Tjezus jonge dat zeg je toch nietquote:
Linkse rakkers.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Die linkse rakkers van P*W daar worden flink onder de tafel geluld door een 16 jarige uit elkse ofzo?![]()
![]()
![]()
Buiten dat zou ik er best doen; sorry voor de ongepaste opmerking.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef Confetti het volgende:
?![]()
Ze claimde dat Wilders meer is dan alleen Moslims bashing en dat het de schuld van de media is dat ze geen aandacht besteden aan zijn fantastische economische voorstellen![]()
![]()
Hoer
Maakt niet uit, dit blijft natuurlijk KLBquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Buiten dat zou ik er best doen; sorry voor de ongepaste opmerking.
Jezus wat een haatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:00 schreef PlakkieOle het volgende:
Ze lulde gewoon. Klinkt dan geloofwaardig, maar gewoon een te grote bakkes waar 7 negerlullne in moeten totdat ze niet meer kan ademen en bijna doodstikt, dan is ze zo gestoord dat ze niet meer kan stemmen op haar kut pvv.
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Penisbaard het volgende:
Die gewone mensen die vragen mogen stellenGa eens weg met je gewone man van de straat.
Raap me op!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
als je lult ben je gewoon zeker van je zaak
Zeker van je zaak misschien, maar hoe komt dat? Omdat ze knetter dom is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jezus wat een haat![]()
als je lult ben je gewoon zeker van je zaak, die meid was gewoon een pratende bazin
quote:
Inderdaad! op naar het communisme! de burger heeft niks meer te zegge verdomme!! de politic weten veel beter wat er er op straat gebeurd en wat mensen bezig houdt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Penisbaard het volgende:
Die gewone mensen die vragen mogen stellenGa eens weg met je gewone man van de straat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |