Ze noemen het nog net geen 'waarheid'quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat mij tegen de borst stuit is dat het "WEET" heet
Gek genoeg zou ik daar minder moeite mee hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze noemen het nog net geen 'waarheid'
Grantedquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ik vraag hierbij toestemming om straks tegen haar te gaan bitchen.
En met jou zijn er hier nog een stuk of wat die dat kunnen wetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En TM, ik weet welke jij bent op die foto![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV:
"Waar heb jij op gestemd?"
-"PVDA"
"Waarom?"
-"Eeehhh omdat mijn ouders er altijd op stemmen"
En er zijn veel mensen die zo stemmen. Maar ze hebben dus TOTAAL geen idee waar ze nou op stemmen
Ik zat gisteren nog aan die uitspraak te denken. Iemand maakte namelijk zo'n opmerking bij de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.....
In de tijd dat ik wedstrijden deed was winnen alles voor me. Anders moet je gewoon niet aan wedstrijden mee doen. Voor wedstrijdsporters geldt dan ook meestal het credo: Winning isn't everything, its the only thing.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog aan die uitspraak te denken. Iemand maakte namelijk zo'n opmerking bij de Olympische Spelen.
En ik vind het zulke dikke bullshit, zeker op dat niveau
Je bent je 4 jaar lang, dag in, dag uit, helemaal uit de naad aan het werken om de kroon op je werk te zetten. Je behoort bij the best of the best. Dan gaat het je toch om winnen
En dat is dan de afgelopen 4 jaar maar die jaren daarvoor tellen ook nog mee.
Op dat niveau wel toch? Anders moet je gewoon op zondag gaat sporten bij de lokale 50+-sectie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de tijd dat ik wedstrijden deed was winnen alles voor me. Anders moet je gewoon niet aan wedstrijden mee doen. Voor wedstrijdsporters geldt dan ook meestal het credo: Winning isn't everything, its the only thing.
Op elk niveau is dat denk ik wel. Zodra je bezig bent wil je toch de beste zijn. Of je nu 5 of 50 bent.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op dat niveau wel toch? Anders moet je gewoon op zondag gaat sporten bij de lokale 50+-sectie.
Ik heb alleen naar de partij gekeken en toen bedacht ik me in het stemlokaal pas dat ik natuurlijk een persoon aan moet kruisen. Heb op degene met de mooiste naam -van die partij- gestemd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV:
-"PVDA"
"Waarom?"
En er zijn veel mensen die zo stemmen. Maar ze hebben dus TOTAAL geen idee waar ze nou op stemmen
Stond er een Wiebel op de lijst?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar de partij gekeken en toen bedacht ik me in het stemlokaal pas dat ik natuurlijk een persoon aan moet kruisen. Heb op degene met de mooiste naam -van die partij- gestemd.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar de partij gekeken en toen bedacht ik me in het stemlokaal pas dat ik natuurlijk een persoon aan moet kruisen. Heb op degene met de mooiste naam -van die partij- gestemd.![]()
Net even bekeken op wie ik gestemd heb en vind het een goede keus.quote:
Constant Kusters?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net even bekeken op wie ik gestemd heb en vind het een goede keus.
Geluk dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net even bekeken op wie ik gestemd heb en vind het een goede keus.
Marco Pastors....quote:
Mwah, de partij vind ik toch het meest belangrijk in deze beslissing.quote:
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, de partij vind ik toch het meest belangrijk in deze beslissing.
Tja.. het is net religie he. Als ouders maar jarenlang vaak genoeg zeggen wat de enige waarheid is, gaan kinderen er misschien wel in geloven en er naar handelen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV:
-"PVDA"
"Waarom?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |