Berlijn is best leuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:00 schreef NanKing het volgende:
Duitsland. Al ben ik nog nooit in Berlijn geweest.
Hmm... Het schept wel ruimte om iets nieuws te zoeken, maar ik zou wel voorzichtig zijn er mee. Kun je ander werk wel makkelijk doen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
mwah dat zou inhouden dat ik april er nog werk maar redelijk vrij sta met wel of niet werken zodat ik vrijheid heb om te solliciteren e.d. en dan van 1 mei tot 1 september door betaald krijgen. Kijk kan ik snel ander werk vinden is dat best mooi mee genomen, vind ik niets tja dan is het 4 maandne uitstel van executie
ook krijg ik dan een soort van assesment (of hoe je het ook schrijft) om te kijken wat bij mij past en wat niet...
Ik denk dat ik er deze zomer heen ga. Afgelopen weekend was ik op een feestje in Düsseldorf, erg toffe stad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Berlijn is best leuk.Al ben ik er dan weer niet geweest bij concerten.
Ik heb er een datequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Berlijn is best leuk.Al ben ik er dan weer niet geweest bij concerten.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm... Het schept wel ruimte om iets nieuws te zoeken, maar ik zou wel voorzichtig zijn er mee. Kun je ander werk wel makkelijk doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vind haar echt geweldig.quote:
en nu is het topic ook nog eens bijna vol!!quote:
de dag dat ik me dat realiseerde voelde als een grote bevrijding.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet toch gewoon haar hebben waar je je fijn bij voelt en wat je wil hebben? Prototype pot? Who cares, ja, mensen gaan er misschien van uit dat je pot bent, maar je bent het ook.
Leuk haar toch?
Haha, ja. Maar nu ga ik jullie wel goed in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en nu is het topic ook nog eens bijna vol!!
He dat ken ik!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef NanKing het volgende:
godver ik ben verslaafd aan dit nummer
Ik heb eens in de zoveel jaar ook zo'n moment dat ik me dat weer heel goed besef.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
de dag dat ik me dat realiseerde voelde als een grote bevrijding.
Vaag gevoel is dat, is 't niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb eens in de zoveel jaar ook zo'n moment dat ik me dat weer heel goed besef.
mooiquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:31 schreef NanKing het volgende:
godver ik ben verslaafd aan dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |