Dat is een optie, daar kwam ik ook achter. Maar wil eerst even alles op een rijtje hebben. Dat is eigenlijk de laats mogelijke optie voor mij. Maar bedankt voor het denkwerk.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef Chinless het volgende:
de draadjes van de reset knop aansluiten op de pwr van je moederbord en dan de pc aan en uit zetten met je resetknop
Nee zoiets is lastig als particulier.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:11 schreef Rzz het volgende:
[..]
Dat is een optie, daar kwam ik ook achter. Maar wil eerst even alles op een rijtje hebben. Dat is eigenlijk de laats mogelijke optie voor mij. Maar bedankt voor het denkwerk.
één ding vergeten bij te schrijven: Toen de knop voor het laatst werkte, drukte ik hem in en sprong de hele computer 1seconde later uit.
Misschien de voeding. Is er geen programma om te kijken of alles juist aangesloten is ofzo. Klinkt misschien stom
Ik had een soort gelijk probleempje. Ik heb in mijn geval de draadjes van de pwr aangesloten op mijn resetknop. Ik start mijn pc dus op met mijn resetknopje.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef Chinless het volgende:
de draadjes van de reset knop aansluiten op de pwr van je moederbord en dan de pc aan en uit zetten met je resetknop
Ik heb dit probleem "Vroagah" opgelost door gwn 2 draadjes op moederbord te solderen,met daar een leuke gezellige druk knop op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:07 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Ik had een soort gelijk probleempje. Ik heb in mijn geval de draadjes van de pwr aangesloten op mijn resetknop. Ik start mijn pc dus op met mijn resetknopje.
@ TS, je kan misschien ook zoiets proberen:
http://195.69.74.103/shop/product_info.php?cPath=56&products_id=147&osCsid=0040aeacffea8d6a79ee42a3a0425b33
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |