Hoi,
Ik ben moeder van een 1,5-jarig meisje. Ik geloof in de vroege ontwikkeling van een kind. Ik bedoel dat een kind ontwikkelt zich zeer snel tijdens de eerste 5 jaar van zijn / haar leven. Sinds de geboorte van mijn dochter ben ik op zoek naar goede boeken voor haar. Ik kon vinden veel leuke boeken, maar mijn probleem is dat ik niet erg creatief. Ik wil haar leren schilderen, om iets doen met eigen handen, herkennen wat goed en wat slecht is. Maar alles wat ik kon doen is te lezen deze boeken. Mijn meisje vond ik maar nieks en ik begeon mijn zoektocht naar de betere manier te leren.
In Rusland (ik kom uit dit land) heb ik veel meer boeken gevonden die me kunnen helpen. Momenteel is het een trend in Rusland om uw kind eerder te ontwikkelen. En omdat veel ouders niet kunnen betalen voor een kind in dure kinderopvang of exclusieve kleuterschool, zijn er veel boeken op de markt die bedoeld zijn als help voor ouders. Dus ik vond veel boeken met gebrijksaanwijzingen voor ouders! It is geweldig! Ik kon lezen het gebrijksaanwijzing en vervolgens lezen en spelen met mijn meisje. Mijn meisje houdt ze gewoon!
Ik ben erg enthusiast over. En ik zou graag andere ouders willen helpen die worstelen met dezelfde probleem. Dat zou betekenen dat ik boeken moet vertalen, publiceren en verkopen. De boeken hebben gemiddeld 16 - 20 pagina's. In Rusland de gemiddelde prijs van een boek is ongeveer 2-3 euro. Dat vraagt investering en ik wil niet in zee gaan als er is geen vraag naar zo’n boeken.
Beste ouders van het forum, wat denken jullie? Denken jullie dat er een markt is voor zo’n boeken? Zouden jullie een paar minuten per dag willen doorbrengen met je kind om samen te lezen en spelen met het boek en tegelijktijdig de intellectuele capaciteiten te vergroten? Of misschien ben ik gewoon een dromer en er is geen markt voor kinderboeken voor kinderen met gebrijksaanwijzingen voor de ouders?
Ik zou graag om uw mening.
Gegroet!
Asel