Knuffelquote:
quote:
rustig, rustig, hij stelt gewoon een belangstellende vraag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waaar
[..]
ik denk gewoon bij JF
al jaren niet meer wit iigquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah dacht dat die ook aan het werk was
aah op die manierquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al jaren niet meer wit iig
en dan gaat ie mee naar oma want daar kan hij zwart klussen zonder lastig gevallen te worden
jij hebt het toch drukquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
trouwens, nog een leuk topic vandaag of niet?
ik word ook altijd zwart van klussen aan auto'squote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al jaren niet meer wit iig
en dan gaat ie mee naar oma want daar kan hij zwart klussen zonder lastig gevallen te worden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik word ook altijd zwart van klussen aan auto's
elleuquote:
nu even niet, het is zowaar al 5 minuten rustig aan mn bureau!quote:
aartiquote:
afkloppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu even niet, het is zowaar al 5 minuten rustig aan mn bureau!
stukken beter nu jij ook hier bentquote:
de dag is nog jong dus tot zoverre heb lekker gewerkt verder niet veel bijzondersquote:
nee, doe ik niet aan... ben niet bijgelovig... eerder gewoon gelovigquote:
ik heb gestemd, mijn man naar zijn werk gebracht, en nu ben ik met een ROTklus bezig waar ik waarschijnlijk in de zomer voor naar Israel heen moetquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
de dag is nog jong dus tot zoverre heb lekker gewerkt verder niet veel bijzonders
en jij dan?
qua weer welquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben 14 en bruin en heb de eerste 2 uur vrij
Super weer hierquote:
wat voor klus is dat dan wel niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb gestemd, mijn man naar zijn werk gebracht, en nu ben ik met een ROTklus bezig waar ik waarschijnlijk in de zomer voor naar Israel heen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |