Zie hier al héél veel titels langschieten die mij erg bekend in de oren klinken, denk dat ik ze zometeen maar eens even ga euh.. bemachtigen!
quote:Idd! Heerlijk nummer
Op zondag 12 mei 2002 21:03 schreef blieblie het volgende:
Friendsgeweldig, jeugdsentiment
Ik ben er te oud voor, dat zal het zijn, of het feit dat ik toen al veel meer boeiender platen in mijn collectie had en dit alleen in de categorie "Niet serieus te nemen" te plaatsen was.
Nou moek eerlijk zijn, want als ik Scooter draai, dan vind ik dat helemaal niet erg. Ik was er vroeger echt fan van, en ik heb er ook iets van 5 cd's van ofzo. En allemaal nog origineel ook, want cd's of nummers die ik echt cool vind, wil ik gewoon origineel hebben, en niet op cd-r of mp3. Niet dat dat latijd lukt maar goed...
Tegenwoordig vond ik Scooter ook nog steeds erg cool, ondanks dat mijn muzieksmaak meer richting de underground gaat. Maar voor Scooter maak ik graag een uitzondering
Ik weet nog dat m'n broer vroeger de single van Back in the UK had. Daar zat dan een kart spelletje voor op de pc bij met op de achtergrond de hele tijd dat nummer.
SCOOTER! BACK IN THE UK!
Zooo fout, maar zoooo leuk (en ik vind de muziek nog best om aan te horen ook).
quote:Aaaah, dat komt me bekend voor!!! *ff zoeken, heej Tekno heeft een cd gevonden...*
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:47 schreef speknek het volgende:
Scooter is gaaaaf!!!!Ik weet nog dat m'n broer vroeger de single van Back in the UK had. Daar zat dan een kart spelletje voor op de pc bij met op de achtergrond de hele tijd dat nummer.
SCOOTER! BACK IN THE UK!
Zooo fout, maar zoooo leuk (en ik vind de muziek nog best om aan te horen ook).
Scooter - Our Happy Hardcore, ik geloof de 2e cd van Scooter, staat dat spelleke ook op.
quote:Je hebt gelijk, het was niet die single maar die hele cd
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:57 schreef Tekno het volgende:[..]
Aaaah, dat komt me bekend voor!!! *ff zoeken, heej Tekno heeft een cd gevonden...*
Scooter - Our Happy Hardcore, ik geloof de 2e cd van Scooter, staat dat spelleke ook op.
HYPER HYPER! BACK IN THE UK!!! MOOOOVEEE YOOUUUR ASSS!!!!
* thaduck is die fan ![]()
Toevallig dat ik vandaag op nieuwe MP3 CD voor in de auto ook 2 cd's van Scooter erop gezet heb
quote:Hehehe, ik heb hem nu weer opgezet, na lange tijd. Echt beter hoor, lekker wat oude nummertjes luisteren. Ik vind trouwens nummer 7, This is a Monstertune echt het beste nummer van die hele cd, ik vind hem zoooooo mooi! Maar de rest is ook retegaaf hoor!
Op zaterdag 24 augustus 2002 23:23 schreef speknek het volgende:[..]
Je hebt gelijk, het was niet die single maar die hele cd
.
*gaat zo ook even graven
(helaas was mijn mooie naamloze portier er niet boehoe)
groetjes van een nog wakker wordende suus
ps zijn er nog meer mensen die de nieuwste single weekend (met het nummer van jerney knaagman) helemaal geweldig vinden????
quote:haha kan het niet vaak genoeg over scooter hebben
Op zondag 16 februari 2003 20:15 schreef ChrisJX het volgende:
Gaan we het weer over Scooter hebben? Leuk!
Scooter is
*thinks i was the only one*
Man, wat een prachtige nummers zijn daarvan. Ramp, i shot the dj, endless summer en gaat u maar door. Prachtig vond/vind ik dat.
Laatste cd vond ik aardig
.
Maar tjonge, dat er meer mensen zijn zeg.
Ik vind i shot the dj, een onwijs goed nummer!
Ik blijf ze redelijk in de gaten houden!!! Want het is
en blijft goeie muziek! Ik ga donderdag weer naar
oostenrijk. En dan ga ik weer effe op zoek naar
cd,s van scooter
quote:Weekend
Op dinsdag 8 april 2003 17:32 schreef Siesta_Rules het volgende:
hoe heet het nummer dat in weekend als refrein wordt gebruikt?
quote:en wie is de originele artiest dan? --> Earth en Fire
Op dinsdag 8 april 2003 17:33 schreef Partygurl het volgende:[..]
Weekend
[Dit bericht is gewijzigd door Siesta_Rules op 08-04-2003 17:43]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |