quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Eerst nog wat huiswerk drinken, zei Studiepot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is er dan??quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:57 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal
Heerlijk zonnig weer, vandaag ook maar weer de fiets gepakt. Het is nog steeds wennen, maar het gaat alweer beter dan gisteren.
Waar ik aan moet wennen? Aan fietsen. Voorheen fietste ik dagelijks naar mijn werk plus nog veel meer.quote:
aaahhh op die fietsquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar ik aan moet wennen? Aan fietsen. Voorheen fietste ik dagelijks naar mijn werk plus nog veel meer.
Een klein half jaar geleden werd mijn fiets gepikt en sindsdien heb ik niet meer gefietst. Nu heb ik sinds een paar dagen weer een fiets, maar ik moet zeggen dat het nog best tegen valt, vooral qua conditie.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:42 schreef lezzer het volgende:
Zie je wel dat X een relaxte gast is!
* lezzer heeft vakantie
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:30 schreef lezzer het volgende:
Zo, ik ben al op tijd op. Ik moet natuurlijk nog van alles.
Waar ga je naar Pink?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens ook best erg, Pink in juni wordt volgens mij mijn zevende concert van haar
volgende week zit in in de trein naar berlijn, duitsmeisje ontmoetenquote:
Ist n btje een redelijk voorstel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgende week zit in in de trein naar berlijn, duitsmeisje ontmoeten
nou vandaag mijn voorstel te horen gekregen (voorstel = oprotpremie) nu wachten tot ik het op papier heb en dan verder kijken wat ik er mee ga doen
mwah dat zou inhouden dat ik april er nog werk maar redelijk vrij sta met wel of niet werken zodat ik vrijheid heb om te solliciteren e.d. en dan van 1 mei tot 1 september door betaald krijgen. Kijk kan ik snel ander werk vinden is dat best mooi mee genomen, vind ik niets tja dan is het 4 maandne uitstel van executiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |