abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:39:26 #26
280367 Opperprutser
Derde hond in het kegelspel
pi_79748799
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:38 schreef defamai het volgende:

[..]

Eten, Drinken is prima. Camping op komen op woensdag kan wat kut zijn, en die lui die bepalen waar je je tent moet zetten mogen ze echt afslachten, stelletje nazis. Maar verder is het een tof festival.
Ja goed met de faciliteiten bedoelde ik met name de camping. Een ontbijtkraampje voor een hele camping is toch echt wat weinig en mocht je behoefte hebben om te douchen dan hebben ze er daar ook maar een stuk of 30 van. Maargoed, de sfeer maakt veel goed en ik weet ook wel dat je niet teveel moet mierenneuken op een festival.

Wat ik gewoon niet snapte is dat je eerst je bandje moest gaan halen voordat je de camping op kon komen. Beetje omslachtig allemaal, zeker bij een graad of 35 zoals vorig jaar
pi_79750197
super line up
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:22:35 #28
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_79770839
Briljant!
  woensdag 31 maart 2010 @ 01:17:29 #29
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_79774009
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:35 schreef Big-Ern het volgende:
Lowlands-Pukkelpop 0-1
maak daar maar 2-8 van

maar ja, ik ben wss ook wat ouder
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_79782951
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 01:17 schreef misteriks het volgende:

[..]

maak daar maar 2-8 van

maar ja, ik ben wss ook wat ouder

Inmiddels 37 hier, maar ik begrijp wat je bedoelt. Ze zijn in landen rondom ons toch wat beter in het mixen van festivalprogrammeringen qua leeftijd dan hier. Neem zo'n Lowlands, m.u.v. een verdwaalde oude band zijn het toch allemaal van die jonge semi hippe bandjes. Jammer is dat..
pi_79783980
Pukkelpop is zeker wel een heel goed festival.

Toegegeven, de wc's zijn slecht en het bandje halen vooraf was ook niet erg praktisch, maar ik heb me er heerlijk vermaakt.

dat de douchevoorzieningen ook niet alles zijn kan mij eigenlijk niet heel erg boeien. Ik ben op een festival en word toch wel vies. Als ik dan toch besluit om als 1 van de weinige wel een douche te nemen, en stel dat ik daar dus ook schoner uit kom dan dat ik erin ging, ruik ik ook nog hoe vies de rest is. Nee bedankt, ik neem thuis wel een warm bad. stinken doen we allemaal en met de sex maakt het niks uit.

Verder zijn de eettentjes op het festivalterrein erg gevarieerd en zelfs een beetje lekker.

Wat ik helemaal fijn vind aan Pukkelpop is dat wanneer ik vooraan wil staan op het main-stage dit ook gewoon kán, zonder moeite. Ik ging afgelopen jaar vooraan staan in de Marquee tent bij them crooked vultures en stond, na een beetje moeite ook vrij vooraan bij the offspring.

Helemaal tof is dat er 8 podia zijn, voor ieder dus wat wils. Het dance gehalte is goed. De boilerroom is een geweldige plaats om los te gaan op drum 'n bass.
Stop Bitching, Start a Revolution
pi_79795529
Hier moet ik heen!
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:44:27 #33
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_79796438
Tvp, eerste namen staan me wel aan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_79832407
Te laat voor Lowlands, maar denk dat dit ook wel een mooi weekend wordt
Dancing at disco's, eating cheese on toast!
  donderdag 1 april 2010 @ 20:06:16 #35
282133 Japz_u2
A Rolling Stone
pi_79843281
Dit gaat hem worden dit jaar
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:45:43 #36
134796 GossoKing
It's advááánced!
pi_79874363
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef apeding het volgende:
Pukkelpop is zeker wel een heel goed festival.

Toegegeven, de wc's zijn slecht en het bandje halen vooraf was ook niet erg praktisch, maar ik heb me er heerlijk vermaakt.

dat de douchevoorzieningen ook niet alles zijn kan mij eigenlijk niet heel erg boeien. Ik ben op een festival en word toch wel vies. Als ik dan toch besluit om als 1 van de weinige wel een douche te nemen, en stel dat ik daar dus ook schoner uit kom dan dat ik erin ging, ruik ik ook nog hoe vies de rest is. Nee bedankt, ik neem thuis wel een warm bad. stinken doen we allemaal en met de sex maakt het niks uit.

Verder zijn de eettentjes op het festivalterrein erg gevarieerd en zelfs een beetje lekker.

Wat ik helemaal fijn vind aan Pukkelpop is dat wanneer ik vooraan wil staan op het main-stage dit ook gewoon kán, zonder moeite. Ik ging afgelopen jaar vooraan staan in de Marquee tent bij them crooked vultures en stond, na een beetje moeite ook vrij vooraan bij the offspring.

Helemaal tof is dat er 8 podia zijn, voor ieder dus wat wils. Het dance gehalte is goed. De boilerroom is een geweldige plaats om los te gaan op drum 'n bass.
Helemaal mee eens! Pukkelpop is qua sfeer gewoon veel relaxter dan Lowlands en er is gewoon meer van alles, meer podia, meer artiesten, meer stijlen. Nadeel zijn inderdaad de toiletvoorzieningen die op Lowlands veel beter zijn.
"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." ~ Jack Nicholson
pi_79879729
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:45 schreef GossoKing het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Pukkelpop is qua sfeer gewoon veel relaxter dan Lowlands en er is gewoon meer van alles, meer podia, meer artiesten, meer stijlen. Nadeel zijn inderdaad de toiletvoorzieningen die op Lowlands veel beter zijn.
Voordeel is wel: minder Nederlanders.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_79961316
tvp
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_80077548



Alleen wanneer komen die kaartjes nou
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_80077699
quote:
We are happy to announce our first BNR stage @ Pukkelpop Festival in Belgium feat. Boys Noize, D.I.M., Djedjotronic, Housemeister, Les Petits Pilous (with their first LIVE set) and a very special guest (guess who?). We are looking forward to see you guys there!
http://www.boysnoize.com/blog/?p=1975

Nice

Kaartverkoop begint 20 april.
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_80120927
20 april whoohoo das bijnaaa
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_80240238
Limp Bizkit
Why? Because fuck you, that's why.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:58:53 #43
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_80510672
Is t nou de laatste jaren uitverkocht geweest, lees verschillende berichten over de kaartverkoop.

Tegenwoordig vliegen overal de tickets weg - wil niet dezelfde blunder maken als met lowlands. Die waren ook ineens weg.
pi_80520683
Nee, vorig jaar was 't niet uitverkocht.

Volgens mij is het nog niet vaak uitverkocht, er zijn aardig wat kaarten en het festival is (nog) niet zo bekend. Dit jaar is het 25 jaar jubileum, ze hebben heel goed uitgepakt met de lineup dus ik vrees dat dit jaar wel uitverkoopt!

Ik zorg in ieder geval dat ik mijn kaartje op tijd heb
Stop Bitching, Start a Revolution
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:46:56 #45
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_80526025
Ah, dus hier is het topic. Ik wil gaan dit jaar.
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:12:22 #46
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_80529130
En TVP, goede line-up tot dusver.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_80536152
kaartje is binnen
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  donderdag 22 april 2010 @ 10:29:17 #48
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_80588773
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef apeding het volgende:
Nee, vorig jaar was 't niet uitverkocht.

Volgens mij is het nog niet vaak uitverkocht, er zijn aardig wat kaarten en het festival is (nog) niet zo bekend. Dit jaar is het 25 jaar jubileum, ze hebben heel goed uitgepakt met de lineup dus ik vrees dat dit jaar wel uitverkoopt!

Ik zorg in ieder geval dat ik mijn kaartje op tijd heb
ik weet het, als j ergens heen wilt moet je gewoon het kaartje kopen maar er is zoveel leuks nu en mijn geld is een beetje op. Moet gewoon ff wachten.

Wel een echt vette line-up, heb ik al gezegd, maar ik vind m echt vet
pi_80671900
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:14 schreef DrowningMan het volgende:
Ik wil er misschien ook heen gaan. Wat is het meest handige qua vervoer enzo?
Wat ik hoorde, met de trein. OV in nederland en je kaartje als vervoersbewijs in belgië. Als ze moeilijk gaan doen bij de grens, gewoon dom spelen. Ik heb het zelf nog niet gedaan, iemand hier ervaringen mee?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')