miscommunicatie is ook communicatiequote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef Lotusss het volgende:
Totale miscommunicatie hier dunkt me.
Dat roep je af !!!quote:
Tief op met die zelfmoord website. Dat weet je zelf ook welquote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef Lotusss het volgende:
Je mag me niet vanwege mijn signature zei je. Welk deel is zo storend en waarom?
En trouwens, miscommunicatie is tweeledig schat.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dacht dat je in een kartonne doos woonde. Met een dongel.
Zelfmoordwebsite?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op met die zelfmoord website. Dat weet je zelf ook wel
Zelfmoord website??? Heb ik wat gemist??quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op met die zelfmoord website. Dat weet je zelf ook wel
Persoonlijk zou ik je bannen
Klik es op die trieste shit.. Méhhnquote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfmoord website??? Heb ik wat gemist??
Uhm ja die site in mijn sig zou volgens Soury een zelfmoordsite zijn. Maar denk dat ze even wat mist en gewoon volledig ongeïnformeerd de plank misslaat.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfmoord website??? Heb ik wat gemist??
Ik wil die plank niet eens zienquote:Op maandag 1 maart 2010 23:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm ja die site in mijn sig zou volgens Soury een zelfmoordsite zijn. Maar denk dat ze even wat mist en gewoon volledig ongeïnformeerd de plank misslaat.
Als je eens goed Engels zou begrijpen, dan zijn het verhalen die mensen hoop geven. Waar onder andere ook verhalen zijn waarbij iemand op het punt stond om bijvoorbeeld zichzelf van het leven te beroven maar dat diegene zich door een mooi/leuk voorval bedacht heeft.quote:
Daarom sla je 'm ook faliekant mis. HET IS GEEN ZELFMOORDSITE DOMME KUT.quote:
Weet je wat mooi is die shit uit je sig halen, gewoon een park inlopen en van de zon genieten. Ach jéé weer aandachtquote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je eens goed Engels zou begrijpen, dan zijn het verhalen die mensen hoop geven. Waar onder andere ook verhalen zijn waarbij iemand op het punt stond om bijvoorbeeld zichzelf van het leven te beroven maar dat diegene zich door een mooi/leuk voorval bedacht heeft.
Die site is gemaakt om het mooie in de mens ook een keer te lezen en daardoor weer hoop te krijgen in de mensheid.
Heb effe snel op die site gekeken maar zie zo snel niets wat op zelfmoord, hulp bij zelfmoord of aanzetten tot zelfmoord lijkt.quote:
Ik ga nu de hand aan mezelf slaanquote:Op maandag 1 maart 2010 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom sla je 'm ook faliekant mis. HET IS GEEN ZELFMOORDSITE DOMME KUT.
Maar je zit wel in de Lotushouding??quote:Op maandag 1 maart 2010 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom sla je 'm ook faliekant mis. HET IS GEEN ZELFMOORDSITE DOMME KUT.
Als je die berichtjes eens zou lezen dan zou je zien dat ik gelijk heb.
You're a crazy woman. Ook je ongelijk niet toe willen geven. Goede eigenschap. Kom je ver mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is die shit uit je sig halen, gewoon een park inlopen en van de zon genieten. Ach jéé weer aandacht
Pffff wat een gezeik zeg daar...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb effe snel op die site gekeken maar zie zo snel niets wat op zelfmoord, hulp bij zelfmoord of aanzetten tot zelfmoord lijkt.
Getwitter van mensen die niet veel te vertellen hebben.
Yoh laat maarquote:Op maandag 1 maart 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
You're a crazy woman. Ook je ongelijk niet toe willen geven. Goede eigenschap. Kom je ver mee.
Ik rij in een Lotusquote:
Denk je wel aan de buren?quote:
Met je doos en je dongel?quote:
Apology accepted.quote:
Onder andere.quote:
Coos, kon jij makkelijk inloggen bij de Belastingdienst? Mij lukte het niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef Coos het volgende:
Ben met m'n belastingaangifte bezig.
Het valt niet mee om op een beetje deftige manier de boel op te lichten.![]()
*legt hem nog maar een paar weken weg en hoopt op inspiratie
Een úúr lang JP. Laat maar.quote:
Beterquote:
Ik heb het aangifteformulier zaterdag gedownload en probleemloos.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Coos, kon jij makkelijk inloggen bij de Belastingdienst? Mij lukte het niet.
Moet het nog doen... Maar poenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb aangifteformulier zaterdag gedownload en probleemloos.
Nu vind je me zeker nog steeds naar.quote:
Hoezo meis ????? Verdien ik aan jequote:
Ik heb geen idee of je aan me verdient.quote:
Omdat ik -en met mij velen-dachten dat het pas op 1 maart gedownload kon worden. Dus was het vandaag overbelast.. Slim dat jij het zaterdag al gedaan hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het aangifteformulier zaterdag gedownload en probleemloos.
Doe je dat dan niet digitaal, dan zie je het gelijk.. Yeahhh lang leven het internetquote:Op maandag 1 maart 2010 23:19 schreef Gert het volgende:
Aangifte is al op de bus en ik weet al wat ik ongeveer terugkrijg.![]()
ok, met een beetje hulp![]()
Dat is top!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:19 schreef Gert het volgende:
Aangifte is al op de bus en ik weet al wat ik ongeveer terugkrijg.![]()
ok, met een beetje hulp![]()
Wat valt er te zien dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je dat dan niet digitaal, dan zie je het gelijk.. Yeahhh lang leven het internet
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
dus moest ik een verzoek of wijziging vd voorlopige teruggaaf invullen, godsamme wat een gedoe. Het is uiteindelijk gelukt, maar lastig is het wel.
Yoh ik ben blij dat het vreselijk makkelijk is nu.. Digitaal en hoppa gaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat valt er te zien dan?
De hulp bestaat uit een meneer die er verstand van heeft en dat klotewerkje voor een paar tientjes wil doen. En zichzelf ruimschoots terugverdient. Niks illegaals aan.
Ja, dat zou nog lastiger geweest zijn, en nu heb ik het zelf voor elkaar gekregen, hetgeen me ook wel voldoening geeftquote:Op maandag 1 maart 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Of je zet het teveel uitgekeerde apart, zodat je de aanslag kan voldoen. Maar ja, da's misschien nog wel lastiger.
Je maakt weer vriendjes zie ikquote:Op maandag 1 maart 2010 23:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je aan me verdient.
Ja, vriendjes met iemand die een aanname maakt die niet klopt, mij daaropvolgend beschuldigt van hetgeen ze aangenomen heeft, het bewijs dat de aanname niet klopt niet wil lezen en vervolgens niet wil toegeven dat ze fout zat.quote:
Loze 'sssquote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, vriendjes met iemand die een aanname maakt die niet klopt, mij daaropvolgend beschuldigt van hetgeen ze aangenomen heeft, het bewijs dat de aanname niet klopt niet wil lezen en vervolgens niet wil toegeven dat ze fout zat.
Goeie basis voor een vriendschap
Volgens mij is ze ongesteld! Dat snap ik nou weer van vrouwenquote:
Of er net vóór he. Dat heet PMSquote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ongesteld! Dat snap ik nou weer van vrouwen
Truste.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef Soury het volgende:
Waarom reageerd niemand![]()
TRUSTE
(kom zo nog wel terug ; - )
Ook een optie als je je verveelt.quote:
Avond!quote:
Wat heb je gedaan dan? Je verzameling briefkaarten op chronologische volgorde gelegd?quote:
Zo ietsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Je verzameling briefkaarten op chronologische volgorde gelegd?
Ik had bezoek!quote:
Ja, vond ik van wel!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:35 schreef Laysa het volgende:
Heeft je bezoek je verzameling briefkaarten op chronologische volgorde gelegd?
Vind het toch wel een beetje tegenvallen.quote:
Als het vanavond niet veel minder is, ga ik morgen naar mijn huisarts.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:55 schreef Anniebab het volgende:
Goeiemorgen, Liesje ook een fijne dag,
en Lotussssss moet een afspraak maken bij de dokter.....
Ja, oke, maar mijn ervaring met oorpijn is dat t zichzelf nooit heeft opgelost,zonder medicijnen althans, maar misschien heb je mazzel en gaat t vanzelf over...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als het vanavond niet veel minder is, ga ik morgen naar mijn huisarts.
Wil mijn lichaam eerst de tijd geven om het zelf op te lossen.
Ach das van de opwinding, doe je in de trein toch je oogjes dicht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu zo... godverdomme, geen oog dicht gedaan_!
Neuh, ik ben als de dood dat ik ergens niet uit stap omdat ik lig te maffen. En ik moet 4x overstappenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach das van de opwinding, doe je in de trein toch je oogjes dicht?
haha ja dat zou een grap zijn zeg, wakker woeden op t verkeerde station ,nee je raakt an de Redbull....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, ik ben als de dood dat ik ergens niet uit stap omdat ik lig te maffen. En ik moet 4x overstappen
Ja, Annie, hilarischquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
haha ja dat zou een grap zijn zeg, wakker woeden op t verkeerde station ,nee je raakt an de Redbull....
Mijn kinderen krijgen van de dokter niks bij een beginnende oorontsteking. Neusdruppels kun je proberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, oke, maar mijn ervaring met oorpijn is dat t zichzelf nooit heeft opgelost,zonder medicijnen althans, maar misschien heb je mazzel en gaat t vanzelf over...
Vorige keer niet, geloof ik. Dat ben ik onderhand al weer vergetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vast niet. Je vergeet altijd wel iets
Tof, laat ff weten of t was wat we er allemaal van verwachten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:53 schreef Noek het volgende:
Ik ga naar Alice in Wonderland. Aw, dat is fijn voor mij.
Daarom een liedje:
Volgende week pas hoor. Er zijn vast mensen die veeeeeeeeel sneller dan ik zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tof, laat ff weten of t was wat we er allemaal van verwachten?
Zullen we anders de 13e met z'n allen gaan, dan weten we het tegelijk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgende week pas hoor. Er zijn vast mensen die veeeeeeeeel sneller dan ik zijn.
Die gaan je dan al alles vertellen terwijl IK ik had dat willen doen.
Ja, beter!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zullen we anders de 13e met z'n allen gaan, dan weten we het tegelijk!
Wijf!quote:
Hij komt nu dus wel gewoon in de bioscoop hier?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:53 schreef Noek het volgende:
Daarom een liedje:
Ja. Hoezee!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij komt nu dus wel gewoon in de bioscoop hier?
Ja hè, ik ga met de jongens, volgende week woensdagmiddag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:08 schreef CarOnline het volgende:
Ja wat heerlijk dat ie toch gaat draaien!![]()
Ik ben zo stik benieuwd![]()
Mogge
Zullen we er deze week samen naartoe gaan? En dan het geweldige recensiegras voor de voetjes van Noek wegmaaien?quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè, ik ga met de jongens, volgende week woensdagmiddag.
Zin an!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we er deze week samen naartoe gaan? En dan het geweldige recensiegras voor de voetjes van Noek wegmaaien?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we er deze week samen naartoe gaan? En dan het geweldige recensiegras voor de voetjes van Noek wegmaaien?
Hoe dan???quote:
Is het een 'kinderfilm'?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:53 schreef Noek het volgende:
Doe eens! Ga ik nu even in overlegje en lees ik straks wat ik niet mag missen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:14 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan ook nu vast een recensie sgrijve?
Nee, ik wil ook! En IaN ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, beter!
Maar ik ben de enige die dat wil natuurlijk. Zul je altijd zien.
Nu ben ik goed aan het luisteren naar dit:
Hoelang houdt Johan het nog vol, Mera?
Kom eens onder je steen vandaan manquote:
Het is en blijft Disney, volgens mij hebben die nog nooit een film gemaakt die niet geschikt was voor kinderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:19 schreef Noek het volgende:
Hij draait wel op woensdagmiddag en er is een NL versie dus dat riekt naar ook een kinderfilm.
Nou de vilm starte wat donker, Alice is inmiddels 17 en gaat terug naar Wonderlamp want ze moet de kannegin verslaan, jeweetz, met die groote kop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe eens! Ga ik nu even in overlegje en lees ik straks wat ik niet mag missen!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook! En IaN ook![]()
![]()
En geen idee. Het zou niet de eerste keer zijn dat hij iedereen verbaast.
Hoezoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom eens onder je steen vandaan man
Ja maar hier draaiden ze Saw ook, nederlands gesproken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:19 schreef Noek het volgende:
Hij draait wel op woensdagmiddag en er is een NL versie dus dat riekt naar ook een kinderfilm.
Ah, zie je, stiekem toch een kinderfilmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:19 schreef Noek het volgende:
Nah... Pirates is óók van Disney en die laat ik mn 6-jarige nog niet kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is en blijft Disney, volgens mij hebben die nog nooit een film gemaakt die niet geschikt was voor kinderen.
Het verbaast me dat je je afvraagt wat voor film het isquote:
Ik was het filmpje aan het kijken en SV had het over dat ie zelfs door 'zijn mensen' afgekraakt werd.quote:
Daarom, ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar hier draaiden ze Saw ook, nederlands gesproken.
Oh nee toch niet.
Ik denk niet dat het puur een kinderfilm is.
Ik heb er nog niets van gezien, alleen maar gelezen dat er hier veel mensen zijn die hem willen gaan bekijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je je afvraagt wat voor film het is![]()
Ik bedoel, het is niet dat hij onaangekondigd uit de lucht komt vallen ofzo
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
Het is en blijft Tim Burton,. Dat is imo een duidelijker stempel dan Disney.
Korte overlegjes rocken!
Mera is geen groupie, dat is een vriendin van Johan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was het filmpje aan het kijken en SV had het over dat ie zelfs door 'zijn mensen' afgekraakt werd.
Nu waren jij en Dottey nogal groupies daar, dus vroeg me af of ie jou bedoelde
Groupie, vriendin, potato, aardappelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Mera is geen groupie, dat is een vriendin van Johan.
Ik ga toch ook niet aan groupie vragen of Johan het nog lang volhoudt. Dat vraag je aan mensen die hem goed kennen.
Die is 12+ dacht ik idd. Maar dat zijn ook nog kinderen toch? The Lion King is voor een 3-jarige ook te eng, en zo kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah... Pirates is óók van Disney en die laat ik mn 6-jarige nog niet kijken.
1. Wat Noek zegt en 2. Ik heb niets met Dottey te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was het filmpje aan het kijken en SV had het over dat ie zelfs door 'zijn mensen' afgekraakt werd.
Nu waren jij en Dottey nogal groupies daar, dus vroeg me af of ie jou bedoelde
Nouja, wel zoiets natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, me hoela. Groupie/vriendin is geen tomato tomato, potato potato.
Tijdens de kerstvakantie lieten ze ipv de normale kindertv een sprookje zien, repelsteeltje ofzo, vanaf 6 jaar, om 9 uur smorgens. Belachelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die is 12+ dacht ik idd. Maar dat zijn ook nog kinderen toch? The Lion King is voor een 3-jarige ook te eng, en zo kunnen we nog wel even doorgaan
WTFquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
2. Ik heb niets met Dottey te maken.
Voor sneeuwwitje of de boze heks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter is een tijdlang bang geweest voor Sneeuwwitje
Ik dacht dat jullie bf''s warenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
1. Wat Noek zegt en 2. Ik heb niets met Dottey te maken.
Voor de film Sneeuwwitje om de boze heks die erin speeldequote:
De film, met de stiefmoeder, of het figuur Sneeuwwitje zelf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou t wel doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:34 schreef Noek het volgende:
Ik heb zo'n big ass kip voor in de oven maar nu moet ik vanmiddag weg. Kan ik dat beest alvast in de oven knikkeren zodat ze het vanavond op kunnen warmen ofzo? Ik snap niks van dode dingen waar de botten nog in zitten.
Hier eentje voor de Teletubbies. Zat er zo'n leeuw in, ging die keihard krijsen maar de Teletubbies zelf vond die dan wel weer leuk. Dus dan keek hij altijd met de handen voor zijn ogen. Als de Teletubbies ervoor waren keek die door zijn wollige vingertjes heen en bij de leeuw ging die keihard janken en waren zijn handjes gesloten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb je wel het risico dat de kip smaakt als één met 1000 vliegurenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:34 schreef Noek het volgende:
Ik heb zo'n big ass kip voor in de oven maar nu moet ik vanmiddag weg. Kan ik dat beest alvast in de oven knikkeren zodat ze het vanavond op kunnen warmen ofzo? Ik snap niks van dode dingen waar de botten nog in zitten.
Ah, onze kookLudo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zou t wel doen.
Kan best toch? Maar ja, ik ben geen keukenprinses.
Ik ben meer de boze koningin
Ooit heb ik zelfs weleens gedacht dat Mera en Dottey een setje warenquote:
Maar wel naar dode kip toch? Dat is goed genoeg, me dunkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je wel het risico dat de kip smaakt als één met 1000 vlieguren
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah, onze kookLudo.Ik flikker hem er gewoon in. Ik hoef het toch niet te eten. Ik haat botten.
Ik lees net dat het het zelf niet hoeft te eten, dus ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar wel naar dode kip toch? Dat is goed genoeg, me dunkt.
Ik kreeg nachtmerries van de Reus in het Fata Morgana in de Efteling.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Ja, preciesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooit heb ik zelfs weleens gedacht dat Mera en Dottey een setje waren![]()
Ik nou nooit, hehe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooit heb ik zelfs weleens gedacht dat Mera en Dottey een setje waren![]()
Ja, Mera, kom er es inquote:Mera, kom er eens in.
Ken jij het smaakverschil tussen een dode en een levende kip?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar wel naar dode kip toch? Dat is goed genoeg, me dunkt.
Pardon?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies
Zelden zo'n klef stel samen gezien
En omdat vooral Dottey groupie-achtig gedrag vertoonde en Mera er achteraan hobbelde ging ik er vanuit dat Mera dan ook wel een groupie zou zijn
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
Goeiesmorregens. Damn het is koud en m'n keel heeft nog last van Berlijn
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
Goeiesmorregens.
De mijne van de whiskey, maar da's wellicht hetzelfde gevoelquote:Damn het is koud en m'n keel heeft nog last van Berlijn
Maar dat jullie ooit een setje waren ontken je nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Pardon?Je ziet het echt verkeerd. Ik hobbelde nergens achteraan, laat dat duidelijk zijn.
Verder maak ik er geen woord meer aan vuil.Slotje
Hij heeft de duitsers alvast voorbereid op het songfestivalt liedjequote:
Nouja, 2 handen op 1 buik, je kent het welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Pardon?Je ziet het echt verkeerd. Ik hobbelde nergens achteraan, laat dat duidelijk zijn.
Verder maak ik er geen woord meer aan vuil.Slotje
Shit zeg, wat lul je achterlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, 2 handen op 1 buik, je kent het wel
Wat betekent Shalalie in het Duits?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft de duitsers alvast voorbereid op het songfestivalt liedje
Als je het maar naar je zin hebt gehad toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Viel gesofen und viel geraucht, das ist es was ein Man so braucht...
Nee nee, eerst met je groupie is hetzelfde als vriendin en nu is er één groupie en de ander hobbelt daar achteraan. Volgens mij was dat sowieso andersom maar Mera wil er geen woord meer over vuilmaken.quote:
Dat was potato aardappel he, maar zoals ik al zei, ik had kennelijk wat gemistquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, eerst met je groupie is hetzelfde als vriendin en nu is er één groupie en de ander hobbelt daar achteraan. Volgens mij was dat sowieso andersom maar Mera wil er geen woord meer over vuilmaken.
*hap snurk*
Wat lief dat je Mera zo verdedigtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, eerst met je groupie is hetzelfde als vriendin en nu is er één groupie en de ander hobbelt daar achteraan. Volgens mij was dat sowieso andersom maar Mera wil er geen woord meer over vuilmaken.
*hap snurk*
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief dat je Mera zo verdedigt![]()
Whatever, ik vond Mera toch altijd al de leukste
Wat is daar toch voorgevallen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
2. Ik heb niets met Dottey te maken.
Je hebt het dus echt gezongen in Berlijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik associeer het na dit weekend alleen nog maar met bier in ieder geval
Sorry, ik doe af en toe wat werk tussendoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef Noek het volgende:
Mera, ben je er nog of ga je helemaal geen woord meer gebruiken vandaag?
Mwah, gezongenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt het dus echt gezongen in Berlijn
Lol, gaan wij ook getuige zijn van deze prachtige performance?quote:
Goed van je dat je haar even helptquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
*hap snurk*
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik associeer het na dit weekend alleen nog maar met bier in ieder geval
Ook deze kan ik niet inschatten. Sta ik nu voor het Teuntribunaal of wat??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geef je een compliment hoor. Elkaar helpen is tof![]()
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu weten waar jij staatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook deze kan ik niet inschatten. Sta ik nu voor het Teuntribunaal of wat??
Ik word hier hopeloos onzeker van.
En de ridder uithangen voor iemand die zich pagina's lang misdraagt is zelfs dapper en groots.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gisteren was toch complimenten dagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar is Ian om de 'kop iets anders' grap in te, tsja, koppen.quote:
Ach ja, de ene ridder kruist af en toe de degen met de anderquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En de ridder uithangen voor iemand die zich pagina's lang misdraagt is zelfs dapper en groots.
Gewoon zomaar ewen compliment hoor. Ik dacht ik help effe.![]()
Oei! Mogge!![]()
(bijna vergeten!)
Dat zeg ik...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
En dan te bedenken dat het in Nederland gisteren al complimentendag was
Waar die is? Wat dacht je van heel dicht in de buurt van een trein?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar is Ian om de 'kop iets anders' grap in te, tsja, koppen.
Zo subtiel ook hè. Echt mooi, klein spel.quote:
Doe eens gek en leg er ook een banaan naastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga even naar de groenteboer voor appels en peren.
Kan ik ze even vergelijken
Was jij niet serieus danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo subtiel ook hè. Echt mooi, klein spel.
Enorm! Oscarwaardig. Als ik alleen maar die nuancerende steekjes begreep ...quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar die is? Wat dacht je van heel dicht in de buurt van een trein?
Die zit in de treinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar is Ian om de 'kop iets anders' grap in te, tsja, koppen.
Wat breng jij dat ook weer lekker negatief hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar die is? Wat dacht je van heel dicht in de buurt van een trein?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
Nooooooooooooooeeeeeeeeeeeessssssssssss.....................
![]()
![]()
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enorm! Oscarwaardig. Als ik alleen maar die nuancerende steekjes begreep ...
Iemand een ander onderwerp dan telkens die steken onder en boven water?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Er is een stuk minder aan de hand dan de verlekkerd "sfeertje hier"-roepers denken.
Denk ik.
Nee, "die zit in de trein" , een half uur later gepost, was een stuk onderhoudender.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat breng jij dat ook weer lekker negatief hè
Leuke zelfmoordsite! Nieuw?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand een ander onderwerp dan telkens die steken onder en boven water?
O smaakte je popcorn niet? Sneu zeg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand een ander onderwerp dan telkens die steken onder en boven water?
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, "die zit in de trein" , een half uur later gepost, was een stuk onderhoudender.
Of is dat ook weer negatief.
Ik krijg heel erg idee dat deze SC vol zit met PMS wijven en valse relnichten...quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal niet zo crea met woorden als jij...
![]()
Maar het was bij jou net of hij er voor ging springen ofzo.
Tenzij je vanochtend hebt verteld dat het verliefd zijn een grapje was, gewoon, uit verveling ontstaan en een beetje uit de hand gelopen, lijkt me die kans niet zo groot.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar het was bij jou net of hij er voor ging springen ofzo.
Noem je me nu een valse relnicht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:07 schreef Lotusss het volgende:
Ik krijg heel erg idee dat deze SC vol zit met PMS wijven en valse relnichten...
Sfeertje? Nergens last van hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen moment aan gedacht, maar gezien het sfeertje hier niet zon gekke gedachte
Ik had gisteravond ook wel een wtf moment ja.quote:
Oh ja, thanxquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen op Q, de Top 500 van de jaren 90![]()
![]()
Maar nu hebben we er een scherp observator bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg idee dat deze SC vol zit met PMS wijven en valse relnichten...
Neuh mij ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij je vanochtend hebt verteld dat het verliefd zijn een grapje was, gewoon, uit verveling ontstaan en een beetje uit de hand gelopen, lijkt me die kans niet zo groot.
Ik ga er maar vanuit dat dit gewoon een ontgroening is voordat ik met alle liefde door jullie omarmd word in de community.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je me nu een valse relnicht?
Ik krijg een beetje het gevoel dat je misschien niet uit het juiste hout voor deze sc gesneden bent.
En dat ik even wat werk moet verrichten, dat voel ik ook!
Neuh, zo gaat t eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat dit gewoon een ontgroening is voordat ik met alle liefde door jullie omarmd word in de community.
ja, het zelfmoordzweertjequote:
Gelijk heb je, lekker blijven zittenquote:Maar dat kan aan het roze, fluffy wolkje liggen waar ik op zit.
Nee, mijn opmerking vond ik grappig. Een ander onderwerp en dan weer over die site beginnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had gisteravond ook wel een wtf moment ja.
Check het eerst even en geef anders gewoon even je ongelijk toe ipv er over door blijven gaan...
Awww dus ik ben al toegelaten tot jullie community!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, zo gaat t eigenlijk altijd
Uhh.... zo was het ook bedoeld om te lezen mop, het was een grapje over "iets koppen". Koffie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh mij ook nietMaar ik heb gewoon een sick mind af en toe, en dan lees ik dingen gek ofzo
![]()
Sommige zijn lichtelijk emo, maar sommige zijn ook gewoon leuk om te lezen. Daar fleurt je dag wel van op als je een dipje hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, mijn opmerking vond ik grappig. Een ander onderwerp en dan weer over die site beginnen.
Macht nichts, ik vind het wel een toffe site, dat wel. Net even bekeken. Ik hou wel van die yay-momentjes.
A bit on the emo-side maar wel leuk.
Was er niet ook zo'n site waar mensen voor lul stonden of zoiets?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sommige zijn lichtelijk emo, maar sommige zijn ook gewoon leuk om te lezen. Daar fleurt je dag wel van op als je een dipje hebt
http://www.fmylife.comquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Was er niet ook zo'n site waar mensen voor lul stonden of zoiets?
Oh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhh.... zo was het ook bedoeld om te lezen mop, het was een grapje over "iets koppen". Koffie?
Je hebt je vast misdragen danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Fuck! Volgens mij heb ik een Tinypic ban!
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Was er niet ook zo'n site waar mensen voor lul stonden of zoiets?
Het is die die Lotusss postte, maar bij jouw site zitten ook wel leuke tussenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoiets?
http://postsecret.blogspot.com/
Daar word ik een sad panda van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zoiets?
http://postsecret.blogspot.com/
Gaaf hè.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
PostSecret, daar heb ik een prachtig boek van.
Kutconcepting.
Zòòòòòòòònder jooouuuuuuuuuooeeeeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Simone Kleinsma & Paul de Leeuw, wat een toepasselijk nummer.
Als je thuis was geweest had je 'm keihard mee gezongenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zòòòòòòòònder jooouuuuuuuuuooeeeee
Dat doe ik hier ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je thuis was geweest had je 'm keihard mee gezongen.
Echt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik snap het al. Die andere pics hadden eager beaver in de file name. En dat is natuurlijk bah.
Dat is gewoon een merk ook nog, Eager Beaver.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik snap het al. Die andere pics hadden eager beaver in de file name. En dat is natuurlijk bah.
Photobucket is net zo erg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?
Wat een straffe filtering dan!![]()
Eens uitproberen..
Met tinypic nooit problemen eigenlijk!quote:
Ja, Gert. Ik zie hem hoor. Door het oog van de naald weer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
Zien jullie die bevert dan?
Die had ik beaver-eager.jpg genoemd
Google gaat stemherkenning (op z'n telefoons) ook filteren, daar zijn standaard lijsten voor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?
Wat een straffe filtering dan!![]()
Eens uitproberen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |