*klikt*quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef DJ11 het volgende:
Meest recente single van Scooter, uit mei 2017:
Aids-Pee Baxxter heeft zelfs een eigen figurine van ¤200,-quote:
Hahahhahaha Aids-Pee hoe kom je er toch bij hahahhahahahhahahahaha hi-la-rischquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 22:23 schreef CoExist het volgende:
[..]
Aids-Pee Baxxter heeft zelfs een eigen figurine van ¤200,-
http://scooter.bravado.de(...)xxter-1-7/index.html
Zelf vier keer live gezienquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:50 schreef CoExist het volgende:
Allright Posse!
Tickets voor Düsseldorf besteld!
Wil het toch een keer mee maken live.
Philipshalle op 17 februari.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zelf vier keer live gezien
Is de tour nog niet afgelopen dan? Wanneer zijn ze in Dusseldorf? IJshockeystadion? Zo ja; neem geen jas mee of zorg dat je er op tijd bent...
Ook daar geen jas meenemen, drama vorig jaar 😂quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:24 schreef CoExist het volgende:
[..]
Philipshalle op 17 februari.
En de tour gaat door met 1 september een nieuw album.
Wilde ook wel naar Hamburg, maar die sta plaatsen zijn al weken geleden uitverkocht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ook daar geen jas meenemen, drama vorig jaar 😂
Ik ga naar Hamburg in februari
Philipshalle is volgens mij het ijshockeystadion....quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:24 schreef CoExist het volgende:
[..]
Philipshalle op 17 februari.
En de tour gaat door met 1 september een nieuw album.
Hoop dat dit pareltje voorbij komt:
Sinds 2011 heet het eigenlijk de Mitsubishi Electric Halle.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Philipshalle is volgens mij het ijshockeystadion....
Bloedje warm in die hal dus kleed je vooral niet te wintersquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Sinds 2011 heet het eigenlijk de Mitsubishi Electric Halle.
En thnx voor je tip.
Lekker manquote:Op zondag 18 februari 2018 08:56 schreef CoExist het volgende:
Zooo! Was een leuk feestje gister in Düsseldorf.
Toch een show van bijna 2 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |