En nu ga je hun producten gebruiken om te dotteren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef intoxicated het volgende:
Buitengewoon decadent dineren in een Wassenaars kasteel op kosten van Boston Scientific. Daar word je dokter voor.
Nee, geen belangrijke atherosclerose, coronairen zagen er prima uit, geen aneurysma of dissectie, niets...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:59 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ook geen andere vaatafwijkingen? Enorme sclerose, dissectie.. ?
Heb je het nou over de casus?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:28 schreef iofn het volgende:
Conversie?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:55 schreef Repeat het volgende:
Blunt chest trauma is ook een oorzaak. Best veel over te vinden op het internet, wel interessant
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:09 schreef Repeat het volgende:
Een bal of elleboog op je borst kan al voldoende zijn.
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:09 schreef Repeat het volgende:
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!
Bridging is onwijs gaaf op een coronairangiogram. Die vaten zitten systolisch soms echt hélemaal dicht.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:55 schreef Repeat het volgende:
An impending acute myocardial infarction may occur in young patients having myocardial bridges, and a beta-blocker must be administered, especially when this condition appears during severe exercise.
Snel wat SSRI's poppenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:09 schreef Repeat het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:30 schreef June. het volgende:
[..]
Waarom een antidepressivum? Zou eerder gaan voor haldol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |