abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78637395

Zo goed als nieuwe Vestax VCI-100 midi controller te koop. De controller heb ik al een tijd in bezit, maar slechts twee weken aangesloten gehad omdat het dj-en me toch niet beviel. Hij ziet er nog als nieuw uit en werkt uiteraard perfect. Als je een kwalitatief goede midi-controller wil hebben dan is dit een interessant product. Je hebt wel een geluidkaart met twee uitgangen nodig om 'm te kunnen gebruiken. Ik verkoop ook een Numark DJ/io externe geluidskaart (ook als nieuw) erbij voor 50 euro extra (los te koop voor 75 euro).

Dus:
Vestax VCI-100 MIDI controller: 350 euro
Numark DJ/io: 75 euro
Vestax VCI-100 MIDI controller & Nurmark DJ/io: 400 euro

Het product is in Tilburg op te halen of op bepaalde dagen en tijden langs te brengen in Eindhoven centrum, Helmond centrum of Venlo.

Algemene informatie:
De VCI-100 is een professionele MIDI controller met twee jog wheels die het scratchen op een controller mogelijk maken. De sensor en de technologie zijn afkomstig uit de Vestax CD spelers. Eén van de vele functies op de VCI-100 is een fadercurve generator die de DJ het gevoel geeft van een professionele mixer. Daarnaast zorgt het zogenaamde 'plug and play' voor PC en Mac voor het nodige gemak.

Specificaties:
- software sturing door MIDI signalen overgebracht via USB
- aanrakingsgevoelige jog wheels
- pitch bending, scanning en scratching mogelijk via jog wheels
- 'plug and play' met Windows en Mac
- 60 mm faders per kanaal- 3-bands equalizer per kanaal - afmetingen: 360 x 35 x 252 mm
- Geen geluidskaart inbegrepen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:24:44 #2
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_78638279
Hoe zit het met de garantie?
pi_78643901
Geen garantie meer helaas.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:35:41 #4
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_78746099
Dit is echt een super apparaat.
Ik heb er zelf ook een, en is niet te vergelijken met die "budget" versie's
Als je serieus van platen over wilt stappen is dit, of een A&H de beste keuze!!
De Numark DJ I/O is heel belangrijk vanwegen de lage Latancy (vertraging), zodat je geen verschil hoort tussen op start drukken, en de muziek ook echt start.

Verkoop je ook de software erbij? dan heb je nml een complete set, goede hoofdtelefoon erbij (reloop 35)
en je kan je carriere beginnen!
succes met de verkoop. Hele nette prijs voor nieuwstaat.
pi_78759200
@ djumbo. Jij bent zeker een vriend van de topicstarter. Het is zeker wel een mooi apparaat. Maar 400 euro is veel teveel geld. Daar raakt hij hem nooit voor kwijt.

Maar dat is ook een vraagprijs, mocht daar nog aardig wat vanaf gaan kan de koper een goede deal, en een goede controller kopen.
pi_78759232
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef djjumbo het volgende:
De Numark DJ I/O is heel belangrijk vanwegen de lage Latancy (vertraging), zodat je geen verschil hoort tussen op start drukken, en de muziek ook echt start.
Volgens mij kun je iedere geluidskaart die ASIO ondersteund er mee gebruiken, niet specifiek de Numark DJ I/O dus.
pi_78770755
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Volgens mij kun je iedere geluidskaart die ASIO ondersteund er mee gebruiken, niet specifiek de Numark DJ I/O dus.
Klopt, en bijna alle externe losse geluidskaarten die met asio werken kunnen een heel lage latency bereiken
pi_78802695
De topicstarter is zeker geen vriend van mij. Desondanks kan ik me in zijn post wel vinden. Het klinkt misschien wel als een verkooppraatje, maar zo te zien leest iedereen daar wel overheen.

De prijs lijkt me vrij redelijk. De vestax kost nieuw 500 euro op een bekende webshop en de geluidskaart 100 euro. Ik ben best bereid om iets te zakken met de prijs, maar dan moet het wel zelf opgehaald worden.
pi_78806369
uhhhh verkeerd ingelogd?
snap jij het, snap ik het ook nog...
Juin uit Eigen Tuin!
pi_78806442
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:03 schreef Symphonic het volgende:
uhhhh verkeerd ingelogd?
snap jij het, snap ik het ook nog...
idd verlult
pi_78820105
Verkeerd ingelogd? Ik in ieder geval niet.
pi_78820212
Ohh, nu zie ik het.
ik bedoelde natuurlijk niet de topicstarter (mezelf), maar de persoon met het enthousiaste "verkooppraatje".
  zondag 7 maart 2010 @ 19:44:16 #13
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_78857478
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 02:34 schreef papert het volgende:
@ djumbo. Jij bent zeker een vriend van de topicstarter. Het is zeker wel een mooi apparaat. Maar 400 euro is veel teveel geld. Daar raakt hij hem nooit voor kwijt.

Maar dat is ook een vraagprijs, mocht daar nog aardig wat vanaf gaan kan de koper een goede deal, en een goede controller kopen.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar. Ben zelf enthousiast over de Numark, ben daar dus wel een beetje bevoor oordeeld over.
pi_78911745
Het interesseert me weinig van wat jij vindt. Ik snap niet dat als je iets niet wil kopen je wel je mening gaat verkondigen in dit topic. Serieuze reacties zijn wel welkom.

Overigens is de VCI prima te gebruiken in een club (mits je een goede laptop met goede software hebt) en is het een veel betere controller dan diegenen voor de helft van de prijs worden aangeboden.
pi_78918108
Zoveel dj's draaien in clubs met hun eigen mac+midi controller...

Als je een pc en het programma Traktor hebt, ben je meteen klaar met deze set van TS. Mappings voor deze midi en Traktor zullen ook vast te dowloaden zijn, zodat een nieuwe koper vrijwel direct aan de slag kan met draaien

Dit is dus wel een midicontroller die wat hoger ligt dan de instapmodellen, en waar je (ook als beginner) nog heel wat jaartjes mee vooruit kan!

Dit overigens allemaal geheel ter info
(Y)
pi_79248167
Heb je de Vestax VCI-100 en Numark DJ I/O nog te koop ?

400 euro vind ik ook wel erg veel, valt er nog over de prijs te praten ? Kan evt. zelf bij je ophalen in Tilburg.
pi_79275046
Je doet niet aan opsturen?
pi_79280063
Hij is nog te koop. Over de prijs valt zeker te praten, maar ik ga het niet voor een veel lagere prijs weg doen. Versturen doe ik liever niet, maar als er vooraf betaald wordt dan wil ik het wel als een verzekerd pakket opsturen.
pi_79299928
De VCI-100 kost nu nieuw, met 2 jaar garantie, nog 319 euro.

De Numark kost 100 euro nieuw, met garantie.

Totaal dus 420 euro nieuw met garantie.

Dan is 400 euro wel erg veel voor een 2e hands set, zonder garantie.

300 euro lijkt me echt het maximale.
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:37:38 #20
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_79303409
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:23 schreef silverbullet76 het volgende:
De VCI-100 kost nu nieuw, met 2 jaar garantie, nog 319 euro.

De Numark kost 100 euro nieuw, met garantie.

Totaal dus 420 euro nieuw met garantie.

Dan is 400 euro wel erg veel voor een 2e hands set, zonder garantie.

300 euro lijkt me echt het maximale.
Waar dat dan?
pi_79308795
@silverbullet76: Ik vraag me af hoe je bij die prijs van die VCI-100 komt. Tevens vind ik het een beetje raar dat je via pm aan me vraagt hoeveel ik er voor wil hebben en dat je dan in een post probeert aan te duiden dat de prijs te hoog is.

De prijzen die ik op internet vind van de VCI zijn:

489 euro
http://www.feedback.nl/mp3-systems/vestax/vci-100

499 euro
http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html

499 euro
http://www.rjshop.nl/Vestax-VCI-100/nl/product/18209/

544 euro
http://www.new-line.nl/nl(...)ax-vci-100_24343.htm
pi_79324558
TheDarkSide: je reageerde niet op PM dus was ik even in dit topic verder gegaan...

Maar excuses, ik heb de prijzen van een andere MIDI Controller verwisselt met die van de VCI-100 (Reloop Digital Jockey 2).

319 euro koop je de VCI100 niet nieuw voor, sorry. Die kost nog net onder de 500 (470 op ebay Duitsland).
pi_79344376
Geen probleem hoor. Ik reageerde iets later op je pm dan je post zie ik nu.
pi_79692600
Pricedrop: 350 euro voor de VCI-100 en de Numark DJ/io
pi_79694143
De VCI is gereserveerd, de Numark DJ/io is nog te koop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')