Friesland en leuk????quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Friesland is leuk man. Je mist echt wat.
Doet dat geen pijn?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf :
[..]
Snap dat dan kut.
Als 16 jarige meisjes op jou geval vallen dan vallen alle peuterspeelzalen en kindercrèches op mij. + een paar verdwaalde 17 jarigen
Uhhhh whutquote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik citeer mezelf :
[..]
Snap dat dan kut.
Als 16 jarige meisjes op jou geval vallen dan vallen alle peuterspeelzalen en kindercrèches op mij. + een paar verdwaalde 17 jarigen
Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
woon jij in frieslanndddd?
Whehehehe, gisteren is ze gewassen en gewaxtquote:
welk dorp?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 17 jarigen maken alllessss goedDie voor jouquote:
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Hier begint het al!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb vandaag een 63 cent oplossing gevonden voor de kapotte gasveren in de kofferbak: een bezemsteel!![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe, gisteren is ze gewassen en gewaxt![]()
En voor een deel uitgezogen, morgen de kofferbak nog even uitzuigen en het dashboard nat afnemen en dan is ze helemaal schoon
En ik heb vandaag een 63 cent oplossing gevonden voor de kapotte gasveren in de kofferbak: een bezemsteel!
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou je aan DE moeten vragen.
Die heeft ervaring met kleine meisjes.
Voor jou altijdquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef MarkM het volgende:
Doe even Mr. DD bashen, dan heb ik leesvoer.
En de Porsche 911 steden tochtquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heerenveen..
We hebben wel 11 steden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |