Ik wil er een geven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Goede topic en ik begrijp ook wel dat je een andere supermarkt ging pittige huisvrouwen die lekker gek, lekker vlot, lekker apart zijn zijn ook erg angstaanjagend
Maak een topic G.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef gnilrednoz het volgende:
over huisvrouwen bij supermarkten gesproken btw
ik was een tijd terug (is inmiddels echt al aanzienlijke tijd geleden (lees: maanden)) bij een supermarkt.. toen ik aan het afrekenen was viel mijn blik op de MILF die een paar kassa's van de mijne met haar familie aan het afrekenen was. Jezus mina zeg, wat was dat een batsbaar geheel. Die kont.. maar ook haar borsten.. gewoon het totaalpakket.. Ik zou haar letterlijk over de kassa heen hebben gevouwen en haar daarna compleet verwoest hebben, als ze me had toegestaan. Dat zou een fijne dag geweest zijn.
Ah, je had me dus toch gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef gnilrednoz het volgende:
over huisvrouwen bij supermarkten gesproken btw
ik was een tijd terug (is inmiddels echt al aanzienlijke tijd geleden (lees: maanden)) bij een supermarkt.. toen ik aan het afrekenen was viel mijn blik op de MILF die een paar kassa's van de mijne met haar familie aan het afrekenen was. Jezus mina zeg, wat was dat een batsbaar geheel. Die kont.. maar ook haar borsten.. gewoon het totaalpakket.. Ik zou haar letterlijk over de kassa heen hebben gevouwen en haar daarna compleet verwoest hebben, als ze me had toegestaan. Dat zou een fijne dag geweest zijn.
Wut?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
no mang, veel te lazy boy
wetog matong, no spang
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Weet niet, heb je gezicht niet gezien. Post eens een foto van je kont.
een echte fokker had die al lang gevondenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Weet niet, heb je gezicht niet gezien. Post eens een foto van je kont.
Ik ben dan ook bijzonder nep. Kunt u (als echte fokker zijnde) mij (als nepperd) assistentie verlenen in het localiseren van uw kont, vastgelegd met camera? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een echte fokker had die al lang gevonden
Als ik mn pik niet slap kon krijgen was dat wel gebeurd na het zien van je foboquote:
gelukkig, de laatste die ik opgewonden zou willen hebben ben jij welquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ik mn pik niet slap kon krijgen was dat wel gebeurd na het zien van je fobo
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig, de laatste die ik opgewonden zou willen hebben ben jij wel
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef gnilrednoz het volgende:
Leuk en aardig, ik zie alleen nog steeds geen kont.
[..]
[..]
whehequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wil je meer foto's?quote:
|
Forum Opties | |