QFTquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk gewoon over zijn naam + berichten heen lezen.
friesland is ook erg ver jaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik verstond/snapte het op die manier wel enigszins.
Het is alleen en teringeind rijden.
Bij jou ook, heeeel licht.quote:
HEb je een rollende R? Want in zowel Amsterdam als Rotterdam hebben we een nep-r.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 21:13 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb een 'r' en word hier in het dorp uitgescholden voor 'stadse'
hehehe, zotte Drentenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb een 'r' en word hier in het dorp uitgescholden voor 'stadse'
Joost pest me er altijd mee.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij jou ook, heeeel licht.
[..]
HEb je een rollende R? Want in zowel Amsterdam als Rotterdam hebben we een nep-r.
Friesland is leuk man. Je mist echt wat.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
friesland is ook erg ver jadaar is al helemaal niets. Drenthe heeft nog natuur
De wiek.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hehehe, zotte DrentenIn welk dorp woon je eigenlijk?
Net zo lelijk als jijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En ik leef nog. Moet je voorstellen hoe jij eruit ziet als jij die trein had gekopt
omg! hoe kan dat nouquote:
ja dat weet ik toch nietquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar Joost
Nee serieus, watvoor r is het? Want dat Joost je ermee pest zegt niets
woon jij in frieslanndddd?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Friesland is leuk man. Je mist echt wat.
Friesland is ook mooi hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Friesland is leuk man. Je mist echt wat.
Met mijn Russische satelliet gaat het uitstekendquote:
Heb je der al een beurt gegeven?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met mijn Russische satelliet gaat het uitstekendZe rijdt heerlijk en staat glimmend voor de deur!
Niet liegen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met mijn Russische satelliet gaat het uitstekendZe rijdt heerlijk en staat glimmend roestend voor de deur!
Ik citeer mezelf :quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Net zo lelijk als jij [ afbeelding ]
Snap dat dan kut.quote:Diederick zegt:
Kijk ik heb nog die sex-appeal you see
die foute glimlach
ondeugende oogjes
jwz
neus uit de kom
das de stijl die je moet hebben man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |