quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:37 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
http://srh.nu/Partijleden.htm
Bekijk de onderste foto. WTF?![]()
![]()
Tjsa, ik krijg bijna spijt van mn immigratie de HLMmeer inquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey lotdorpsgenoot![]()
Chique die partij. Wat een visitekaartje voor de Haarlemmermeer
"rakkers" zijn studentikoze rechts liberalen. Een linkse rakker bestaat dus niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:24 schreef Pumatje het volgende:
VVD gestemt.. al is het alleen maar om de linkse rakkers dwars te zitten
LOL! Ik ken hem. Rinus, heb ik samen mee in het Lagerhuis gezeten. Hij vecht al jaaaaaren een strijd op leven en dood met de overheid omdat hij een of andere vage hoerenclub op wil zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sociaal rechts Haarlemmermeer
[ afbeelding ]
Kunnen we concluderen dat heel veel Fokkers in Den Haag of Almere wonen, of dat heel veel Fokkers niet gestemd hebben, geen idee hebben waar het over gaat, maar toch maar PVV ingevuld hebben in de poll?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef pisnicht het volgende:
Voor het feit dat de PVV alleen in Den Haag en Almere meedoet, hebben er wel héél veel mensen op gestemd.
Naast de snelweg, de A15. Vlak bij het tankstation, kun je in één moeite door tanken en wippen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:33 schreef Rezzy het volgende:
[..]
LOL! Ik ken hem. Rinus, heb ik samen mee in het Lagerhuis gezeten. Hij vecht al jaaaaaren een strijd op leven en dood met de overheid omdat hij een of andere vage hoerenclub op wil zetten.
En je schaamt je dusdanig dat je niet durft te vermelden welke partij dat is?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef Lotusss het volgende:
Helaas geen stemwijzer voor mijn gemeente, maar na het doorspitten van de verkiezingsprogramma's eindelijk toch mijn keuze gemaakt.
Heb ook op een partij gestemd die al in de gemeenteraad zit, omdat het eigenlijk best wel oké gaat
Heb je wel je schoenen uitgedaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:24 schreef shmoopy het volgende:
Voor zowel Stadsdeelraad als Gemeenteraad SP gestemd. (Amsterdam is 2x stemmen)
Kom ik ook eens in een moskee.
Ik had heel erg zin om recalcitrant te doen, maar er was geen aanleiding.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:25 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Heb je wel je schoenen uitgedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |