abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 april 2000 @ 00:14:00 #1
2705 cynix
is verdwaald
pi_259024
Gezien het aantal posters en het 'enthousiasme' waarmee wordt gereageerd op topics, heb ik het gevoel dat al gekozen is voor het laatste: KAPPEN!

Ik sta zelf ook een beetje in dubio. Puur objectief moet ik natuurlijk per direct kappen.

Een reden om nog te kijken is wellicht dat ik blijf hopen op een verassing, zoals we die in de eerste weken dan ook regelmatig hebben gekregen! Gezien de huidige busbezetting denk ik echter dat elke verassing uitgesloten kan worden geacht. Dit wordt gewoonnog zeven weken 'extended' schoolreisje, Iwan pakt een paar ton, Jop en Ant nog ff leuk in de media en dat was het dan.

Een tweede reden om toch te kijken is natuurlijk een soort gewenning die is opgetreden: om een uur of 7 ff reality doen, eerst BB, nu DB. Beetje het 'arbeidsvitaminen-effect', lekker beetje kabbelen op de achtergrond, zo nu en dan even opkijken voor een raar citaatje of een stemverheffinkje, en verder gewoon doorgaan met eten en/of krantje lezen.

Een derde reden kan zijn dat er eigenlijk ook weinig alternatieven zijn, qua tv-programma's. Zeker rond dit tijdstip.

Conclusie: Verstand zegt KAPPEN, ik kijk trouwens toch wel minder, ik bleef er al nooit voor thuis, maar nu laat ik er mijn eten ook niet meer voor aanbranden.

Is dit ons voorland? Onze afschrikwekkende toekomst? Als zelfs de Amerikanen hier tv-formats komen shoppen, dan zijn we toch ver weg, lijkt me? Zal het nooit meer beter worden? Is de Bus pas het voorzichtige begin?

NESCIO! Ik ben bang, heel bang!

pi_259025
UITZITTEN??
Ergens op dit Forum heb ik gelezen, dat Büllent van zijn collega's te horen had gekregen, dat Seki nog 82 dagen moest uitzitten.

Leuk filmpje zien stem op WWDNPVDUSA

pi_259026
Cynix,
Wat jij schrijft, denk ik.
Kijken doe ik al haast niet meer (de herhaling hoor ik nu op de achtergrond) Zelf zit ik te wachten op een vonk in het forum.

Op het moment dat Ruud in BB een scheet liet, werden er 10 topics tegelijk geopend. Nu hebben we het over Iwan z'n ennneeeh.

De grootste fout die wij denk ik allemaal maken, is dat we een beetje nostalgisch blijven hangen aan BB.

Zeker nu Seki eruit is. Deze persoon zorgde ook voor discussies waar Moor en bijv Hunter hun commentaar op afvuurden.

Het lijkt ook wel of we allemaal minder scherp zijn geworden?

Ik mis ook bepaalde personen die het BB forum zo kleurrijk maakten.

Hun namen noem ik expres niet, we weten allemaal wie ik bedoel. DEZE discussie wil ik ook absoluut niet aanwakkeren, ik geloof alleen wel dat veel mensen juist daardoor de bus niet meer de moeite van het volgen waard vinden.

Wij keken naar BB omdat we de topics anders niet konden volgen, en nu kijken we naar de topics om te kijken of het de moeite is om het programma te volgen........

conclusie: De bus haalt gewoon het niveau van BB niet, en het niveau van het forum wordt daardoor ook niet gehaald.

(natuurlijk zijn er uitzonderingen, jullie weten ook nu weer wie ik bedoel! IK hoor daar trouwens niet bij, voordat we die discussie krijgen?!)

De knuppel ligt er weer........

(gewoon mijn mening)

"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_259027
quote:
op 04-14-2000 om 12:41 AM schreef fanmale het volgende:
Cynix,
Wat jij schrijft, denk ik.
Kijken doe ik al haast niet meer (de herhaling hoor ik nu op de achtergrond) Zelf zit ik te wachten op een vonk in het forum.


Wij keken naar BB omdat we de topics anders niet konden volgen, en nu kijken we naar de topics om te kijken of het de moeite is om het programma te volgen........

conclusie: De bus haalt gewoon het niveau van BB niet, en het niveau van het forum wordt daardoor ook niet gehaald.

(gewoon mijn mening)


exact!!

  vrijdag 14 april 2000 @ 11:26:00 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259028
Ik moet ook toegeven dat ik een heuse Bus-crisis verkeer. Kijk al bijna nooit meer (Ik weet nog steeds niet wie de nieuw busbewoners zijn) en doe ook nooit meer mijn best om voor 18.45 thuis te zijn van mijn stageadres. Ook de avondherhaling gaat vaak aan me voorbij, terwijl ik in het begin al helemaal zenuwachting zat te wachten tot het 23.40 was.
Er is nog wel een lichtpuntje in de duisternis want ik vernam in een ander topic dat er een Limburger inzit, en dat accent werkt net zo op mijn zenuwen als Seki, dus dat kan wellicht inspireren tot weer een paar stoere topics.

Tot nu luidt ook mijn credo: De berm in met die bus en kappen.

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 14 April 2000).]

pi_259029
* hobbes heeft het ook opgegeven.

ik vind er gewoon niks meer aan. er gebeurt niks.
zit nu te hopen op ruzie tussen essie en bianca over büllent en idem tussen iwan en eric over tessa

maar let's face it:
* hobbes kan niet wennen aan 'de nieuwen'.

en hobbes mist voor seki, ookal vond ik die dóódeng, het was wé spannend!

pi_259030
Zo te zien aan deze posts heeft de Forum-klok er ook al de brui aan gegeven.....

pi_259031
KAPPEN met die bus. Pure geldverspillerij
  vrijdag 14 april 2000 @ 13:51:00 #9
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_259032
Filosoferen over een programma zal altijd worden gedaan...Waar wordt tegenwoordig nou niet over geschreven of naar gekeken. RealLife Soapseries zullen alleen maar vaker op tv te zien zijn. Want dit zijn gewoon kaskrakers om dat een ieder er wel iets van zichzelf in herkent. Op zich is het geen schande om naar dit soort programma's te kijken. Maar blijf altijd wel relativeren dus vereenzelf jezelf niet te snel (wat een zin zeg...

Sterke voor degene met afkick verschijnselen.

Pissed Off

Pissed Off
pi_259033
quote:
op 04-14-2000 om 12:14 AM schreef cynix het volgende:

Een tweede reden om toch te kijken is natuurlijk een soort gewenning die is opgetreden: om een uur of 7 ff reality doen, eerst BB, nu DB. Beetje het 'arbeidsvitaminen-effect', lekker beetje kabbelen op de achtergrond, zo nu en dan even opkijken voor een raar citaatje of een stemverheffinkje, en verder gewoon doorgaan met eten en/of krantje lezen.


Had tot voor 2 dagen terug nog geen aflevering gemist,
maar ben maandag van ellende maar gaan schakelen en
belandde midden in een aflevering van "man bijt hond",
waar ik voor de bus ook altijd al naar keek en dat
blijf ik dan ook doen, tenzij ik hier op Fok lees dat
er eindelijk weer eens iets gebeurd in dat saaie
gezelschap. Man bijt hond is een programma waar vaak
in een afl. van half uur veel meer interessants te zien
is als 10 afl. van de bus bij elkaar, dus ik kan je dat
van harte aanbevelen.

  vrijdag 14 april 2000 @ 15:23:00 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_259034
Ik maak er geen eens woorden meer aan vuil, maar ik heb SBS6 van mijn televisie afgesodemieterd ! (en weer een abonnement genomen op de Veronica gids )
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 14 april 2000 @ 16:03:00 #12
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_259035
Ik denk dat de enige kijkers die naar de bus kijken de mensen zijn van het Fok! forum en het GvdD forum , om streamverslagen en andere onzin over de bus te kunnen typen. Ik denk dat er verder geen mens
naar WIL kijken.
(soms staat bij mij boven ,bij de computer de tv aan , en als hij op sbs staat , en de bus begint , probeer ik wel eens te kijken.
maar meestal is het al weer uit gezet voor het eerste reclameblok begint)

KAPPEN DUS
------------------
Wanneer mogen we Sylvana wegstemmen ???

[Dit bericht is gewijzigd door Vleermuis (Datum 14 April 2000).]

  zaterdag 15 april 2000 @ 02:04:00 #13
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_259036
SBS moet per direct KAPPEN met deze desastreus ingezakte schertsvertoning die al zijn kopstukken is kwijtgeraakt. Ik word enkel nog nijdig als ik eraan denk dat dalijk Iwan met 5 ton naar huis gaat. Of Tessa dan... allemaal vage figuren die enkel hun tijd uitzitten. De uitzendingen zijn om te huilen. Ik kijk al sinds Jop eruit is niet meer. ja soms 1 minuutje maar tis niet om aan te zien, er zit niks aantrekkelijks meer in.

Na Bullent is elk verstand zoek.

  zaterdag 15 april 2000 @ 02:17:00 #14
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_259037
Wij willen wel kappen maar die arme mensen in De Bus zijn pas op de helft.
Wat staat ons in vredesnaam nog te wachten?!?!

Voor mij is in ieder geval al duidelijk dat -mits ze niet opstapt- Antonette gaat winnen. Dat is toch wel de meest "normale" die er tussenzit.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_259038
quote:
op 04-15-2000 om 02:17 AM schreef Sweetheart het volgende:
Wij willen wel kappen maar die arme mensen in De Bus zijn pas op de helft.
Wat staat ons in vredesnaam nog te wachten?!?!

Voor mij is in ieder geval al duidelijk dat -mits ze niet opstapt- Antonette gaat winnen. Dat is toch wel de meest "normale" die er tussenzit.


Sweetheart lees alle topics dit weekend nog eens goed door en je zal er van overtuigd zijn dat er NIEMAND gaat 'WINNEN'. SBS/JdM loodsen 'een uitgezochte' naar de 'hoofdprijs'. Dat hoeft (mark my words) niet persé iemand te zijn die NU al in de Bus zit.

  zaterdag 15 april 2000 @ 17:30:00 #16
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_259039
Gewoon geen woorden meer aan vuil maken en kappen.

SBS denkt echt dat wij met z'n allen niet helemaal sporen en hun truukjes blijven slikken, nou......GENOEG IS GENOEG!!!

* Elegantly Wasted is not taking this crap anymore.

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2000 @ 03:24:00 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_259040
Tsja, laten we maar kappen niet met die Bus?
Oh, 't is al afgelopen?
Zeker ff in slaap gevallen dan .
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 14 juni 2000 @ 03:37:00 #18
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_259041
Ik heb t helemaal uitgezeten, maar vraag niet hoe

Heb nog pijn in mijn kont van mijn geweldige burostoel.
Welteverstaan: DEUKDIJEN

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')