ja das die ene met d'r hele aparte zelfgemaakte kleren en die de onderkant van d'r haar eraf had geschoren. wieso?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt aardig van dr..
Ken jij trouwens Ingrid vd Wateren? Zat een paar jaar boven ons op de middelbare
zolang je nog kunt plassen en de sensibiliteit in het rijbroekgebied nog intact is, heb je geen caudasyndroomquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:41 schreef Repeat het volgende:
Wie van jullie neurologienerds kan mij vertellen waarom ik sinds een paar dagen (eigenlijk vanaf zondag op maandagnacht) tintelingen in mn rechtervoet heb, iets omhoog uitbreidend naar het onderbeen.
Eigenlijk alleen last van als ik in bed lig of als ik zoals nu stilzit op een stoel.
Ja die! Die heeft dus dr naam veranderd en zit nu bij mij op de afdeling onderzoek te doen! Ze zat bij ons op kantoor, en ik snapte er al niks van, want ik dacht écht dat ik haar herkende, maar die naam klopte nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Pluizel het volgende:
[..]
ja das die ene met d'r hele aparte zelfgemaakte kleren en die de onderkant van d'r haar eraf had geschoren. wieso?
meisje kon zich trouwens laten overplaatsen omdat er een meisje van gyn haar co-schap niet gaat doen omdat ze een knie-operatie krijgt. Krukken en co-schappen gaan niet echt samen als je lijdend voorwerp bent van de krukken.
Ik moet nu dus alleen naar uro.
Niet in bed liggen of op stoelen zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:41 schreef Repeat het volgende:
Wie van jullie neurologienerds kan mij vertellen waarom ik sinds een paar dagen (eigenlijk vanaf zondag op maandagnacht) tintelingen in mn rechtervoet heb, iets omhoog uitbreidend naar het onderbeen.
Eigenlijk alleen last van als ik in bed lig of als ik zoals nu stilzit op een stoel.
hoezo heeft ze haar naam veranderd? is ze getrouwd ofzo? (al kan ik me niet echt iemand bedenken die met haar zou willen trouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja die! Die heeft dus dr naam veranderd en zit nu bij mij op de afdeling onderzoek te doen! Ze zat bij ons op kantoor, en ik snapte er al niks van, want ik dacht écht dat ik haar herkende, maar die naam klopte niet
Nee, haar voornaamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Pluizel het volgende:
[..]
hoezo heeft ze haar naam veranderd? is ze getrouwd ofzo? (al kan ik me niet echt iemand bedenken die met haar zou willen trouwen)
Roddelsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, haar voornaam![]()
Maar toen ik even ging googlen en erachter kwam wie ze nou eigenlijk was flapte ik per ongeluk dat hele geenstijl-verhaal eruit tegen alle anderen van mijn keuzevak, beetje jammer voor haar
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Repeat het volgende:
Even snel reactie aub want ik vermoed caudasyndroom.
Er wordt nog gedacht aan een intoxicatie maar alle testen waren negatief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef Knuffleheinz het volgende:
Hoe zit het met die casus?
Ik denk niet dat iemand nog een house-achtig Eureka! moment zal krijgen.
Wat gohan zegt, of het is paraneoplastisch bij kleincelling longcarcinoom.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef Repeat het volgende:
Mijn casus? Been tintelt nog steeds.
hm, dat voorspelt niet veel goeds voor de komende jaren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef iofn het volgende:
Gohan, heb jij al eens te maken gehad met die coordinatoren keuze-onderwijs? Wat een nazi's zijn datZelf al gezeik mee gehad en nu weer het verhaal dat iemand zijn punten niet kreeg omdat zijn begeleider een paraaf had gezet in plaats van een handtekening
nopequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef gohan16 het volgende:
Uit obductie geen ischeamie (of trombus of bloeding) van de stam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |