Zelfs ik had er geen problemen mee en dat wil wat zeggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon NIET rijden. Want het is prima te doen.
Nee dat is tofquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zelfs ik had er geen problemen mee en dat wil wat zeggenAlleen die helicopters besturen zuigt ......
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee dat is tofJuist leuk dat je het onder de knie moet krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:41 schreef Black-Hole het volgende:
[..]ga eens met de helicopter oefenen, desnoods met cheats, is sowieso leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook niet makkelijk om een helicopter te besturenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zelfs ik had er geen problemen mee en dat wil wat zeggenAlleen die helicopters besturen zuigt ......
quote:Portal 2 For Two
In case you somehow missed our big cover reveal, Portal 2 is set to drop this upcoming holiday season at full retail price. Even though the first game was just a few hours long, the sequel promises some extra content for your return through Aperture Science, most notably the inclusion of co-op.
While we won't reveal much more (be sure to read our 12-page story in our April issue) just know the original portal isn't the last time you'll see GLaDOS. There will also be surprising new characters and brand new areas of the Aperture Science Labs. The two-player co-op mode will feature its own campaign with two new playable characters. When it comes to these mind-bending puzzles, two brains are always better than one.
Be sure to regularly check in with our Portal 2 Hub for updates and exclusive content all month long.
dat is best te doen hoor, en het moeilijke maakt het juist leuker om bijvoorbeeld vlak boven de snelweg te vliegenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:47 schreef Pimsterr het volgende:
de heli besturing faalt wel, omdat je niet normaal op 1 hoogte rechtuit kunt vliegen
Nu kan Edje het meteen zien, welke game het isquote:
Dat had ik ook wel gezien als het er niet bij staatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu kan Edje het meteen zien, welke game het is
Die discussie blijft ook elk topic weer voorbij komenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:08 schreef Edwinuss het volgende:
Maar er komen zoveel games uit, die dude post zoveel screens en dan vraag ik me soms af waarom hij de titel er niet bij zet, zoveel moeite is dat nu ook weer niet.
Hij begint erover. Maar het is toch niet meer dan logisch? Zijn doel is om die plaatjes aan iedereen te laten zien, maar als hij er geen titel bij zet heeft het toch geen zin?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:16 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die discussie blijft ook elk topic weer voorbij komen
Ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
Hij begint erover. Maar het is toch niet meer dan logisch? Zijn doel is om die plaatjes aan iedereen te laten zien, maar als hij er geen titel bij zet heeft het toch geen zin?
"Hij", dat zal ik wel zijn! Maar goed, ik vind dat je opzich gelijk hebt! Daarom begon ik eroverquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij begint erover. Maar het is toch niet meer dan logisch? Zijn doel is om die plaatjes aan iedereen te laten zien, maar als hij er geen titel bij zet heeft het toch geen zin?
Dat doen de websites toch ook niet?
Ik hou er verder wel over op.
Hij is die persoon die mee zou doen met BC2quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"Hij", dat zal ik wel zijn! Maar goed, ik vind dat je opzich gelijk hebt! Daarom begon ik erover
Jij hebt je rijbewijs zeker bij een pakje boter gekregenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon NIET rijden. Want het is prima te doen.
For the people who are still alivequote:
Als je moet vluchten is het juist mooi, de chaos etc.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt je rijbewijs zeker bij een pakje boter gekregen![]()
Het rijd allemaal opzich wel maar niet als je echt weg moet vluchten ofzo dan is het zwaar klote![]()
Buiten de missies om is het wel tof moet ik zeggen
Dude! Ik was er gister gewoon hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is die persoon die mee zou doen met BC2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |