Nou, ik vond het vooral vreemd, het was net alsof het niet zijn eerste celstraf was, maar alsof het een celstraf was die er "ook nog" bijkwam.
Het kan best zijn dat er in 2007 een uitspraak naar het verkeerde adres was gestuurd, maar dan zou je er toch vanuit kunnen gaan dat hij, als het om een eerste celstraf zou gaan, wel bij de uitspraak aanwezig was geweest, en dus op de hoogte was, als het echt een eerste vergrijp is dan lijkt me dat je bij de uitspraak bent.
Ik vermoed dat John dus al vaker gezeten heeft, en de keer dat hij (alweer) aan de kant gezet is waarbij zijn wapen gevonden werd nadat hij een A geblazen had, niet de eerste (en ook niet de tweede) keer was dat hij een celstraf opgelegd kreeg, en de straf van 2007 bij de bepaling daarvan dus meegenomen werd.
Het is echter wel vreemd dat zelfs justitie niet opgelet heeft dat hij nog een straf moest uitzitten, maar het zou me niets verbazen als die ook naar het programma kijken en er juist door deelname aan het programma achter zijn gekomen dat hij nog een straf moest uitzitten.
Overigens vind ik 4 maanden ook een forse straf voor een busje traangas wat nota bene ook nog van een ander is (die aanwezig is), dus ik vermoed dat het of iets anders ligt dan John vertelt, of het een zoveelste overtreding is.
Maar goed, hij wordt kennelijk vaak aangehouden.....
Gert roept wel dat hij zoveel geleerd heeft, maar ik heb niet het idee dat hij inmiddels al vindt dat hij werkelijk fout zat, volgens mij vindt hij zichzelf nog vooral zielig en het slachtoffer van omstandigheden, en van degenen die hem dit aangedaan hebben.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?