Beterschap.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef mane het volgende:
Nouja, laat ik eerlijk zijn. Ik heb wel de Viva gelezen.
Ik kocht een paar weken terug een fles whisky bij de Gall & Gall en de verkoper leek zeer sterk op zodiakk zoals ik hem herinner. Ik wist dat hij het niet was omdat hij de fles die ik kocht, een Glenmorangie 10 year old original (veredelde sherry), niet misprijzend aankeek. (En omdat zodiakk een vuile ambtenaar en geen hardwerkende gewone man is natuurlijk)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, je lijkt op Yorick van Wageningen!
Zo hard werken is het niet in de Gall & Gall hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef beeer het volgende:
[..]
Ik kocht een paar weken terug een fles whisky bij de Gall & Gall en de verkoper leek zeer sterk op zodiakk zoals ik hem herinner. Ik wist dat hij het niet was omdat hij de fles die ik kocht, een Glenmorangie 10 year old original (veredelde sherry), niet misprijzend aankeek. (En omdat zodiakk een vuile ambtenaar en geen hardwerkende gewone man is natuurlijk)
Verdomd!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, je lijkt op Yorick van Wageningen!
[ afbeelding ]
Da's de Hollandse Colin Firth.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef mane het volgende:
Ik weet niet wie Yorick is (..)
Ik weet niet hoe jij er in het echt uitziet, maar ik denk aan een obscure celebrity zoals Christopher Mintz-Plasse, oftewel MClovin' uit de uitstekende highschool-comedy Superbad.quote:
Ik weet niet hoe je eruit ziet.quote:
Ik had vroeger een vriendinnetje dat haar tweelingzusje had kunnen zijn.quote:
Geen idee wie dat is. Sara Gilbert, lees ik nu. Nooit van gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |