Mijn collega van onderhoud zou vragen waar je 'm het laatst gezien hebt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef JAM het volgende:
De afvoer van mijn douche is verstopt. Ik heb daar maar één woord voor: kankerzooi.
Dan zou ik een nacht lang zwaar bier drinken, de dag daarop een envelop volspetterpoepen en die met de interne post naar z'n bureautje versturen. Mocht hij daarover z'n beklag doen, dan zou ik hem een kankerhengst voor z'n muil verkopen. Zo doe je dat met collega's die woordgrapjes maken. Dat, of fusilleren bij zonsopgang en pas de daaropvolgende ochtend begraven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn collega van onderhoud zou vragen waar je 'm het laatst gezien hebt.
BolderbastNLquote:Zit ik net lekker van Ei Factor te genieten, begint Bolderbast keihard de Kanariepolka te toeteren op zijn Tuba!
Duckstadkrantquote:Ha, de polka gaat lekker! Ik ben in vorm vanavond! Denk dat ik tot diep in de nacht blijf doorgaan met oefenen. Zal die Duck leuk vinden!
quote:Burenruzie in Kwaakstraat loopt uit de hand. Politie en brandweer moeten eend bevrijden uit tuba.
quote:A Serious Man, like Burn After Reading, is in their bleak, black, belittling mode, and it's hell to sit through... As a piece of movie-making craft, A Serious Man is fascinating; in every other way, it's intolerable.
Ik moet m nog zien. Vond A Serious Man ook zeker niet slecht, maar er zit weinig troost in.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef DO2 het volgende:
Ik vond (zelfs) Burn After Reading wel vermakelijk, eigenlijk.
Toevallig afgelopen zondag weer eens bekeken: Niks mis mee: m.n. de scenes met de CIA-bazen zijn zeer geestig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef DO2 het volgende:
Ik heb zowel een Puck als een Anouk eens flink in hun tietjes geknepen; krijg ik nu een prijsje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
REDENEN WAAROM HET BEST MEEVALT MET CLAUDIAZe had haar kind ook Puck-anouk kunnen noemen.
De leukste film die ik vorig jaar in de bios gezien heb! Heb erg gelachenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef DO2 het volgende:
Nooit van gehoord. Maar onder contract bij 4AD, lees ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:25 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind Gelliev een Emma Pollock-man.
Beterschap.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef mane het volgende:
Nouja, laat ik eerlijk zijn. Ik heb wel de Viva gelezen.
Ik kocht een paar weken terug een fles whisky bij de Gall & Gall en de verkoper leek zeer sterk op zodiakk zoals ik hem herinner. Ik wist dat hij het niet was omdat hij de fles die ik kocht, een Glenmorangie 10 year old original (veredelde sherry), niet misprijzend aankeek. (En omdat zodiakk een vuile ambtenaar en geen hardwerkende gewone man is natuurlijk)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, je lijkt op Yorick van Wageningen!
Zo hard werken is het niet in de Gall & Gall hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef beeer het volgende:
[..]
Ik kocht een paar weken terug een fles whisky bij de Gall & Gall en de verkoper leek zeer sterk op zodiakk zoals ik hem herinner. Ik wist dat hij het niet was omdat hij de fles die ik kocht, een Glenmorangie 10 year old original (veredelde sherry), niet misprijzend aankeek. (En omdat zodiakk een vuile ambtenaar en geen hardwerkende gewone man is natuurlijk)
Verdomd!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, je lijkt op Yorick van Wageningen!
[ afbeelding ]
Da's de Hollandse Colin Firth.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef mane het volgende:
Ik weet niet wie Yorick is (..)
Ik weet niet hoe jij er in het echt uitziet, maar ik denk aan een obscure celebrity zoals Christopher Mintz-Plasse, oftewel MClovin' uit de uitstekende highschool-comedy Superbad.quote:
Ik weet niet hoe je eruit ziet.quote:
Ik had vroeger een vriendinnetje dat haar tweelingzusje had kunnen zijn.quote:
Geen idee wie dat is. Sara Gilbert, lees ik nu. Nooit van gehoord.quote:
Nee. Bakkebaarden zijn meelijwekkende reepjes haar voor 'mannen' (want echte mannen kan je het niet noemen) die eigenlijk een echte baard willen hebben maar daar nu eenmaal de haargroei niet voor hebben. Enige voordeel hiervan; veel minder verstopte doucheputjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef Quir het volgende:
Tellen bakkebaarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |