quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou me sowieso kapot schamen als fotograaf....
ook als bruidegom (quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou me sowieso kapot schamen als fotograaf....
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus ik heb me ne lekker afgetrokken en 1 vinger in me reet gestopt na het zien van die 1e foto
Als ze nu een andere kop had en wat jonger was dan zou ik deze smiley plaatsen (Maar ik plaats hem nietquote:Op maandag 1 maart 2010 20:45 schreef zovty het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar het is wel lekker hoerig.
1 vinger maarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus ik heb me ne lekker afgetrokken en 1 vinger in me reet gestopt na het zien van die 1e foto
Jij mag niks vinden. Jij moet terug naar school.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Trust_live het volgende:
ik vindt dat ook.
Ja ben er net pas mee begonnen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1 vinger maar.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Precies en daarna een trioquote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon na de plechtigheid direct die schwanz erin.
Volgens mij lag dat wijf aan het eind van de avond met haar benen wijd dronken in de hoek met de barman.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef FashionXstar het volgende:
Nog een paar foto's gevonden :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word er niet blijer van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |