abonnement Unibet Coolblue
pi_259064
WANT HIJ HEEFT VOOR DE COMMANDO'S ZIJN DIENSTPLICHTJE UIT GEZETEN.

En dat is STOER, dames en heren. En dient heel Nederland en vooral de dames in de bus te weten.

(Add sarcasm here.)

*proest*

Grtz,

Meerhoerman.

pi_259065
Vandaar die grijze haren die Antonette bij hem ontdekte op de schommelbank, toen ze hem feilloos te kakken zette dattie z'n haar bijkleurt....

Van pure ellende natuurlijk, daar bij die commando's....

Waar blijft de aubade achter de Formido-schutting ?

pi_259066
quote:
op 04-14-2000 om 10:20 AM schreef Moor het volgende:
Vandaar die grijze haren die Antonette bij hem ontdekte op de schommelbank, toen ze hem feilloos te kakken zette dattie z'n haar bijkleurt....Van pure ellende natuurlijk, daar bij die commando's....Waar blijft de aubade achter de Formido-schutting ?

Hehehehehe dat had ik mee gekregen ja.... die idioot met dat ringbaartje mag van mij ook wel aftaaien trouwens.... Kan Seki niet gewoon weer lekker terug komen?

Oh, en wat bedoel je nou eigenlijk met 'Seki Winnaar?' Heb jij Seki gewonnen met die Ariel actie? Ik heb wel zegels gespaard maar over de uitslag kon niet gecorrespondeerd worden!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_259067
quote:
op 04-14-2000 om 10:27 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Oh, en wat bedoel je nou eigenlijk met 'Seki Winnaar?'



Dit bedoel ik, MM:

"Van Moor - 27 Maart 2000 @ 23:40.

Helemaal eens met voorgaande post: De Bus is inderdaad geen therapeutische setting, en daarom ben ik blij dat Seki daar niet meer zit, als 'de muurtjes verder afbrokkelen'.

Maar het zit vol met paradoxen:
- de manier waarop: OK, helemaal credit aan Seki en vandaar ook deze 'ode'.
- de aanleiding tot vertrek ? Veel verdachter voor mij: zijn brief aan Bolle bevatte juist
het tegendeel aan voornemens. Kwartiertje met de psych, en dan een Seki die terugkomt en bepaalde uitdrukkingen gebruikt die - m.i. - niet van hemzelf zijn: "ik zit in 't
verkeerde spelletje" later corrigeert hij dit in : "misschien zat ik inderdaad wel in 't verkeerde spelletje" (alsof dit een suggestie van een ander was). Dan: ik ben hier 'oorlogje komen spelen' - denk ervan wat je wilt, maar IK vind dit geen uitdrukking van Seki zelf. Conclusie: door de psych is hem een motivatie tot vertrekken in de mond gelegd, zwaar inspelend op z'n volksaard: "ik hou de eer aan mezelf". En met toevoeging van wat voor voorbodes ? Je zult toch niet de eindstreep halen ? (maar dan op bedekter manier). Van BB weten we de 'macht van de dagboekkamer'. En uit de praktijk weet ik, dat een beetje 'mental koots' t.o.v. een gemiddeld iemand als Seki instrumenten in huis heeft, om hem dingen te laten doen die tegen zijn gevoel ingaan. Fluitje van 'n cent. Echt waar.

En zo ben ik er nog niet uit: erg gemengde gevoelens over dit vertrek, maar opluchting
dat de emotionele vivisectie wat Seki betreft is gestopt, en eerbetoon aan zijn totaal
directe en onverbloemde ervaring van dit Bus-avontuur die hij ons wekenlang het
gezicht inschreeuwde: ik hoop dat DIE schreeuw lang na-echoot, en tot uiteindelijke
ondergang zal leiden van het media-monster dat zulke experimenten als "programma's"
uitbraakt.
"

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 14 April 2000).]

  vrijdag 14 april 2000 @ 10:58:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259068
quote:
op 04-14-2000 om 10:27 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Hehehehehe dat had ik mee gekregen ja.... die idioot met dat ringbaartje mag van mij ook wel aftaaien trouwens.... Kan Seki niet gewoon weer lekker terug komen?

Grtz,

Meerhoerman.


Seki heeft het te druk met z'n interviews

Ennuh, "die idioot met dat ringbaardje"(de meneer met het hoge limbogehalte) is allang weer thuis.
zie: i/s/Forum12/HTML/000888.html

Quote Quenda:Even over de nieuwe passagiers, ik mag hopen dat die met het hoogste limbogehalte er woensdag weer uitgaat....niet om de persoon zelf, maar ik wordt spontaan frigide als ik daarna moet luisteren ...sorry....


pi_259069
quote:
op 04-14-2000 om 10:54 AM schreef Moor het volgende:

Dit bedoel ik, MM:

"Van Moor - 27 Maart 2000 @ 23:40.

Helemaal eens met voorgaande post: De Bus is inderdaad geen therapeutische setting, en daarom ben ik blij dat Seki daar niet meer zit, als 'de muurtjes verder afbrokkelen'.

Maar het zit vol met paradoxen:
- de manier waarop: OK, helemaal credit aan Seki en vandaar ook deze 'ode'.
- de aanleiding tot vertrek ? Veel verdachter voor mij: zijn brief aan Bolle bevatte juist
het tegendeel aan voornemens. Kwartiertje met de psych, en dan een Seki die terugkomt en bepaalde uitdrukkingen gebruikt die - m.i. - niet van hemzelf zijn: "ik zit in 't
verkeerde spelletje" later corrigeert hij dit in : "misschien zat ik inderdaad wel in 't verkeerde spelletje" (alsof dit een suggestie van een ander was). Dan: ik ben hier 'oorlogje komen spelen' - denk ervan wat je wilt, maar IK vind dit geen uitdrukking van Seki zelf. Conclusie: door de psych is hem een motivatie tot vertrekken in de mond gelegd, zwaar inspelend op z'n volksaard: "ik hou de eer aan mezelf". En met toevoeging van wat voor voorbodes ? Je zult toch niet de eindstreep halen ? (maar dan op bedekter manier). Van BB weten we de 'macht van de dagboekkamer'. En uit de praktijk weet ik, dat een beetje 'mental koots' t.o.v. een gemiddeld iemand als Seki instrumenten in huis heeft, om hem dingen te laten doen die tegen zijn gevoel ingaan. Fluitje van 'n cent. Echt waar.

En zo ben ik er nog niet uit: erg gemengde gevoelens over dit vertrek, maar opluchting
dat de emotionele vivisectie wat Seki betreft is gestopt, en eerbetoon aan zijn totaal
directe en onverbloemde ervaring van dit Bus-avontuur die hij ons wekenlang het
gezicht inschreeuwde: ik hoop dat DIE schreeuw lang na-echoot, en tot uiteindelijke
ondergang zal leiden van het media-monster dat zulke experimenten als "programma's"
uitbraakt.
"


Keh?

Grtz,

Meerhoerman.

pi_259070
quote:
op 04-14-2000 om 10:58 AM schreef Quenda® het volgende:
Seki heeft het te druk met z'n interviews

Ennuh, "die idioot met dat ringbaardje"(de meneer met het hoge limbogehalte) is allang weer thuis.
zie: i/s/Forum12/HTML/000888.html

Quote Quenda:Even over de nieuwe passagiers, ik mag hopen dat die met het hoogste limbogehalte er woensdag weer uitgaat....niet om de persoon zelf, maar ik wordt spontaan frigide als ik daarna moet luisteren ...sorry....


Wahahahaha Meneer met het hoge limbogehalte.... Heheheheh die rules!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_259071
quote:
op 04-14-2000 om 11:18 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Keh?

Grtz,

Meerhoerman.


Ietsje duidelijker dan ?

Seki is Winnaar, :

Omdat ie een speld is, in het vette achterste van onze hollandse doe-maar-gewoon-robot: nix gewoon ! lekker vet óngewoon en extreem !

Omdat ie - net als in de Bus - onze nationale calvinistische schijnheil wakker schrikt uit zijn luie droom van laffe eufemismen en doekjes-voor-het-bloeden, van achterbakse geilheid en vóór-werelds hanen-gedrag.

Omdat niemand ertegen kan, zoals hij is: zelfs de meest platte lolbroeken nog amechtig met de mond vol tanden staan over zóveel pure slavische agressie: hun Balkan-waterloo meemaken omdat ze geen wooorden meer vinden om dit in te kapselen, te integreren, weg te proppen in kant-en-klare vóóroordeel-kastjes van 'junk' en 'crimineel'.

Heerlijk, zoals gans welvarend ingeslapen regel-je-uitvaart-nederland hier te kakken wordt gezet door een joegoslaaf die schreeuwt vanuit de verse open wonden van een land in oorlog, van een verscheurd volk de stekende pijn draagt in elk venijnig woord dat hij zijn mede-buspassagiers toebijt !

Seki is de peptalk van het jaar 2000: voel de pijn van zijn publiekelijke 'lynching' en bereid je voor op méér. Mis het, en slaap dan voor eeuwig in de opium-roes van je arrogante Ego-honger als kleinzielig kikkerlander.

Voor het bovenstaande, symbolische "gelijk" dat Seki verwoordt in de Stem van het Vervolgings-slachtoffer "vlak onder onze neus", kan geen bek groot en rauw genoeg zijn. Niet welbespraakt, maar met de duidelijkheid van een open slagader

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 14 April 2000).]

pi_259072
jaaaaaaaa! laat ons allemaal tijdens de koffiepauze naar buiten lopen, en daar onze collega's ongefundeerd en alleen gebaseerd op vooroordelen 'huppelkut' en 'pretty boy' noemen. laat ons vloeken, geen moment naar elkaar luisteren, en vooral geen begrip voor elkaar tonen! anarchie! lang leve seki!

* hobbes is blij dat ze met 'schijnheilen' samenwerkt en hele leuke collega's heeft.

  vrijdag 14 april 2000 @ 12:55:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259073
Quote Moor:Heerlijk, zoals gans welvarend ingeslapen regel-je-uitvaart-nederland hier te kakken wordt gezet door een joegoslaaf die schreeuwt vanuit de verse open wonden van een land in oorlog, van een verscheurd volk de stekende pijn draagt in elk venijnig woord dat hij zijn mede-buspassagiers toebijt !

______________________

het is je wellicht ontgaan Moor (kan me het wel voorstellen hoor, ook ik ben geen leester van de rommelbladen, net als Seki) ( )
maar, Seki woont al ACHTENTWINTIG JAAR in Nederland!

  vrijdag 14 april 2000 @ 13:00:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259074
Mijn allereerste Crossposting
(met dank aan Hunter voor het Typwerk)
Het orginele verhaal staat op: i/s/Forum12/HTML/000878.html.

(daar kun je in de Seki topic eventueel ook je reactie kwijt, aangezien deze topic over Erik gaat

weekend (een rommelblad waarvan Seki IN de bus zij, dat hij principieel tegen was...

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
EXCLUSIEF, NÚ ZIJN EIGEN VERHAAL

Voor veel kijkers van de BUS was Seki de held, híj was de man die het programma aantrekkelijk maakte om naar te kijken. Groot was dan ook de teleurstelling toen bekend werd dat juist híj de BUS zou verlaten. Maar in de manier waarop SBS6 zijn vertrek bracht, kan Seki zich absoluut niet vinden. In een exclusief interview met WEEKEND vertelde hij, nog altijd boos: “Vrijwillig? Ik ben gewoon gedwongen de BUS te verlaten”

SEKI VOELT ZICH MISBRUIKT!
“Ik heb nooit met drugs te maken gehad”


WIE IS SEKI?
Hoewel velen denken dat Seki een vluchteling uit Bosnië is, is dat niet waar. Zo'n 28 jaar geleden kwam hij op 5-jarige leeftijd met zijn ouders uit het toenmalige Joegoslavië naar Nederland
, waar zijn vader als lasser aan het werk ging. Als jongetje speelde Seki voor Feyenoord, maar zijn droom om ooit tot de voetbaltop te behoren spatte uiteen toen zijn ouders gingen scheiden en Seki niet langer bij de Rotterdamse club kon blijven spelen. 'Mijn moeder, bij wie ik na de scheiding bleef wonen, had twee baantjes en deed alles om het hoofd financieel boven water te kunnen houden.' Met zijn vader heeft hij sindsdien een minder goed contact. Seki: 'De laatste keer dat ik hem zag was zes jaar geleden. Hij is hertrouwd met een Servische en we kregen toen ruzie over iets wat te maken had met de situatie in ons vaderland. Hij is Bosniër. Toch hoop ik dat het goed met hem gaat. Ik weet in elk geval dat hij momenteel geen problemen heeft in Servië, wel is hij in Kroatië, waar hij voorheen woonde, alles kwijt geraakt. Zijn huis, zijn spullen, zijn banktegoed, echt alles.' Seki hoopt dat het ooit weer goed komt tussen hem en zijn vader: 'lk heb de hoop niet opgegeven en weet eigenlijk dat alles goed komt. Aan Joegoslavië heeft hij overigens zelf ook herinneringen, omdat hij daar zijn dienstplicht vervulde. Seki: 'Dat was voordat al die ellende daar begon.' Vol hoop kijkt hij, met zijn vriendin Wietske (22) in zijn armen, door het venster naar zijn wijk in Rotterdam-Zuid. Wietske: 'Hij zoekt een nieuwe start, een ingang naar een nieuw leven.' Seki: 'lk heb nooit de kans gehad te leren, omdat mijn ouders dat niet belangrijk vonden. Je ging werken en dat was dat. Nu heb ik daar spijt van. Ik doe in elk geval alles om mijn zoon (uit zijn eerste huwelijk, red.) wel te laten leren.'

Fel en nog altijd zichtbaar verontwaardigd ontkent Seki dat hij vrijwillig zou zijn opgestapt uit de BUS. Seki: DAT ISEEN LEUGEN! IK BEN ZEKER NIET VRIJWILLIG VERTROKKEN, integendeel! Ik heb mijzelf opgegeven omdat ik dat miljoen wilde winnen. Ik heb altijd gezegd dat niemand mij klein krijgt en daar ook alles aan gedaan, maar mijn kop moest rollen. Ik werd door SBS6 voor de keuze gesteld: zelf vertrekken met een oprotpremie en teruggave van mijn inleggeld, of er uit gezet worden.' Voor het eerst sinds zijn voortijdige vertrek praat Seki over zijn nederlaag. Hij voelt zich op schandelijke wijze misbruikt door SBS6 en ziet zich nu geconfronteerd met berichten in de media als zou hij een drugscrimineel zijn. 'Na Bullent's terugkeer werd ik bij psycholoog Bert ontboden. Die beklaagde zich over een enorm aantal klachten dat binnen was gekomen naar aanleiding van mijn gevloek in de BUS.' Seki bracht daar tegenin dat hij helemaal niet zo grof in de mond was, zeker niet vergeleken met de anderen. Achteraf realiseert hij zich echter dat er door veelvuldig knippen en plakken in de montagekamer een geheel ander beeld naar buiten gebracht kan worden. Een beeld dat naar zijn mening bepaald niet overeenkomt met de werkelijkheid. Seki begrijpt nu waarom er in de BUS geen tv mocht worden gekeken. Dan zou immers uitkomen dat er geen sprake was van een eerlijke kans. Seki: 'Ik kookte vaak voor de groep, ik heb Jop en Aziz regelmatig getroost als ze weer eens aan het huilen waren. Van het gestoei en gedol onderling is niets uitgezonden en van de spelletjes die we elke avond deden, zoals hints of mensergerjeniet, hebben ze eveneens niets laten zien. Ik heb ook een keer twee indringers uit de tuin verwijderd op een nette manier, overigens. Niets van teruggezien.'

Doordrammen

Maar op het moment dat de discussie over zijn taalgebruik werd gevoerd had Seki nog geen flauw benul van wat er van al die opnamen ook daadwerkelijk was uitgezonden. Seki: 'Bert bleef echter maar doordrammen over het probleem dat ze met mijn taalgebruik hadden, ik zei: 'Het is jouw mening tegen die van mij. Ik ga gewoon door, ik blijf. Maar Bert zei dat ik in dat geval nog dezelfde avond een 'rode kaart' zou krijgen. De keus was dat, of 'vrijwillig' opstappen met een oprotpremie van 7.500 gulden en behoud van mijn inleggeld van 6.000 gulden.' Seki voelde zich met zijn rug tegen de muur gezet en vertrok. Eenmaal thuis werd hem duidelijk hoe hij door SBS aan het Nederlandse kijkerspubliek is gepresenteerd. 'Achteraf blijkt dat er van mij een heel vertekend beeld is gecreëerd, want ik herinner mij ontzettend leuke momenten waarvan er geen één in beeld is gebracht' Tot overmaat van ramp werd hij daags nadat hij uit de BUS was gestapt geconfronteerd met berichten in de media als zou hem door SBS6 zijn geadviseerd de BUS te verlaten in verband met zijn criminele verleden. Niet alleen was Seki zijn kansen op de hoofdprijs van één miljoen gulden misgelopen, ook werd hij ten overstaan van de natie gebrandmerkt als een veroordeelde crimineel. De schellen vielen hem van de ogen. Volgens Seki wist SBS6 dat hij zes maanden voorwaardelijk had gekregen voor een vechtpartij met discotheekportiers, in een poging een vriend te hulp te schieten, Die was in de problemen geraakt nadat hem de toegang was geweigerd. Seki: 'Maar met drugs heb ik helemaal niets van doen en ik heb nooit vastgezeten.' Seki zit momenteel thuis omdat hij zich na de publicaties niet op het werk, in de haven, durft te vertonen. 'Overal roepen ze me na: 'Crimineel!' Ook mijn zoontje heeft daar grote problemen mee.'

Gemanipuleer
Seki weet inmiddels dat alleen John de Mol en SBS6 wijzer worden van de BUS. 'Die peilingen zijn fake, dat weet ik zeker. Ik stond namelijk consequent nummer 1, maar net als de uitbraak moet worden gemeten sta ik even op twee. Iwan is nog niet terug van zijn uitbraak, of ik sta weer gewoon op nummer 1. Volgens Seki heeft SBS6 met al dat gemanipuleer een gouden kans laten liggen. 'De BUS moest een real-life soap worden, maar er zitten nu slechts mensen in die graag zouden wilden acteren. Daarom komt het concept ook niet uit de verf, helemaal niet als je het tegen Big Brother afzet Ik was de enige échte mens in de BUS en zelfs dat bleek nog te veel voor SBS6. Ze hadden er elf mensen als ik in moeten zetten, elf keiharde werkers, dan had je pas mooie televisie gehad.'

Ook Bart klaagde over manipulaties van SBS6
Seki is niet de eerste ex-BUSser die meent dat SBS6 op ontoelaatbare wijze manipuleert met het beeldmateriaal. Enkele weken geleden verklaarde ook Bart van Lieshout, die reeds na drie weken de BUS verliet, in een interview met WEEKEND dat de kijkers een heel verkeerd beeld krijgen van het wel en wee in de BUS. 'Ik heb psychologische hulp nodig en kan er geen minuut meer naar kijken,' vertelde hij toen. Wat hem vooral tegenstond was de manier van uitzenden door SBS6. Toen ik vijf minuten had geknuffeld met Esmeralda werd dat als een soort rode draad door de hele uitzending uitgezonden.' Bart nam het t

pi_259075
  vrijdag 14 april 2000 @ 13:22:00 #13
3050 hannus
says hi ...
pi_259076
Mooi stukkie, ik geloof absoluut dat Seki de waarheid spreekt. Naarmate dit programma slechter wordt (met name de live-uitzendingen) is de kans groot dat Seki alsnog de uiteindelijke (en enige) winnaar wordt! Ik ben het ook met Seki eens dat veel bussagiers acteren in de bus maar daarom ben ik ook van mening dat degenen die het 'slechtst' overkomen het minst acteren en uiteindelijk niet winnen!!! SBS beloont de acteurs namelijk met de meeste zendtijd.
sommiche passahiers drijven wel euns over!
  vrijdag 14 april 2000 @ 13:29:00 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_259077
Dit verhaal uit de Weekend lijkt wel verdacht veel op het intervieuw in de Aktueel.
Zou me dan ook niets verbazen als ze dat in hun eigen roddeltaaltje gewoon hebben samen gevat.

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_259078
wat een sukkel is het ook. de peilingen zijn nep (dâh!) en hij vindt het raar dat ie bij een uitbraak opeens niet meer op 1 staat? het is raar dat ie wél op 1 staat, en daar is maar 1 reden voor: het grootste deel van nederland vindt seki een engerd. dus het grootste deel van nederland gaat bellen voor een andere favoriet en daar gaan de telefooninkomsten weer! seki heeft werkelijk nooit op 1 gestaan!
maar of dat in zijn 'bolle' hoofd opkomt?
pi_259079
quote:
op 04-14-2000 om 01:48 PM schreef hobbes het volgende:
wat een sukkel is het ook. de peilingen zijn nep (dâh!) en hij vindt het raar dat ie bij een uitbraak opeens niet meer op 1 staat? het is raar dat ie wél op 1 staat, en daar is maar 1 reden voor: het grootste deel van nederland vindt seki een engerd. dus het grootste deel van nederland gaat bellen voor een andere favoriet en daar gaan de telefooninkomsten weer! seki heeft werkelijk nooit op 1 gestaan!
maar of dat in zijn 'bolle' hoofd opkomt?

Erg leuk tijdverdrijf, elkaar met citaten uit roddelbladen om de oren slaan

En vooral doorhakken op 'die sukkel', in wiens 'bolle hoofd het allemaal niet opkomt'...

Misschien lucht het op, om wat te projekteren van alle frustraties in ons eigen leven...

Goed dat er Seki's zijn... stel je voor dat we over onszelf zouden moeten gaan oordelen...

pi_259080
Gelukig hebben we jouw Moor, om over ons te oordelen, we hebben Seki helemaal niet nodig.
pi_259081
word je boos moor?
iets te veel waarheid ontdenkt in mijn quootje?
pi_259082
Ik begrijp niet dat een topic over eric,nu WEER een topic over seki aan het worden is.
pi_259083
Precies!!! Dus om terug te komen op Eric:
Wat zei hij eerder vanavond (via de streams te zien) tegen Tessa (als soort persiflage)?
TTT: Tessa Tering Trol
Je had die kop van Tessa moeten zien. Ze vond het geen leuk geintje van haar held. Zal nu wel weer afgedaan hebben....
Maar Eric is wel stoer dus (denkt hij).
  vrijdag 14 april 2000 @ 22:21:00 #21
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_259084
net gehoort dat eric allemaal zit te flikflooien met die g**le tessa (ahum)
een beetje te veel aandacht voor tessa denk je ook niet. eerst iwan en nu eric

dilbert
http://leden.tref.nl/~geijn

[al het up to date nieuws]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
pi_259085
En wààr heb je dit gehoord, Dilbert ?
  zaterdag 15 april 2000 @ 22:43:00 #23
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_259086
van de debus site gehaald:

Massagesalon Tessa & Eric is geopend. Tessa, die last heeft van spierpijn, krijgt als eerste een beenmassage van Eric. Wanneer hij stopt, is Tessa bereid om hem uitgebreid te bedanken en doet dat met een omhelzing en een heel speciale rugmassage. Ze begint rustig met zijn schouders maar dat geeft Eric geen genoegdoening. Hij gaat daarom plat op zijn buik liggen en Tessa klimt boven op hem. Nu komt het betere kneedwerk want zelfs de rug van Eric moet bloot. Wanneer Tessa klaar is, gaat ze vlug achter de laptop zitten. Eric laat ze in een roes op de bank liggen.

tessa neemt het er wel van.

dilbert
http://leden.tref.nl/~geijn [dé debussite]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  zondag 16 april 2000 @ 01:56:00 #24
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_259087
quote:
op 04-14-2000 om 01:29 PM schreef RedNax het volgende:
Dit verhaal uit de Weekend lijkt wel verdacht veel op het intervieuw in de Aktueel.
Zou me dan ook niets verbazen als ze dat in hun eigen roddeltaaltje gewoon hebben samen gevat.


RedNax, Weekend en Aktueel zitten wij dezelfde uitgever, te weten Audax. Dus de redacties zitten ook bijna bij elkaar en zullen dus logischer wijs informatie delen met elkaar.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_259088
Moor, achteraf gezien kan ik je ergens wel gelijk geven, aan de ene kant was Seki toch wel erg grof gebekt maar hij bracht echt heel veel coole confrontaties te weeg bij de mede passagiers, waar ik momenteel met heimwee op terug blik. Het programma is echt saai aan het worden.

Over Erik: (a la Seki)

WAT EEN ONGELOOFLIJKE DIKKE ZAADPAAL IS DAT ZEG!!!!

(echo echo echo)

Met afgrijzen zag ik hoe deze 'breedgebouwde Commando' door regenplasjes trachtte te fietsen en keer op keer viel, en bijna hysterisch lachte ik om de opmerking van Iwan:

'Je bent gewoon te zwaar voor dat ding, joh!'

Damn wat moet die gast zich klote gevoeld hebben!!!! Wahahahaha!

Grtz,

Meerhoerman.
Minder eten, meer trainen Eric, misschien dat we dan je Commando S-5 verhaaltje geloven.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')