Ik dacht wat duurt het lang, ik open nooit, dus maar de stoute schoenen aangetrokkenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:11 schreef beequeen het volgende:
Thnx Chanel. Tijd voor een feestje. COS 100.![]()
Het ging mij meer om de taal-en stijlfouten Marrije. En dat heeft een eigen bedrijf.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef Marrije het volgende:
Ah, daarom geen streams en staat SV volledig on hold. Johan geeft de voorkeur aan de politiek en wil daarnaast niet bezig zijn met SV.
Ik heb het niet eens gelezenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de taal-en stijlfouten Marrije. En dat heeft een eigen bedrijf.
Maar je weet wat in Johan's ogen een goede mod is: dat is niet een mod die goed, consequent en alert optreedt, maar een mod die er voor zorgt dat hij zo min mogelijk telefoontjes en sms'jes over de chat krijgt. Of er werkelijk goed gemodereerd wordt zal hem worst zijn. Als ik Hans of Suzzy was, zou ik me nu grote zorgen gaan maken, want Sly gaat nu natuurlijk zijn achterban mobiliseren om massaal bij Johan aan de bel te gaan trekken. Dus Suzzy en Hans moeten niet vreemd opkijken als ze eerdaags een pm-berichtje van een opvolger krijgen dat ze per onmiddellijk vervangen zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:37 schreef Dottey het volgende:
geef hem wel gelijk betreft punt.. geen kaas gegeten van moderatie
Dat zou al heel snel waar kunnen worden... die "andere" beginnen al te morren...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar je weet wat in Johan's ogen een goede mod is: dat is niet een mod die goed, consequent en alert optreedt, maar een mod die er voor zorgt dat hij zo min mogelijk telefoontjes en sms'jes over de chat krijgt. Of er werkelijk goed gemodereerd wordt zal hem worst zijn. Als ik Hans of Suzzy was, zou ik me nu grote zorgen gaan maken, want Sly gaat nu natuurlijk zijn achterban mobiliseren om massaal bij Johan aan de bel te gaan trekken. Dus Suzzy en Hans moeten niet vreemd opkijken als ze eerdaags een pm-berichtje van een opvolger krijgen dat ze per onmiddellijk vervangen zijn.
Diepste dieptepunt is nu wel zo ongeveer bereikt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een aanfluiting.
quote:
Mijn Boeddha..... zij is nog erger in haar zinsopbouwen en typo's dan ikquote:Op maandag 1 maart 2010 17:51 schreef beequeen het volgende:
Bericht via Hyves. Lies is weer druk bezig geweest. Ik zeg maar even niks.![]()
[..]
Heej.. Dotje, verveel je je ook te pletter met Johans nieuwe "regeltjes" ??quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn Boeddha..... zij is nog erger in haar zinsopbouwen en typo's dan ik
nieuw?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej.. Dotje, verveel je je ook te pletter met Johans nieuwe "regeltjes" ??
Ik werd geattendeerd op de Boedha en dacht in eerste instantie hetzelfde als jij. Toen ik me realiseerde dat dat niet zo was viel eerst mijn mond open van verbazing. Wat een lef!!! Heb op de chat gezegd dat ik het uitdagen tot kommentaar vond. Want ja kommentaar betekent een ban...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag de cap van die boeddha met dat briefje net hier in de COS en ik dacht dat iemand een bewerking had gemaakt. Tot mijn verbazing blijkt het echte SV-humor te zijn.
Jaahh.. ken je die niet? Sjaggo roepe UIT DIE ZOOI, MUZIEK DEROP zodat ze ons nie hore kenne?? Die regel? ken je die niet??quote:
En, wie zit er aan de stoelpoten te zagen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar je weet wat in Johan's ogen een goede mod is: dat is niet een mod die goed, consequent en alert optreedt, maar een mod die er voor zorgt dat hij zo min mogelijk telefoontjes en sms'jes over de chat krijgt. Of er werkelijk goed gemodereerd wordt zal hem worst zijn. Als ik Hans of Suzzy was, zou ik me nu grote zorgen gaan maken, want Sly gaat nu natuurlijk zijn achterban mobiliseren om massaal bij Johan aan de bel te gaan trekken. Dus Suzzy en Hans moeten niet vreemd opkijken als ze eerdaags een pm-berichtje van een opvolger krijgen dat ze per onmiddellijk vervangen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |