Driveway = oprit, freeway = snelweg, zonder tol. Dat is in beide landen toch gewoon hetzelfde?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan is er nog de driveway/freeway
Nee, freeway / motorwayquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan is er nog de driveway/freeway
http://www.nu.nl/algemeen(...)k-jonge-vrouwen.htmlquote:NEW YORK - Aids is wereldwijd doodsoorzaak en ziekte nummer één onder vrouwen in de leeftijd van 15 tot 49.
Een belangrijke reden hiervoor is dat tot 70 procent van de vrouwen met geweld te maken heeft, wat het voor hen moeilijk maakt om te onderhandelen over veilige seks.
Unaids, de VN-organisatie die strijdt tegen aids, heeft dinsdag in New York een plan gelanceerd om de problematiek de komende jaren aan te pakken, berichtte CNN.
Unaids stelt dat, bijna 30 jaar na het begin van de epidemie, hiv-diensten niet zijn afgestemd op de speciale behoeften van vrouwen en meisjes.
Annie Lennox
De organisatie gaat het onderwerp van geweld tegen vrouwen opnemen in hiv-preventieprogramma's. Zangeres Annie Lennox steunt de campagne.
Toen de ziekte begin jaren tachtig aan bekendheid won, werden vooral mannen getroffen, terwijl nu vooral vrouwen slachtoffer zijn. In Afrika beneden de Sahara is 60 procent van de hiv-patiënten vrouw.
In Zuid-Afrika bijvoorbeeld hebben jonge vrouwen drie keer zo veel kans om te worden geïnfecteerd met de ziekte als jonge mannen. Dat is vooral te wijten aan het hoge aantal verkrachtingen in het land.
Eind 2008 waren ruim 33 miljoen mensen besmet met het hiv-virus
Ik bedoelde dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, freeway / motorway
driveway is je oprit
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:09 schreef De_Hertog het volgende:
Why do we drive on the "parkway" and park in the "driveway"?
Maar dat heeft niets met American/British English te maken zo te zien. Wel leuk verder
Mjah ik had (borst)kanker verwacht eigenlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
He wat?
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)k-jonge-vrouwen.html
Jeweets, als je een maagd neukt kan je van je aids genezen ... en als de medicijnman het zegt, dan moet het wel waar zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
He wat?
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)k-jonge-vrouwen.html
Ik weet dat ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ets, ik wil voor een ander topic een Wiki-OP maken maar ik kan nergens vinden hoe ik een pagina aan de wiki toe kan voegen?
quote:Wie denkt, na zich te hebben opgegeven bij het 'bel-me-niet'-register, dat hij niet meer wordt lastiggevallen, komt van een koude kermis thuis. Dat schrijft het AD.
© ANP
Het is volgens de krant gebleken dat verkopers aan de deur de lijst met adresgegevens van het register gebruiken.
En dat betekent een nieuwe ergernis voor de ruim vier miljoen mensen die in het register staan.
Binnenkort zouden de colporteurs wel eens bij hen kunnen aanbellen in plaats van opbellen.
Hey die zie ik nu pas. Geen idee van de Cleveland Library, maar zijn die updates/installaties niet een beetje overdrevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:05 schreef De_Hertog het volgende:
en omdat dat plaatje van legaal vs illegaal dvd kijken hier laatst ook gewaardeerd werd, nog eentje in dezelfde categorie:
[ afbeelding ]
Misschien, net zoals er misschien net wat minder reclame op de gemiddelde dvd zit. Maar zo te zien draait hij Linux of OS X, en als je Windows maar heel zelden gebruikt krijg je inderdaad al die updates voor je kiezen. Ik heb een keer hetzelfde gehad bij een WMV HD-disc. Het is dus een uitzondering maar wel iets dat voor kan komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey die zie ik nu pas. Geen idee van de Cleveland Library, maar zijn die updates/installaties niet een beetje overdreven
Dat deedtie dus nietquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond weer eens een voetbaltraining, de eerste van 2010
Mja, m'n vraag had moeten zijn: waarom probeert Cobra jou te bellen?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, m'n vraag had moeten zijn: waarom probeert Cobra jou te bellen?
Of eigenlijk:quote:
Oh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideeen ik weet ook niet of het C4 was, maar een collega werd vanochtend gebeld door iemand van de luchtmacht en dat vond ik wel grappig
Luchtmachtpersoon was trouwens verkeerd verbonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |