![]()
Zo goed als nieuwe Vestax VCI-100 midi controller te koop. De controller heb ik al een tijd in bezit, maar slechts twee weken aangesloten gehad omdat het dj-en me toch niet beviel. Hij ziet er nog als nieuw uit en werkt uiteraard perfect. Als je een kwalitatief goede midi-controller wil hebben dan is dit een interessant product. Je hebt wel een geluidkaart met twee uitgangen nodig om 'm te kunnen gebruiken. Ik verkoop ook een Numark DJ/io externe geluidskaart (ook als nieuw) erbij voor 50 euro extra (los te koop voor 75 euro).
Dus:
Vestax VCI-100 MIDI controller: 350 euro
Numark DJ/io: 75 euro
Vestax VCI-100 MIDI controller & Nurmark DJ/io: 400 euro
Het product is in Tilburg op te halen of op bepaalde dagen en tijden langs te brengen in Eindhoven centrum, Helmond centrum of Venlo.
Algemene informatie:
De VCI-100 is een professionele MIDI controller met twee jog wheels die het scratchen op een controller mogelijk maken. De sensor en de technologie zijn afkomstig uit de Vestax CD spelers. Eén van de vele functies op de VCI-100 is een fadercurve generator die de DJ het gevoel geeft van een professionele mixer. Daarnaast zorgt het zogenaamde 'plug and play' voor PC en Mac voor het nodige gemak.
Specificaties:
- software sturing door MIDI signalen overgebracht via USB
- aanrakingsgevoelige jog wheels
- pitch bending, scanning en scratching mogelijk via jog wheels
- 'plug and play' met Windows en Mac
- 60 mm faders per kanaal- 3-bands equalizer per kanaal - afmetingen: 360 x 35 x 252 mm
- Geen geluidskaart inbegrepen.