ik oe net getwitterdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
GK moet ik van de iPhone lezen omdat die hier geblokkeerd is.
Ik juich nog niet te vroeg.
la la la la la lalalalalalala la la la lalalalalaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
En heel toevallig schalt nu door de radiospeakers: I will survive.
Did you think I'd crumble? Did you think I'd lay down and die? I will survive!
welk artikel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Het artikel in het ED zet dingen wel een beetje in een ander licht trouwens.
Daarin staat min of meer verteld dat de hostie niet geweigerd is aan de Prins, maar dat deze na gesprek met de Pastoor (die vermelde dat zondigen bij zichzelf ten rade moeten gaan of ze hem wel moeten komen halen) de Prins er ZELF vanaf zag.
Wat is 't nu?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef creno het volgende:
als ik prins carnaval zou zijn zou ik mezelf prins gee dun irste noemen.
Ik ben ooit prins geweest bij een kleine carnavalsvereniging, toen heette ik Prins S ( als in prinses en prins ass, al valt dat laatste erg tegen bij mijquote:
Prins Albert zou ook wel kunnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:45 schreef creno het volgende:
als ik prins carnaval zou zijn zou ik mezelf prins gee dun irste noemen.
Zoals in dat tekenfimpje van Herman Finkers waar hij Mac Beth voor dummies uitlegtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben ooit prins geweest bij een kleine carnavalsvereniging, toen heette ik Prins S ( als in prinses en prins ass, al valt dat laatste erg tegen bij mij)
zo weer even flyeren
quote:
met een Prins Albert heb ik geen ervaring... had ooit wel een vriendje met twee tepelpiercings en een tongpiercing... dat wasquote:
Een PA is NIET fijn tijdens de sex. Vind ik. En ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met een Prins Albert heb ik geen ervaring... had ooit wel een vriendje met twee tepelpiercings en een tongpiercing... dat was
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:34 schreef Desmonkey het volgende:
Ieuw wat heeft Tori Amos met haar gezicht gedaan ?.
[ afbeelding ]
Jeumigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:34 schreef Desmonkey het volgende:
Ieuw wat heeft Tori Amos met haar gezicht gedaan ?.
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens iemand met een knopje onder zijn eikel gehad besef ik me net.... one night standquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een PA is NIET fijn tijdens de sex. Vind ik. En ik spreek uit ervaring.
da's voor luilakken, op het knopje drukken en klaar ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand met een knopje onder zijn eikel gehad besef ik me net.... one night stand
Dat was prima in orde
Precies, we deden alsof het een deurbel was... ik belde en hij riep "Ja ik kom"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's voor luilakken, op het knopje drukken en klaar ?
Ja dat lijkt me al iets minder irritant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand met een knopje onder zijn eikel gehad besef ik me net.... one night stand
Dat was prima in orde
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me al iets minder irritant.
Maar zo'n grote ring zit bij bepaalde handelingen BEHOORLIJK in de weg.
Maar goed, hij weet dat ik 't vervelend vind, dus voordat ie langskomt doet ie'm al uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |