Die vond ik ook het lekkerst en is inderdaad alweer een paar jaar geleden.. Volgens mij bestaat crunchy niet meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind die met crunchies 't lekkerst, weet alleen niet of ze die nog hebben. Laatste keer dat ik zo'n ding op heb is echt een paar jaar geleden
noes! Ik kwam dus al nooit bij de Mac, maar nu al helemaal niet meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Die vond ik ook het lekkerst en is inderdaad alweer een paar jaar geleden.. Volgens mij bestaat crunchy niet meer
Amen!quote:
Van der Linden en een McFlurry kun je ook niet in dezelfde categorie gooien hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef Karina het volgende:
Geef mij maar ijs van de bakker, Van der Linden, als dat jullie iets zegt
Goor? Sorry hoor, maar hoe kan je dat nou vinden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:00 schreef baffiedebaffer het volgende:
Allemaal even goor, vanille milkshake 4 life.
Jaaaaaa, die! Waarom moest die nou wegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:37 schreef misz--kelliej het volgende:
OT: Mijn alltime favourite was de McFlurry Cappuchino (Die bedoel jij ook Isabeau).
Ik denk omdat kinderen dat niet lekker vonden en mcflurry is meer voor de kinderen. Je ziet minder volwassenen met een ijsje lopen dan kindekes.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaaaa, die! Waarom moest die nou wegDat was echt heel erg lekker.
Oh de cappuccino! Die was inderdaad lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
De MCFlurry met een soort koffiesmaak was zoooo lekker. Sinds ze dat niet meer verkopen heb ik geen McFlurry meer gehad.
Inderdaad. Zo jammer dat die weg is. Sindsdien geen McFlurry's meer gehad die ik heb opgegeten, omdat ze allemaal zo tegenvallen. Laatst eentje met KitKat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
De MCFlurry met een soort koffiesmaak was zoooo lekker. Sinds ze dat niet meer verkopen heb ik geen McFlurry meer gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |