie bij mij komt dan kan ik nog leuke dingetjes shoppen voor er in
Gewoon omwikkelen met duct tape, leuk voor diegene na je.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zullen we wel af en toe moeten verversen
Oeh. Me likes tapesquote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Gewoon omwikkelen met duct tape, leuk voor diegene na je.
Ik ben zooo nieuwsgierigquote:
zodra hij opgepost is, wordt gemeld naar wie hij onderweg is.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat de route geheim is eigenlijkHad wel gedacht dat dat bekend zou zijn.... Hoe wordt je nu op de hoogte gebracht dat het pakket jouw kant opkomt en hoe weet je dan wie de volgende is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |