Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Maar goed dat ze zichzelf al opruimen dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:20 schreef DrMarten het volgende:
Ja godver, ik moest dus met de bus van Hengelo weer naar Enschede door die lamzak die ff besloot voor die trein te duiken. Ik haat dat soort volk
Hee Femsquote:
Helemaal prima, maar kunnen die lui niet gewoon ergens in een bos aan een boom gaan hangen ofzo? Heb ik er iig geen last van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar goed dat ze zichzelf al opruimen dus
dan kunnen de takkewijven weer niks doen, er zal altijd wel iemand gestoord wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Helemaal prima, maar kunnen die lui niet gewoon ergens in een bos aan een boom gaan hangen ofzo? Heb ik er iig geen last van.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa,nu aan het eten! Maarmoet alleen eten en dat is saaai!
quote:
Wat een gentlemanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
komt wel goed schatje
![]()
ik kook wel n keer!
hahaha, dankje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
komt wel goed schatje
![]()
ik kook wel n keer!
quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb net de 2e pizza in de oven gegooid, 1 vult voor geen meter
nou die ene ging er toch echt goed in vanavondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb net de 2e pizza in de oven gegooid, 1 vult voor geen meter
ik kom eraan!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef Fems het volgende:
Ik ga zo maar even een toetje bij elkaar schransen.
ik ga dit weekend waarschijnlijk weer stukje richting t noordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef Fems het volgende:
Ik ga zo maar even een toetje bij elkaar schransen.
Grunn?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ga dit weekend waarschijnlijk weer stukje richting t noorden
Misschien, er was een toertocht voor één of ander ziek kindje vanuit G naar assenquote:
Wat doe je dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Misschien, er was een toertocht voor één of ander ziek kindje vanuit G naar assen, ben gevraagd mee te gaan, maar is wel 'n eind.
motorrijdenquote:
Tof!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
motorrijden, ze hadden er nu al 80 ofzo
join the club. ik was dus ook een half uur later thuisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef haakon het volgende:
ik moest wachten verdomme door die aanrijding
Dat je dat nog doet, als er iets erg is ... kijken naar trainingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Tof!![]()
Hey, ik ga naar training, lekker training kijken en chagrijnig worden!
ik moest uitstappen door die aanrijding en zag alles...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef haakon het volgende:
ik moest wachten verdomme door die aanrijding
Das helemaal nastyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik moest uitstappen door die aanrijding en zag alles...
was het zelfmoord ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vooral die van jouquote:
Wees blij dat het geen zomer isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jammer dat er geen bull-bars op zitten. Dan kun je zo'n zelfmoordspringer probleem trotseren. Wel even de ruitenwissers aan...quote:
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen zomer is
Idd, mooi kijken in de kroeg met voetbalteam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen Nederland - Verenigde Staten
Mooi kijken in 't stadionquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Idd, mooi kijken in de kroeg met voetbalteam.
En terugschakelen voor wat meer koppelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jammer dat er geen bull-bars op zitten. Dan kun je zo'n zelfmoordspringer probleem trotseren. Wel even de ruitenwissers aan...
quote:
Nice. Welk stadion is het ook alweer?quote:
Jammer genoeg in de ArenAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nice. Welk stadion is het ook alweer?
Dat is jammer inderdaadquote:
Tuuulk nie, gewoon doorknapp'n!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En terugschakelen voor wat meer koppel
wat is daar nou weer Duh aan dan ?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaadKuip of Phillips stadion is beter.
Maar toch leuk
goh en heel toevallig moest bij de eerste keer zijn linkerhand erafquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef haakon het volgende:
[..]
wat is daar nou weer Duh aan dan ?
er is vorige week een amerikaan voor de 2e keer in 2 weken aangereden door een trein en dat waren geen zelfmoordpogingen.
het kon zat een ongeluk zijn..
duh
Dat is idd het ergste, waarom op dit kut manier, je raakt er altijd anderen (Geen familie/kennissen enz.) meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
goh en heel toevallig moest bij de eerste keer zijn linkerhand eraf
hier in nl moet je niet voor niets achter die witte lijn blijven
9 van de 10 mensen springen er daar ongv. voor.
vorig jaar nog een student met vol perron
Ja dat bedoel ik , al was mijn post niet helemaal juist geformuleerd denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef Redbaron het volgende:
Zelfdoding is altijd erg, voor familie/vrienden/kennisen, en als je het in het openbaar doet ook nog eens voor de mensen aldaar
idd erg zwaar, heb t idee dat ik er nog niet helemaal overheen ben. Toch soort van stress terwijl t bijna 8jr geleden isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zwaar lijkt me dat. Zelf gelukkig nooit van dichter bij dan een 'klasgenote' mee gemaakt.
Liedje sjalala wel gezien bij 3fmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[ Ander onderwerp ]
Iemand hier ooit 'Plork en de Aannemers' live gezien? Donderdag staan ze op zon klote feest waar ik ook weer eens heen gaan, op YT klinkt het wel grappig maar ....
Ja, ik heb ze wel eens gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[ Ander onderwerp ]
Iemand hier ooit 'Plork en de Aannemers' live gezien? Donderdag staan ze op zon klote feest waar ik ook weer eens heen gaan, op YT klinkt het wel grappig maar ....
Heb ze een keer in Rocks gezien, was wel geinig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[ Ander onderwerp ]
ik heb de clip van jij daar in de radio op hyvesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[ Ander onderwerp ]
Okequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze wel eens gezien
Mooi feesten en lomp bier drinken
Die clip is wel masterlijk met ekdom aan het beginquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb de clip van jij daar in de radio op hyves
Ging me meer om ancillaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dat moet wel lukken, carnaval staat nog vers in het geheugen dus LOMP moet wel kunnen
.
[..]
Die clip is wel masterlijk met ekdom aan het begin.
Ze is idd fetischmodel, maar dat account ken ik niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ze is ja fetish dinges / latex model. Deze foto staat op haar dART account
.
top!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:03 schreef Robinhoo het volgende:
mooi werkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen Nederland - Verenigde Staten
met Gerard Ekdom en Michiel Veenstraquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb de clip van jij daar in de radio op hyves
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze is idd fetischmodel, maar dat account ken ik niet.
Vin dr wel enorm geyl
PLORKquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[ Ander onderwerp ]
Na wat een zoek werk op YT en de 3FM archieven ben ik het met je eensquote:
Waar zijn ze dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Na wat een zoek werk op YT en de 3FM archieven ben ik het met je eens. Toch weer een plus punt aan dat feest :p.
teringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zonnebrillencollectie
Vlnr: Telescopic zwart, Jackie O wit, Butterfly zwart, Ski zwart, Telescopic wit, Vintage roze, Jackie O zwart, Aviator en Wayfarer
LOL , een is voor mij meer dan genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vlnr: Telescopic zwart, Jackie O wit, Butterfly zwart, Ski zwart, Telescopic wit, Vintage roze, Jackie O zwart, Aviator en Wayfarer
YT, 3FMfan, Fok 3fm draadjes.quote:
Heb je geen mooie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat feestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
LOL , een is voor mij meer dan genoeg.
[..]
YT, 3FMfan, Fok 3fm draadjes.
Dat is toch gratis toegankelijk of heb ik nu twee dingen door elkaar gehaald?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Redbaron het volgende:
heuj plork komt in juli naar almelo![]()
zaterdag 03 | Hobnob Festival | Almelo (OV)
Oh... zeker niet voor buitenstaandersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, feest voor vrijwilligers van de afgelopen pinksterfeesten (:P) en concour hier.
Lol!!
volgens mij wel gratis jah, miss ff bezoekje brengenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is toch gratis toegankelijk of heb ik nu twee dingen door elkaar gehaald?
Nup, tenminste niet dat ik weetquote:
Wiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef Redbaron het volgende:
heuj plork komt in juli naar almelo![]()
zaterdag 03 | Hobnob Festival | Almelo (OV)
Oke, dan zal ik er ook wel bij zijn, vorig jaar stond er ook zon podium op dat 'stadspark' , best grappig feestje met ons eigen kratje grolschquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
volgens mij wel gratis jah, miss ff bezoekje brengen
quote:
Serieus, ik kom net onder de douche vandaan nadat ik me geschoren had. Lees ik het bovenstaande...quote:
I wanna stand with you on a mountain.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef haakon het volgende:
I'll be your dream, i'll be your wish, i'll be your fantasy (8)
Truly, madly, deeplyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:12 schreef haakon het volgende:
I'll be your dream, i'll be your wish, i'll be your fantasy (8)
Half 9 geloof ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef ACT-F het volgende:
Morgen stemmen! Tot hoe laat zijn de stembureaus open eigenlijk?
Ik weet bij god niet wat ik moet stemmenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:33 schreef ACT-F het volgende:
Morgen stemmen! Tot hoe laat zijn de stembureaus open eigenlijk?
enschede.kieskompas.nlquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet wat ik moet stemmen
Volgens die site moet ik CDA stemmen. Ik dacht het toch even niet.quote:
Whehequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens die site moet ik CDA stemmen. Ik dacht het toch even niet.
Partij voor Paardenquote:
Neem me even serieus, wil jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Partij voor Paarden
Ik stem in ieder geval op een partij die tegen onzinnige snelheidsverlagingen is. 30 km/u op een doorgaande weg, only Holland
Partij voor de paarden noem jij serieus?quote:
Ohnee, dat ik een lastpak was op de middelbare weet ik al een tijdje hoor.quote:
Riagg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ze hebben mij zelfs naar een bureau gestuurd, stelletje gestoorde gekken.
Praten over mijn slechte gedrag, spijbelen, alles op stelten zetten.
Nee joh, het bureau van de conrectorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Riagg?
ik was ook altijd de braafste...
Nee, een of andere jeugdzorger ofzo. Op het HBO gaat het tenminste heel anders en ook veel beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Riagg?
ik was ook altijd de braafste...
Tsjah ik had op de mavo de laatste 3mnd geen biologie meer. en dan was t al speciaal onderwijsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, een of andere jeugdzorger ofzo. Op het HBO gaat het tenminste heel anders en ook veel beter.
Nu nog andere dingen uit mij halen, alleen dat zal heel wat lastiger worden
Weer die discussie straks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef Robinhoo het volgende:
Tsjah, ik heb ook ADHD, merk je niet vaak in het sociale leven, alleen wil ik wel eens uitvallen en dat soort dingen.
Welke?quote:
Je moet ADHD niet met tourette verwisselenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Oldenzaal het volgende:
"Robin, je hebt ADHD"
"Wat jonge vieze vuile kutdokter!! Hoerenjong!!"
"Ja sorry man... Komt door mijn ADHD!"
Nou adhd merk je wel bij jou hoor...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef Robinhoo het volgende:
Tsjah, ik heb ook ADHD, merk je niet vaak in het sociale leven, alleen wil ik wel eens uitvallen en dat soort dingen.
Vraag het San, die kent mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nou adhd merk je wel bij jou hoor...
Ik heb Pdd-nos
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ADHD niet met tourette verwisselen
Als ze slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Redbaron het volgende:
Adhd-ers kunnen heel koel zijn
Als ze wakker zijnquote:, maar ook verrekte irritant
Aan Robin merk je weinig. Ik iig nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Adhd-ers kunnen heel koel zijn, maar ook verrekte irritant
en dat is??quote:
Kun je tegen AA drink of redbull?quote:
Dat ik altijd sarcastisch of cynisch benquote:
Lol heb er hier in huis en dat is het zelfde verhaal, half glas cola en hij zit spreekwoordelijk op de kastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kun je tegen AA drink of redbull?
Dat hoef ik mn beste kameraad niet te geven, dan issie niet meer te genieten
Zo erg is t gelukkig niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol heb er hier in huis en dat is het zelfde verhaal, half glas cola en hij zit spreekwoordelijk op de kast.
Dat is geen ziekte, maar een positief eigenschapquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Dat ik altijd sarcastisch of cynisch ben
Asquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef Assiej het volgende:
Dag lieverds, ik was even afwezig
mijn afwezigheid is vast niet gemist
en heb net de opdracht in totaal geoefend(mijn vrije expressie)
had nog 11 min over![]()
![]()
![]()
Weinig!??!?! Wat merk je dan?quote:
Wat ADHD betreft. Je staat iig nooit stilquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat ik altijd sarcastisch of cynisch ben
Het verschil is dat het bij mij gecontroleerd gaat en bij jou niet. Het eindresultaat is hetzelfde, gruwelijk irritantquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef Robinhoo het volgende:
Ik doe dat niet om te klieren, dat gaat vanzelfAls ik iets grappigs zie of schiet me iets te binnen dan loop ik naar een persoon toe om dat te vertellen
Jij lijkt me echt zo'n type die zelfs op een begrafenis nog geen minuut stil kan zijn!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef Robinhoo het volgende:
Ik doe dat niet om te klieren, dat gaat vanzelfAls ik iets grappigs zie of schiet me iets te binnen dan loop ik naar een persoon toe om dat te vertellen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n type die zelfs op een begrafenis nog geen minuut stil kan zijn!
Heb ik dan ook ADHDquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n type die zelfs op een begrafenis nog geen minuut stil kan zijn!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb ik dan ook ADHD, vind het zelf zwaar kut maar moet er gewoon moeite voor doen.
Vorige week net mn tests afgerond en die shit (Inclusief MRI dinges, wat duurt dat *** langquote:
Wedding crashersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:44 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
lets try.
een begrafenis binnen stormen van iemand die je niet kent
net als in die film met een bruiloft ;')
30/45 minquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vorige week net mn tests afgerond en die shit (Inclusief MRI dinges, wat duurt dat *** lang), dus we horen het binnenkort
. Familie-kwaaltje zeg maar.
Nee Gompy! Dat is een film en daar gaanquote:
alsof ik dat niet weet... Gompy!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee Gompy! Dat is een film en daar gaan
ze naast bruiloften ook naar begrafenissen
Eigen Ipod Natuurlijk, vrouw die dat ding moest bedienen vond het fantastischquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
30/45 min
ik weet er alles vanheb het 2x mogen doen
had je leuk muziekje?
toch niks ernstigs ?
Sorry Gompy!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
alsof ik dat niet weet... Gompy!
Met die blonde josti erin
Aah oke, sorry niet mee gekregenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eigen Ipod Natuurlijk, vrouw die dat ding moest bedienen vond het fantastisch. Zoals ik al zij, onderzoek naar ADHD, of ik dat heb en tegelijk onderzoek of het genetisch bepaald is.
Jij mocht ook wel komen ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
funeral crashing?
Respect is weer ver te zoeken
Trustenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:58 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop gaat zn bed opzoeken, prettige nacht en tot morgen!
[ afbeelding ]
Ik ga ook maar eens adviserenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:02 schreef Oldenzaal het volgende:
Iemand nog advies nodig?
N95 8GB of N96
daar krijg je eerder bier dan op een begravenis jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar doe mij maar een bruiloft. Koffie en cake word je ook snel zat
Goed advies!quote:
trustenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:58 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat trouwens de stijve lul van dat hondje dat door de deken heen prikt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:58 schreef Mdrop het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed genoeg voor S&G?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
Grapje. Eerst even meningen gevraagd.ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed genoeg voor S&G?![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Oke dan. Misschien dat ik ze er ooit eens neergooi.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke dan. Misschien dat ik ze er ooit eens neergooi.
Uhuhquote:
Tofquote:
Ja, die heb ik eens live gezien, op zo'n gratis 'festival' in Hengelo. In de zomer is dat altijd. Iets met Summerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[ Ander onderwerp ]
Summer Square?quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker San
[..]
Ja, die heb ik eens live gezien, op zo'n gratis 'festival' in Hengelo. In de zomer is dat altijd. Iets met SummerCan't remember the name
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
Grapje. Eerst even meningen gevraagd.godverdetering, dat is lekker wakker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed genoeg voor S&G?![]()
en wakker ben ik nu zeker jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
godverdetering, dat is lekker wakker worden
Oja, sorryquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Selma![]()
Je zou nog laten weten of je mee kon vandaag
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, sorryhelemaal vergeten.
Nee dus.
Van wat? Roombotercupjesdeksels?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef haakon het volgende:
iemand nog intresse in een baan als accountmanager ?
Frutsquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ratelaartje![]()
![]()
[..]
RoD![]()
![]()
En iedereen die al wakker was![]()
ik heb er 6 gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef Redbaron het volgende:
ik ben verrassend wakker na maar 5u slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |