abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_259153
Ik las het net op de site, Bullent verlaat per direct de bus. Met name om het auto-incident(?) gisteravond keek ik de stream en die gesprekken tussen Esmeralde en bul vond ik behoorlijk vaag. Maar er komt dus wéér een nieuwe bij.
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:17:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259154
bron sbs site:datum: Vrijdag 14 april 16:00
bron: Internetredactie
Bullent heeft aangegeven de BUS per direct te verlaten. Hij zegt zijn gevoelens niet meer in de hand te hebben. Met name het auto-incident van gisteren zit hem behoorlijk dwars. Zijn botte opmerking tegenover Bianca was een teken aan de wand. Bullent concludeert dat zijn gedrag van gister niet meer met zichzelf rijmt en dat het daarom beter is de BUS te verlaten. Eerder heeft de 22 jarige pasasgier te kennen gegeven het zwarte gevaarte vrijwillig te zullen verlaten. Nu is het moment dan echt gekomen.
IvL<
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:19:00 #3
3175 maussss
*tralalalalalala*
pi_259155
...en dan gaat 'essie' er ook uit *voorspelt*
--bikkelen--


  vrijdag 14 april 2000 @ 16:23:00 #4
572 Sniper
Gull Catcher
pi_259156
Zal toch wel aardig wat druk op hem zijn uitgeoefend om toch te blijven. Dus, weer een nieuwe passagier, als ze die kunnen vinden tenminste...

  vrijdag 14 april 2000 @ 16:23:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_259157
Hier konden we op wachten. Misschien is die Paul nog wel in de buurt.
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:48:00 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259158
Paul er weer in?
Doe me een lol!

Denk dat ze meteen 2 nieuwe moeten zoeken, Esmeralda trekt het niet zonder de aandacht van Büllent.

(Misschien dat Seki en Jop geïnteresseerd zijn???)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:50:00 #7
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_259159
MOOI toch , als ze er een voor een uitgaan , stopt dit klote programma vanzelf wel
  vrijdag 14 april 2000 @ 17:22:00 #8
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_259160
quote:
op 04-14-2000 om 04:50 PM schreef Vleermuis het volgende:
MOOI toch , als ze er een voor een uitgaan , stopt dit klote programma vanzelf wel


Juist en hopelijk gebeurt dat snel!


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_259161
* hobbes vindt het allemaal wel weer spannend worden.

zitten we toch weer allemaal te kijken de komende twee dagen!
zo kunnen ze het programma in ieder geval nog een week rekken, door ze één voor één te laten vertrekken, en dan een nieuwe agressieve engerd er in!

  vrijdag 14 april 2000 @ 18:20:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259162
Van de BÜLLENT Fansite:

BÜLLENT UIT DE BUS. [14/4/2000 | Yilmaz | nieuw! ]
Büllent is uit de bus. Wordt vervolgd.!!!!!!!

Iedereen die in de Zaanstreek woont, Büllent gaat naar Wormerveer. Büllent wordt in besloten kring opgevangen. Maar fans die hem buiten willen toejuichen zijn welkom... Hij is omstreeks 18.00 uur in Wormerveer. Zou hem heel goed doen.


(het volledige bericht is te lezen op de fansite)
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+B%FCllent

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 14 April 2000).]

  vrijdag 14 april 2000 @ 18:34:00 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259163
Ze hebben nog nooit zo snel hun site aangepast. Foto van Büllent is er al af.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 14 april 2000 @ 18:39:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_259164
Wat hield dat auto incident dan precies in ??

Ik heb de Bus niet zo gevolgd de laatste dagen

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 14 april 2000 @ 18:45:00 #13
272 R@b
No-nonsens
pi_259165
Of hebben de bussagiers de afgelopen dagen soms de Aktueel gelezen?, en werd het Búllent mede daarom allemaal te veel ???


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 14 april 2000 @ 19:46:00 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259166
Op de streams heb ik nog geen tekens gehoord dat ze de Aktueel hebben gelezen. Wel hebben ze reacties op de Aktueel gelezen. (Zie streamverslag 13 april: Tessa en Iwan over het artikel). Dit zal Büllent ongetwijfeld ook meegekregen hebben.

Maar dat auto-incident gisteren schijnt ook niet mis geweest te zijn. Op Büllents fanclub staan wat verwijzingen ernaar

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259167
De foto van Bullent op de sbs site was wel als een speer
weggehaald, maar op de dagelijkse afsluiter van de uitz.
met de foto's op wie je kunt stemmen waren ze dat helaas
"vergeten" en er werd zoals we van ze gewend zijn ook niets
over meegedeeld.
Zullen ze er morgen ook wel met geen woord over spreken,
de zondag er nog bij want dan is er geen uitzending en
dan kondigen ze het maandag in de live uitzending aan,
hebben ze er toch weer 3 dagen bij waarop men nog steeds
op Bul kan stemmen, want er zijn nu eenmaal veel mensen
die geen internet hebben.
pi_259168
Misschien een pagina-grote advertentie in de Telegraaf plaatsen met -letters:

BüLLENT IS WEG !

pi_259169
quote:
op 04-14-2000 om 05:22 PM schreef Dendroaspis Angusticeps het volgende:
Juist en hopelijk gebeurt dat snel!


VAMOS!!!

Als ik dit lees komt vanzelf bij mij op waarom kijken jullie dan???


  vrijdag 14 april 2000 @ 21:26:00 #18
1941 Babs
Tja.....
pi_259170
Van de BÜLLENT Fansite:


Van Bülly zelf !! [14/4/2000 | Yilmaz | nieuw! ]
Dag allemaal.

Ik maak dit berichtje om jullie even op de hoogte te brengen van het feit dat ik de bus zelfstandig heb verlaten.
Vandaag, vrijdag 14 april 2000 heb ik de bus verlaten. Dit heb ik gedaan om het volgende:

Ik bemerkte dat ik de laatste week erg neerslachtig werd. Ik bemerkte dat ik op een bepaalde moment negatief aan het veranderen was. Het was een hele rare gedachte. Ik weet niet waar het vandaan kwam. Ik bemerk namelijk dat ik dingen aan het doen ben, die niet bij mij als bullent passen. Ik weet niet waarom ik dat doe en dat maakt mij een beetje beangstigend. Normaal als ik dingen doe, waar ik het achteraf misschien niet eens mee ben, weet ik waar het vandaan komt en weet ik wat daar de oorzaak van is.
Er gebeuren mij nu dingen, waar ik totaal niet weet wat de oorzaak van is. Dit overkomt mij alleen maar vaker en ik vertrouw het niet.

Helemaal na het laatste gebeuren met die auto.
Ik was heel stom bezig. Ik heb bijna een aanrijding gehad.
Ik reageerde zeer laconiek toen ik de auto uitstapte, maar in de avond toen alles weer even
rustig was, bekwam ik een zeer koude rilling over mijn lijf. Ik moest erg nadenken en ik besefte mij eigenlijk dat ik hierdoor zeer geschrokken was. DIT WAS NIET DE BULLENT !!!!!!!!!
Ik ben hierover na gaan denken en ik bemerkte dat ik de laatste dagen meer van die grenzen ben gaan pushen. Grenzen die ik niet WIL pushen.
Hierdoor nam ik het besluit om uit de bus te gaan.
Ik wilde graag tot het einde blijven, maar als dat tenkoste gaat van mij als persoon dan kies ik voor mezelf. Ik ga er niet aan onder door. Het enige wat ik wil zeggen is, dat ik merkte dat ik aan het veranderen was op een manier wat ik niet wilde.
Ik wilde heel graag tot het einde in de bus blijven. Maar na het einde van het programma moet ik verder met mijn eigen leven en met mijn eigen persoon. Als die persoon met mijn verdere verblijf in de bus teniet gaat, wat heeft het voor nut om door te gaan.

Het is een hele leuke tijd geweest. Ik heb hele leuke momenten gehad. Ik heb dingen gezien en ik ben op plaatsen geweest die ik anders nooit gezien zou hebben. Ook de mindere dingen natuurlijk maar daar zijn wij altijd weer overheen gekomen. Nu vooral na de vakantie is het een hele mooie tijd om deze periode af te sluiten. Een beter moment kon ik niet vinden.

Ik wil iedereen bedanken die mij in deze tijd hebben gesteund. VOORAL mijn familie, vrienden en collega's. Allemaal bedankt.
Pa, Ma en mijn broertje, Yilly voor al zijn steun, Monique voor haar steun voor Yilly!!
Alle andere familieleden voor hun enorme steun en toewijding voor mij als persoon. Dit zal ik echt koesteren en waarderen.

Voor mijn trouwe fans:
Hartelijk bedankt voor jullie steun aan mij in de bus. Dit heeft mij heel veel goeds gedaan. Zeker al die mailtjes die ik ontvangen heb. Ik heb ze allemaal beantwoord, maar ik weet niet of deze aan zijn gekomen. Hopelijk wel.
Nogmaals bedankt voor een hele te gekke tijd.

De redactie, regie, cameramensen, productieteams, kortom iedereen die ook maar iets te maken heeft met het maken van het programma:

ALLEMAAL HARTELIJK BEDANKT VOOR DE TE GEKKE TIJD IN DE BUS EN VOORAL VOOR JULLIE INZET EN TOEWIJDING.
HET ZOU LEUK ZIJN OM JULLIE ALLEMAAL WEER TE ONTMOETEN ALS HET PROGRAMMA IS AFGELOPEN.

Voor de passagiers: Ga die laatste weken lekker door en maak er wat van. Allemaal veel succes gewenst.

HIERBIJ WIL IK EEN OPROEP DOEN AAN AL MIJN TROUWE FANS:


!!!!!! ALSJEBLIEFT STEUN ALLEMAAL ESSY OP DE MANIER ZOALS JULLIE MIJ OOK GESTEUND HEBBEN.
STEM OP HAAR, WANT ZIJ IS DE ENIGE DIE HET MILJOEN MOET WINNEN. !!!!!!!!!

vote for ESSY as president !!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou jullie hier erg dankbaar voor zijn.

Essy: Hou je taai en maak me trots hE !!!!!!!
zoals een grote filosoof ooit eens zei:

JUST DO IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BÜLLY


Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

pi_259171
Zo blijft de bus toch weer leuk. Het was deze week echt een gezapig zooitje aan het worden. Ik kijk eigenlij alleen nog maar voor dit soort dingen. Wat die apssagiers van elkaar vinden boeit me eigenlijk heolemaal niet.

Ik vind het trouwens maar een raar verhaal van bullent. Dat hij zichzelf niet begrijpt is heel pijnlijk. Straks begrijpt hij morgen niet meer waarom hij de bus is uitgestapt. Het moet wel heel erg zijn in de bus.
Aj.
------------------
de Bus....Je zal er maar in zitten!

[Dit bericht is gewijzigd door Buss (Datum 14 April 2000).]

de Bus....Je zal er maar in zitten!
  vrijdag 14 april 2000 @ 22:05:00 #20
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_259172
een beetje jammer en toch vind ik het ook wel leuk dat hij eruit is. Lijkt me allemaal een beetje ondoordacht. hij wou eerst toch zo graag dat geld voor zijn familie winnen. nu is ie 6000 gulden juist kwijtgeraakt.

doe mee aan de nationale actie:STEM OP ANTONETTE!!!

dilbert
http://leden.tref.nl/~geijn

* dilbert t al het actuele busnieuws.

[Dit bericht is gewijzigd door dilbert (Datum 14 April 2000).]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  vrijdag 14 april 2000 @ 22:35:00 #21
2705 cynix
is verdwaald
pi_259173
Kan er nou, godverdegodver, iemand eindelijk eens vertellen wat het auto-incident is, godverdegodver, ik dacht dat ik bij dit Forum alles kwam te weten!

Sinds wanneer rijden bussagiers auto? Na het boodschappen doen of zo? Met die Fiat Multipla of alleen in Bul's dromen?

Hoop geouwehoer over iets wat iedereen kennelijk weet en ik niet!!!
Zeg het me nu eens!!!

pi_259174
quote:
op 04-14-2000 om 09:14 PM schreef Moor het volgende:
Misschien een pagina-grote advertentie in de Telegraaf plaatsen met -letters:

BüLLENT IS WEG !


Ja doei, weet je wat dat kost.

Enfin, is ook niet meer nodig want ik was wat te
pessimistisch en voorbarig aangezien het vertrek
van Bul zometeen bij "het hart van Nederland" komt,
moet ik die kop van Albert Verlinde dus maar even
voor lief nemen.

pi_259175
Hier dan eindelijk de 'auto-uitleg' (van de Bus-site):

'Het waren niet zijn medepassagiers die Bullent deden besluiten om de BUS te verlaten. Hij kon met iedereen door één deur en had vooral met Esmeralda een hechte band. Het was de gele kaart die Bullent aan voelde komen en die hem te zwaar heeft gewogen.
Wat is er dan gebeurd? Tijdens het opnemen van de videoclip voor het BUSnummer Miles away from nowhere mocht Bullent bij wijze van uitzondering rondrijden in een auto. Dat was gisteren. Hij vertelt Esmeralda hierover: “Ik was super rebels en ik ben te ver gegaan. Het is vandaag twee maanden geleden dat ik voor het laatst auto heb gereden. Toen ik dus weer eens in de auto zat, dacht ik: even kijken hoever ik kan gaan.” Lichtelijk onbesuisd reed Bullent richting overige passagiers. Hij moest remmen en uitwijken. Hoewel er geen schade bij kwam, zit de schrik er goed in bij hem.


Waarschuwing
Bullent worstelt duidelijk met het incident. Als politie-agent heeft hij natuurlijk een voorbeeldfunctie te vervullen in de BUS. Een gele kaart zou een smet vormen op zijn verder vlekkeloze reputatie. De redactie heeft mededogen met Bullent en besluit donderdagavond om hem in plaats van een gele kaart een waarschuwing te geven. Niet alleen voor zijn rijgedrag tijdens de opnames van de videoclip, maar eveneens voor wat gerommel met zijn microfoon en zender.


Koude tijden
De waarschuwing van valt Bullent zwaar. Zijn gedrag richting de overige passagiers wordt er niet beter op. Hij snauwt Bianca af en zelfs Esmeralda, met wie hij het doorgaans uitstekend kan vinden, krijgt het zwaar te verduren. De dames wijzen hem op zijn gedrag en Bullent ziet in dat hij zichzelf niet is. Hij verklaart: “Ik ben bang dat er dingen gaan gebeuren, die ik niet meer in de hand heb. Ik verander in negatieve zin.” Het zijn een van de laatste woorden van Bullent. Vrijdagmiddag pakt hij zijn spullen en vertrekt...'

pi_259176
En, zoals gewoonlijk, in moeilijke tijden leer je je vrienden weer kennen, getuige de reactie van Iwan:

bron: Internetredactie
Terwijl Bullent en Esmeralda elkaar troosten, staat de rest van de passagiers in de tuin. Ondanks het schokkende nieuws, blijven de
passagiers nuchter. Iwan: "Ze moeten me eruit stemmen of eruit tillen, maar ik ga niet weg op eigen initiatief. Je moet wel weten waar je aan begint." Eric, Tessa, Antonette en Bianca reageren gelaten. Iwan "Wat er in de buitenwereld gebeurt, is onderdeel van het spelletje. Hij wil zijn baan behouden, en dan ben je daar wel mee bezig." Eric: "Hij is politieagent, hij moet het goede voorbeeld geven. Iwan haalt
zijn schouders op. "Ik wil best wel terug, daar gaat het niet om."
MS



[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 14 April 2000).]

  vrijdag 14 april 2000 @ 23:34:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259177
Quote gesprek Esmeralda& Bullent over het incident
(volgens de sbs site)

Ik was vandaag super rebels en ik ben te ver gegaan", licht Bullent toe. Dan komt Bullent helemaal los en gooit het verhaal er als een stortvloed uit. "Ik krijg vast een kaart want de voorvallen stapelen zich op. Ten eerste voor het twee keer bellen naar dezelfde persoon, dan heb ik ook nog eens de bal mee naar binnen genomen en alsof dat nog niet genoeg is dan het gevalletje met de auto van vanmiddag. Ik was vandaag in een baldadige bui en had zin om lol te trappen maar ik was echt te ver gegaan. Daarom ben ik ook naar binnen gegaan en ben ik erover na gaan denken. Eerst dacht ik nog dat het gelukkig goed was afgelopen. Maar op bed bedacht ik me dat ik vier kinderen had zien oversteken en dat beangstigde me." Esmeralda begrijpt Bullent ook niet zo goed: "Je bent normaal altijd zo doordacht en vandaag niet. Waarom toch?"

Het is vandaag twee maanden geleden dat ik voor het laatst auto heb gereden. Toen ik dus weer eens in de auto zat, dacht ik 'even kijken hoever ik kan gaan'. Ik kwam die bocht uit met een aardige vaart en dacht 'nu remmen we af' en op het moment dat ik de rem intrapte, week hij uit tussen geparkeerde rijen auto's en jullie in. Toen moest ik corrigeren. Het ging onverwachts fout en ik heb het niet bewust gedaan. Ik was het echt niet aan het uitlokken en ben niet voor de lol uitgeweken." Esmeralda begrijpt hem en zegt: "Ik kan het heel goed begrijpen dat je een keer laat gaan maar normaal ben je niet zo." "Tuurlijk een keer laten gaan kan maar met die auto was fout want ik heb te ver gepusht. En het ging niet om blikschade maar om mensenlevens." Bullent is voorbereid als die kaart komt, niet dat hij hem wilt maar hij kan het begrijpen als hij komt. "Ik zal me dan alleen maar scherper gaan gedragen om het te voorkomen."
__________
de rest staat --> http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000906.html

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 14 April 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')