Zo poging 2, nu zonder link.
Sorrie voor de foto's waar toch een zekere website opstaat, hoop dattet door de vingers wordt gezien.
Zeer zeldzame Mazda 323 Formule 4 voor de liefhebber.
100% origineel en 100% roestvrij met een zeer lage kilometerstand, 96500, zeker gezien de leeftijd van de auto.
De Mazda is in zeer goede staat en motorisch volledig in orde.
Ook leuk om te weten, dit is een van de laatste auto's die nog belastingvrij gaat worden!
Is voorzien van:
-Permanente 4-wiel aandrijving met diff-lock.
-Elektrisch in hoogte verstelbare ophanging, is met de bedieningsknop in te stellen op hoog en laag, stelt automatisch de juiste hoogte in bij toenemend gewicht en gaat nog lager op de weg liggen bij toenemende snelheid.
-Turbo
-Achterruit verwarming
-Radio/cd speler met voor en achter Pioneer speakers
-Stuurbekrachtiging
-Schijfremmen voor en achter
-Elektrische bedienbare buitenspiegels
-Achterwisser en sproeier
-Dubbele spoiler origineel uit de fabriek
-Agressief ogende hump op de motorkap ook origineel uit de fabriek
-Originele lichtmetalen velgen
Technische specificaties:
-Motortype: 4-cilinder in lijn, 16 kleppen, injectie
-Cilinderinhoud: 1597 cc
-Boring x slag: 78 x 83,6 mm
-Max. vermogen: 110 kW (150 pk) bij 6000 omw/min
-Max. koppel: 195 Nm bij 5000 omw/min
-Compressieverhouding: 7,9:1
-Topsnelheid: 205 km/h
-Acceleratie (0-100 km/h): 8,3 seconden
-Verbruik (ECE):
Bij 90 km/h: 7,6 l
Bij 120 km/h: 9,8 l
In de stad: 11,1 l
-Leeggewicht: 1110 kg
-Koffervolume: 315 - 543 l
De rode lak zag er na 23 jaar nogal dof uit dus ik heb de volledige auto gepolijst en de lak is weer als nieuw op de spiegels en spoilers na. Aangezien die van kunststof zijn moeten die opnieuw gespoten worden mocht je je eraan storen.
Een half jaar geleden heb ik de koppelingsplaat en toebehoren vervangen.
De achterste remblokken heb ik 2 maanden geleden vervangen, de voorste zijn nog dik in orde.
Korte tijd daarvoor heb ik het linkervoorwiellager vervangen.
De gasveren van de achterklep zijn ook vervangen.
Kleine scheur in de bekleding van het rechterportier, kan voor weinig gerepareerd worden.
Zoals je leest is dit een goed onderhouden, uitgebreide en zeer snelle auto met veel leuke extra's waarmee heerlijk gereden kan worden die ondanks zijn leeftijd een zeer lage kilometerstand heeft en in haast perfecte staat verkeerd.
Iemand die bekend is met Mazda weet dat een zeldzame auto als deze het geld zeker waard is.
Prijskaartje: 5000 euro, wel bereid te onderhandelen.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Koning-Afwas op 03-03-2010 23:56:36 ]