Ja, daarom vraag ik me ook af waarom je erover begint nadat in de op staat dat ik de scherpe (geenstijl) chips niet bedoel (ervanuitgaand dat dat dezelfde zijn, ja toch?)quote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Sweet chilli. Klinkt dat scherp?
Nee jonge das zoet en ik ben geen jongequote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Unreal88 het volgende:
Dat is toch scherp jonge
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:39 schreef Unreal88 het volgende:
Mn pa had een keer van de groothandel vet lekkere Doritos meegenomen.
Zwarte zakjes, maar het was niet de geenstijl (of sweet chilli) chips (niet scherp)
Weet iemand welke ik bedoel?
Kijk, de OP, ik quote hem even 2x zodat je hem misschien toch nog gaat lezen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:39 schreef Unreal88 het volgende:
Mn pa had een keer van de groothandel vet lekkere Doritos meegenomen.
Zwarte zakjes, maar het was niet de geenstijl (of sweet chilli) chips (niet scherp)
Weet iemand welke ik bedoel?
Er staat toch chili en heatquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee jonge das zoet en ik ben geen jonge
Hmm ja maar die ken ik wel, die is het nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
De enige zwarte zak is sweet chilli. Kijk eens aan. Afgaande daarop zou het sweet chilli moeten zijn maar daar staat pepper achter.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
De enige zwarte zak is sweet chilli.
DANKJEWEL voor het lezen van de hele topic.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Jaaa... die chips hebben zwarte stipjes no?
Heet idd sweet chili, ze hebben maar heel kort geen stijl geheten denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |