abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79682056
No way! Ze houd ook niet van salsadansen Ik kom niet meer bij!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_79699059
Ik had niet verwacht dat Steven iris erin zou laten.
Charlotte vond ik leuker. Voor haar maar beter dat ie haar niet koos. Uiteindelijk wordt het dus Filiz.

Sjon die weer 4 maanden moet gaan zitten. Als vrouw haak je dan toch meteen af.

Die vrouwen van Gert vind ik totaal niet bij hem passen.
pi_79701299
Ik vind Gert nog steeds een enge glibber.

Voor John vind ik het ergens wel zielig dat hij weer moet gaan zitten. Ik wist niet dat je voor een busje traangas al vier maanden kreeg, of is dat als je al meer op je kerfstok hebt?
  maandag 29 maart 2010 @ 12:15:16 #79
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79701693
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind Gert nog steeds een enge glibber.

Voor John vind ik het ergens wel zielig dat hij weer moet gaan zitten. Ik wist niet dat je voor een busje traangas al vier maanden kreeg, of is dat als je al meer op je kerfstok hebt?
Eensch.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 29 maart 2010 @ 12:15:27 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79701697
Nou, ik vond het vooral vreemd, het was net alsof het niet zijn eerste celstraf was, maar alsof het een celstraf was die er "ook nog" bijkwam.

Het kan best zijn dat er in 2007 een uitspraak naar het verkeerde adres was gestuurd, maar dan zou je er toch vanuit kunnen gaan dat hij, als het om een eerste celstraf zou gaan, wel bij de uitspraak aanwezig was geweest, en dus op de hoogte was, als het echt een eerste vergrijp is dan lijkt me dat je bij de uitspraak bent.

Ik vermoed dat John dus al vaker gezeten heeft, en de keer dat hij (alweer) aan de kant gezet is waarbij zijn wapen gevonden werd nadat hij een A geblazen had, niet de eerste (en ook niet de tweede) keer was dat hij een celstraf opgelegd kreeg, en de straf van 2007 bij de bepaling daarvan dus meegenomen werd.
Het is echter wel vreemd dat zelfs justitie niet opgelet heeft dat hij nog een straf moest uitzitten, maar het zou me niets verbazen als die ook naar het programma kijken en er juist door deelname aan het programma achter zijn gekomen dat hij nog een straf moest uitzitten.

Overigens vind ik 4 maanden ook een forse straf voor een busje traangas wat nota bene ook nog van een ander is (die aanwezig is), dus ik vermoed dat het of iets anders ligt dan John vertelt, of het een zoveelste overtreding is.
Maar goed, hij wordt kennelijk vaak aangehouden.....

Gert roept wel dat hij zoveel geleerd heeft, maar ik heb niet het idee dat hij inmiddels al vindt dat hij werkelijk fout zat, volgens mij vindt hij zichzelf nog vooral zielig en het slachtoffer van omstandigheden, en van degenen die hem dit aangedaan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79702380
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik had niet verwacht dat Steven iris erin zou laten.
Charlotte vond ik leuker. Voor haar maar beter dat ie haar niet koos. Uiteindelijk wordt het dus Filiz.

Sjon die weer 4 maanden moet gaan zitten. Als vrouw haak je dan toch meteen af.

Die vrouwen van Gert vind ik totaal niet bij hem passen.
Zat er juist wel aan te komen dat Charlotte er uit zou gaan, hij had al een paar keer eerder gezegd dat ie haar wat minder vond. Ik vond haar ook niet zo leuk, ik geloof dat ze best aardig is,maar ze komt een beetje gemaakt over.

Wat die andere twee betreft ben ik het met je eens
pi_79771213
ze hebben écht veel meer op hun geweten.
worden ze niet van te voren helemaal gecheckt ofzo
  zondag 4 april 2010 @ 21:24:46 #83
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_79946428
Wat hebben ze nu gedaan?? ik heb de uitzending gemist waarin ze dat vertelden.

Wat ik tot nu toe begrepen heb is:

John - oplichting
Gert - oplichting
Steven - overval

maar de details?
Je leeft maar één keer...
pi_79959391
John: verboden wapenbezit (veoordeling) maar hij deed in illegale incassopraktijkjes (lekker intimideren) maar daar niet voor opgepakt. Een incident uit 2007 zorgt er nu nog voor dat hij nog 4 maanden moet zitten. Blijkbaar in zijn proeftijd al fout gegaan.

Steven: Broodjeszaak overvallen en veel diefstallen. Voor 11 zaken veroordeeld.
Opgegroeid in internaten. Ma drugsverslaafd op de antillen, pa onbekend. Foute vrienden etc.

Gert: Fraude, had een aannemersbedrijf en ging failliet. medewerkers werden zwart uitbetaald (ontrekking uit de failliette boedel) en hij had allerlei spullen besteld en niet betaald. Op internet doen verhalen de ronde dat hij de fraude op zijn ex probeerde af te schuiven die de boekhouding deed.

Als ik het voorstukje van volgende week zag, lijkt er nog een vrouw van Gert af te vallen, maakt het keuze moment wel lekker makkelijk
pi_79959492
Ik tvp even! Steven of Stefanie zoals wij hem hier kennen is mijn oude buurjongen geweest!
All good things are wild and free.
  maandag 5 april 2010 @ 11:33:44 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79961553
quote:
Op maandag 5 april 2010 09:30 schreef utrecht1970 het volgende:

Als ik het voorstukje van volgende week zag, lijkt er nog een vrouw van Gert af te vallen, maakt het keuze moment wel lekker makkelijk
Ja. Maar ik heb meer het gevoel dat ze iemand anders heeft ontmoet dan dat ze ermee nokt omdat ze het toch niet ziet zitten. Waarom zou ze er anders zo'n happening van maken? Onderbuikgevoel hoor.

En John gaat vast voor Anita en Steven moet voor Filiz gaan . Met Gert komt het niet goed.
Niet meer actief op Fok!
pi_79962333
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja. Maar ik heb meer het gevoel dat ze iemand anders heeft ontmoet dan dat ze ermee nokt omdat ze het toch niet ziet zitten. Waarom zou ze er anders zo'n happening van maken? Onderbuikgevoel hoor.

En John gaat vast voor Anita en Steven moet voor Filiz gaan . Met Gert komt het niet goed.
dat den kik ook
johnny en anita ( met dochertje sjannie ) whaha dat past wel

steven gaat voor feliz en gert blijft alleen
  maandag 5 april 2010 @ 12:42:04 #88
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79963728
Het forum is al weggehaald op de site. Daar werd behoorlijk gespeculeerd over de heren (en hun wandaden). Kennelijk had de NCRV dat niet zo graag!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 5 april 2010 @ 23:13:48 #89
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_79986967
Geinig programma.
Zie het voor het eerst.

Hoe komen die gasten aan die vrouwen?
Hebben ze een oproep laten zien ergens ofzo?
Neem aan dat ze er voorafniet bij verteld hebben dat het om 3 criminelen ging?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_79988184
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef matthijst het volgende:
Geinig programma.
Zie het voor het eerst.

Hoe komen die gasten aan die vrouwen?
Hebben ze een oproep laten zien ergens ofzo?
Neem aan dat ze er voorafniet bij verteld hebben dat het om 3 criminelen ging?
tuurlijk hebben ze ergens een oproep geplaatst en wisten die vrouwen waar ze aan begonnen
  maandag 5 april 2010 @ 23:44:51 #91
28167 matthijst
pi_79988547
's ff de eerste uitzendingen er doorheen jassen via uitzending gemist.

Naieve vrouwen...
"Ik kan voelen dat hij een goed hart heeft"...
"HIj heeft zulke mooie ogen, ik moest gewoon reageren, ik wil graag mensen helpen"...
"Iedereen heeft wel wat goeds in zich"...
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:09:41 #92
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79989541
Die Filiz spant wel de kroon, qua dommigheid. Meer dan 'Ik vinnum gewoon eg un schatjuh. Dat kennuik nie uitlegguh!!' is er nog niet uitgekomen.
Ze doet me denken aan heur van Toscane trouwens:

Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_79990951
Ach, ik vind Filiz wel lief eigenlijk. En Steven is nou zelf ook niet echt de slimste. Past wel bij elkaar

Vind het zo raar dat Gert helemaal niks aan vrienden of familie meer ofzo, werd wel wat over gezegd geloof ik, maar dat ie dan helemaal niemand bekends ziet tijdens zo'n verlof
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:27:49 #94
28167 matthijst
pi_79991624
Haha, wat een domme kutten...
Over John: "Wapen was voor zelfbescherming"... En die gasten die hij dat wapen onder hun neus gedrukt heeft dan?
Over Steven: "Ja, ik snap het wel, je moest eten heh"....

"Je hoeft je absoluut niet te schamen", tegen John....
Nee joh, wees er lekker trots op, een beetje schaamte kan toch geen kwaad...

Een tweede kans is niks mis mee, maar het mag allemaal wel wat kritischer.
pi_79993720
Eigenwaarde van die vrouwen moet wel heel laag zijn.

Bij de opbiecht aflevering had ik bij steven heel sterk het vermoeden dat hij het wel een beetje stoer vond allemaal. Hij stond er zo vreemd bij te lachen de hele tijd. Ik denk dat hij erg makkelijk beinvloedbaar is.

Die Ingrid van John is ook een raar mens, heeft volgens mij nog kleine kinderen en haalt dan zoiets binnen als goed voorbeeld voor haar kind?

En bij Gert vermoed ik 1 groot toneelspel. Welke vrouw vindt het nou leuk om je vriend voor een maand naar de gevangenis te brengen en dat hij daarna een weekendje op verlof mag. (Zijn drukke weekenden geweest met opnames vermoed ik). Waarom gaat hij trouwens op verlof van Tilburg naar Utrecht. Leek mij niet zo logisch.

Wat een leuke twist aan het programma zou zijn:
* Iris, blijkt meisje uit de broodjeszaak te zijn en mept steven helemaal verrot als slachtoffertherapie
* Anita, blijkt de lerares van de dochter van John te zijn en komt vertellen dat Shanna haar vader een onwijze eikel vindt en Ingrid blijkt toch een hekel aan wapens te hebben (naast soep, salsa, boksen, rotterdam en Feijneoord).
* De date van Gert die je in het voofilmpje zag, blijkt het geld dat ze, op verzoek van Gert, uit het bos moest opgraven achterover gedrukt te hebben en vertelt Gert dat ze al een vriend heeft en met hem een enkeltje paradijs geboekt te hebben om een nieuw leven te beginnen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:25:46 #96
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79994266
Ik vond het bij al die vrouwen/meisjes zwak toen de heren uit gingen leggen wat hun delict was.Die meisjes van Steven (Leuk ook,als je dochter mee doet aan zo'n programma.Ik heb de leeftijd van die meisjes en ik kan me niet voorstellen dat mijn ouders zouden juichen..) zeiden allemaal 'Als het iets met geweld is,dan zou ik dat heel moeilijk vinden.' En toen Steven uitlegde wat hij had gedaan zeiden ze allemaal 'Ooooh,ja,maar nu zou je dat nooit meer doen hé? Je had honger hé? Ja,we snappen het helemaal!' Blegh,meisjes zonder ruggegraat
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2010 @ 12:02:09 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_79999103
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:42 schreef Duderella het volgende:
Het forum is al weggehaald op de site. Daar werd behoorlijk gespeculeerd over de heren (en hun wandaden). Kennelijk had de NCRV dat niet zo graag!
De waarheid over vooral Gert kwam daar volgens mij iets te snel boven tafel
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:02:57 #98
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79999143
Gert blijft een enge gluiperd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:07:55 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79999385
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De waarheid over vooral Gert kwam daar volgens mij iets te snel boven tafel
Ja, mensen voelen zich echt heel erg genaaid en hebben nog steeds een vordering op hem, mocht hij dus een nieuwe partner krijgen en daar een langdurige verbintenis mee aangaan, dan zou die nieuwe partner wellicht kunnen opdraaien voor de schulden die Gert nog heeft, en dat een programma die vrouwen daarin stort is natuurlijk op z'n minst discutabel.

Dat aanvullende jaar celstraf wat Gert heeft gekregen omdat hij de schulden niet had afbetaald was conform het vonnis, het wil echter niet zeggen dat de schulden met dat jaar celstraf ook vervallen.
Gert heeft dus nog steeds voor een flink bedrag aan schuldeisers.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80000273
tvp zo een zoeken of ie nog ergens online staat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')