miscommunicatie is ook communicatiequote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef Lotusss het volgende:
Totale miscommunicatie hier dunkt me.
Dat roep je af !!!quote:
Tief op met die zelfmoord website. Dat weet je zelf ook welquote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef Lotusss het volgende:
Je mag me niet vanwege mijn signature zei je. Welk deel is zo storend en waarom?
En trouwens, miscommunicatie is tweeledig schat.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dacht dat je in een kartonne doos woonde. Met een dongel.
Zelfmoordwebsite?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op met die zelfmoord website. Dat weet je zelf ook wel
Zelfmoord website??? Heb ik wat gemist??quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief op met die zelfmoord website. Dat weet je zelf ook wel
Persoonlijk zou ik je bannen
Klik es op die trieste shit.. Méhhnquote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfmoord website??? Heb ik wat gemist??
Uhm ja die site in mijn sig zou volgens Soury een zelfmoordsite zijn. Maar denk dat ze even wat mist en gewoon volledig ongeïnformeerd de plank misslaat.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfmoord website??? Heb ik wat gemist??
Ik wil die plank niet eens zienquote:Op maandag 1 maart 2010 23:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm ja die site in mijn sig zou volgens Soury een zelfmoordsite zijn. Maar denk dat ze even wat mist en gewoon volledig ongeïnformeerd de plank misslaat.
Als je eens goed Engels zou begrijpen, dan zijn het verhalen die mensen hoop geven. Waar onder andere ook verhalen zijn waarbij iemand op het punt stond om bijvoorbeeld zichzelf van het leven te beroven maar dat diegene zich door een mooi/leuk voorval bedacht heeft.quote:
Daarom sla je 'm ook faliekant mis. HET IS GEEN ZELFMOORDSITE DOMME KUT.quote:
Weet je wat mooi is die shit uit je sig halen, gewoon een park inlopen en van de zon genieten. Ach jéé weer aandachtquote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je eens goed Engels zou begrijpen, dan zijn het verhalen die mensen hoop geven. Waar onder andere ook verhalen zijn waarbij iemand op het punt stond om bijvoorbeeld zichzelf van het leven te beroven maar dat diegene zich door een mooi/leuk voorval bedacht heeft.
Die site is gemaakt om het mooie in de mens ook een keer te lezen en daardoor weer hoop te krijgen in de mensheid.
Heb effe snel op die site gekeken maar zie zo snel niets wat op zelfmoord, hulp bij zelfmoord of aanzetten tot zelfmoord lijkt.quote:
Ik ga nu de hand aan mezelf slaanquote:Op maandag 1 maart 2010 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom sla je 'm ook faliekant mis. HET IS GEEN ZELFMOORDSITE DOMME KUT.
Maar je zit wel in de Lotushouding??quote:Op maandag 1 maart 2010 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom sla je 'm ook faliekant mis. HET IS GEEN ZELFMOORDSITE DOMME KUT.
Als je die berichtjes eens zou lezen dan zou je zien dat ik gelijk heb.
You're a crazy woman. Ook je ongelijk niet toe willen geven. Goede eigenschap. Kom je ver mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is die shit uit je sig halen, gewoon een park inlopen en van de zon genieten. Ach jéé weer aandacht
Pffff wat een gezeik zeg daar...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb effe snel op die site gekeken maar zie zo snel niets wat op zelfmoord, hulp bij zelfmoord of aanzetten tot zelfmoord lijkt.
Getwitter van mensen die niet veel te vertellen hebben.
Yoh laat maarquote:Op maandag 1 maart 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
You're a crazy woman. Ook je ongelijk niet toe willen geven. Goede eigenschap. Kom je ver mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |