SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:24 schreef PiRANiA het volgende:
Tracklist porsche1:Daar staan geen tijden bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zijn maar gedeeltes van nummers op die megamix. En in die lijst geloof ik hele nummers (aan de MB's te zien.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:24 schreef PiRANiA het volgende:
Tracklist porsche1:staat wel behoorlijk door elkaar heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier de goede:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik vind de originelen ook beterquote:Op maandag 29 maart 2010 18:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben ik overigens de enige die de originele versie van Broken Chain en Criminally Insane van Angerfist beter vind dan de remixes?
Ze draaide erg fijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Hilarious is lekkeree schranz. En een lekker wijf![]()
Zal ik binnenkort eens ff doen jaquote:[..]
Moet je ook ff zijn andere setjes op pf zoeken, aanradertjes
possibly....quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben dit jaar weer van de partij en jullie?
Ben het wel van plan. Vorig jaar is me goed bevallen, mooi knusse lokatie in het bos.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben dit jaar weer van de partij en jullie?
Inderdaad die in de Zenith. 4 uur lang livequote:
voor defqon1 is het heel moeilijk om aan kaarten te komenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:11 schreef Sassie het volgende:
[..]
Ben het wel van plan. Vorig jaar is me goed bevallen, mooi knusse lokatie in het bos.
Hoop alleen wel dat ik niet hoef te werken, dan kan ik er eerder heen. Ik ga iig proberen vrij te vragen.
Voor de rest staan Ground Zero (met deze editie ook een early HS-stage) en Dominator (E3 strand is ook een mooie lokatie
) ook nog op m'n lijstje. En Defqon1 valt in mijn vakantie
, maar ja kaarten kopen is een loterij.... :/
Weet je t al? ook wel benieuwd naarquote:
Nee nog niet.. bij deze nog een verzoek aan de kenners in dit topicquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:25 schreef keesos het volgende:
[..]
Weet je t al? ook wel benieuwd naarklinkt goed
Ben erg blij dat ik in 2003 al een keer ben geweest. Toen waren én de kaarten een stuk goedkoper en gemakkelijker te 'scoren' (sterker nog: het ging pas in de week voor het feest uitverkocht).quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
voor defqon1 is het heel moeilijk om aan kaarten te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |