je merkt het dadelijk vanzelf welquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, doe ik niet aan... ben niet bijgelovig... eerder gewoon gelovig
Hipquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb gestemd, mijn man naar zijn werk gebracht, en nu ben ik met een ROTklus bezig waar ik waarschijnlijk in de zomer voor naar Israel heen moet
idem hier ook de temp begint lekker op te lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Super weer hierhoop dat mn pa snel terug is, dan kunnen we in de zon koffie drinken strakkies
jaarrekeningcontrole, een dochtermaatschappij die in israel zit en er een potje van maaktquote:
haiquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HipBeetje karig spoorwegnet wel
Verder hoef ik er eigenlijk niet te wezen
![]()
Hoi Aarti![]()
Jep, het is nog steeds rustig... mn baas weer even geholpen met een histogrammetje... nu maar eens even wat notulen tikken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je merkt het dadelijk vanzelf wel
Dan hoop ik niet dat jullie gaan bezuinigen op hotelkosten, anders zit je nog met die collega in 1 kamer ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai![]()
Ik moet er met een collega heen die stiekem een crush op me heeft, daar heb ik geen trek in
wat voor werk doe je dan wel niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
jaarrekeningcontrole, een dochtermaatschappij die in israel zit en er een potje van maakt
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat jullie gaan bezuinigen op hotelkosten, anders zit je nog met die collega in 1 kamer ook
Ah joh gewoon een weekje Eilat, puur voor de seksquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai![]()
Ik moet er met een collega heen die stiekem een crush op me heeft, daar heb ik geen trek in
Ik wil er proberen onderuit te komen, ik weet zeker dat ie me gaat lopen versieren :Squote:Op woensdag 3 maart 2010 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat jullie gaan bezuinigen op hotelkosten, anders zit je nog met die collega in 1 kamer ook
Tuurlijk lukt je dat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil er proberen onderuit te komen, ik weet zeker dat ie me gaat lopen versieren :S
Sowieso deel ik mijn hotelkamer niet
Ik werk als accountant trouwens..
en welke kleurquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt je dat!
Weet je trouwens al wat voor auto je wil
welke smoes ga je gebruiken om er onderuit te komen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil er proberen onderuit te komen, ik weet zeker dat ie me gaat lopen versieren :S
Sowieso deel ik mijn hotelkamer niet
Ik werk als accountant trouwens..
jij houdt toch van kei harde spank sm?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai![]()
en je woont in groningenquote:
een vriend van me werd dus ook een keer vastgebonden op bedquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij houdt toch van kei harde spank sm?![]()
dan taait hij wel af, mocht hij dat ook leuk vinden dan kan je hem gewoon vastgebonden op zijn hotelkamer achter laten, problem solved
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij houdt toch van kei harde spank sm?![]()
dan taait hij wel af, mocht hij dat ook leuk vinden dan kan je hem gewoon vastgebonden op zijn hotelkamer achter laten, problem solved
Goede keusquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha hij is partner dus mijn baas en ik wil er nog wel even werken
Ik ga als smoes gebruiken dat ik Israel te onveilig vind![]()
Enneh: Opel Astra, zeeblauw.
jaa al die steengooiende mensen daarquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
GMTAquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw
ik zie wel mogelijkheden voor opslag
het is maar waar je van houdquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriend van me werd dus ook een keer vastgebonden op bed
en zijn toenmalige vriendin is daarna doodleuk 3 uur naar de stad geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |