precies dat dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders zou die er ook niet op reageren he
ik woon en werk er al enkele jaren. Ben geen indo, want die hebben het hier over het algemeen minder naar hun zin (dit is niet het land van 65 jaar geleden namelijk)quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben jij indo dan of wat zijn jou banden ermee?
ben je wel snel klaar met hem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij weet iig dat het een simpel persoon is
Je moet al het goede in een kindje motiveren, ik zat blijkbaar in mijn mamma-modus
Waarom groet je mij niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef J.Herrer het volgende:
Weet je, ik zal jullie wel een plezier doen en mijn laatste post hier in dit topic plaatsen
Niet omdat jullie gelijk hebben (al denken jullie zelf van wel) maar meer omdat ik geen zin heb in dit kinderachtige gedoe
Dus de ballen aan alle pinda's, nerds en shemales
motiveer je eigen kroost maar, dit is hopeloos.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij weet iig dat het een simpel persoon is
Je moet al het goede in een kindje motiveren, ik zat blijkbaar in mijn mamma-modus
Zes stokslagen voor de moskee zal het doen. jeps.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Maar bij stout zijn werkt negeren het beste
Ooh en nou issie boos en stampt hij met de voetjes..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je wel snel klaar met hem.
zelfs reageren zonder uitschelden is al moeilijk voor hem.
Inwendigequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zes stokslagen voor de moskee zal het doen. jeps.
stel je voor dat hij nog moet nadenken om fatsoenlijk te spreken..quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je wel snel klaar met hem.
zelfs reageren zonder uitschelden is al moeilijk voor hem.
boe boe boe naar mama toe!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ooh en nou issie boos en stampt hij met de voetjes..
of stokslagenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Maar bij stout zijn werkt negeren het beste
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ooh en nou issie boos en stampt hij met de voetjes..
Gillendquote:
sabbelend op zijn duimpje in een foetus houdingquote:
jaa waar is hijquote:
ik ook niet echtquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind drie woordjes niet echt zelfkennis hoor..
Omdat Kelly de rest van mijn quote weglaatquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |