ik denk het ook. Maar, ondertussen is het maart. Ik denk dat ik er nog wel een maandje in zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Als je terug in Nederland bent en hier weer normale Nederlandse winters zijn (lees: zonder sneeuw) dan ga je die sneeuw nog missen joh
Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmakenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Fnuffel voor Isa![]()
Moeten we je even komen knuffelen of wil je met rust gelaten worden? (Wij zijn tegenwoordig meteen zo'n horde mensen)
En hier ook heerlijk weerNet voor het eten met Leander in de speeltuin achter ons huis geweest. Glijbaan, schommel, wipkip... Hij was helemaal blij, even alleen met mama
Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.quote:
Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ze zijn hier de gevelplaten beter aan het vast zetten na dat fiasco dat er 1 was afgewaaid, wat een lawaai en mannen in een bakje langs mn raam
Nou ja, wij hebben hier ook wekenlang in de sneeuw gezeten, dus het verbaast me niets dat het noordelijk ook veel meer was dan normaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef borisz het volgende:
Ergste winter in 20 jaar in Zweden hoorde ik op de radio vorige week.
neuh ik wiist dat t ging gebeuren en hoorde hele ochtend al wat boorlawaai maar nu zijn ze dus aanbeland bij de platen tussen mijn ramen inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schrok je dat er plots mannen in een bakje langskwamen?En toch wel wat vaag hoor van zo'n nieuw gebouw.
Fijn hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo maar even op t fietsje naar De Bilt voor wat boodschapjeshet weer is lief vandaag
voldoendequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:25 schreef borisz het volgende:
Cijfer terug voor mijn paper terug van het werkcollege accounting. een 6. Wist ik ook wel, was zelf niet tevreden maar gezien de situatie waarin ik mijn paper heb moeten maken kan ik er wel mee leven.
linkjequote:Acute renal colic is probably the most excruciatingly painful event a person can endure. Striking without warning, the pain is often described as being worse than childbirth, broken bones, gunshot wounds, burns, or surgery.
Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, d'r is hier al een week weinig in het huishouden gedaan en als mensen zeggen langs te komen ga ik opruimen en schoonmaken(uiteraard ben je van harte welkom, met al je mannen en ik weet dat je niet opkijkt van wat rommel
)
Dat speeltuintje is geweldig! Vrijwel direct achter jullie huis en dan ook beschut betreffende wegen etc
Ik weet nu zelfs hoe het voelt, dus mij maken ze niet bang meer. Want bij een bevalling is 1 ding zeker: het is eindig en je krijgt er iets moois voor terugquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
Wat let je, Isa? Alle ingredienten zijn aanwezig, toch?
Dat zei ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het rondlezen op medische sites, leuke intro hier:
[..]
linkje
Zwangerschap & bevalling: kom maar op
Toen de dokter vorige week zei dat hij er aan kwam ben ik de strijkplank op gaan ruimen en daarna toch maar weer ter aarde gestortquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, bescherm Isa tegen zichzelf, ga niet
Nou ja, neem aan dat een bevalling geen flankpijn geeftquote:
Ik had nota bene koorts en mevrouw de assistente bleef haar mantra maar herhalen dat 'geen vervoer is geen reden voor doktersbezoek'. Nee, geen vervoer misschien niet, maar een medisch spoedgeval welquote:The presence of pyuria, fever, leukocytosis, or bacteriuria suggests the possibility of a urinary infection and the potential for an infected obstructed renal unit or pyonephrosis. Such a condition is potentially life threatening and should be treated as a surgical emergency.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |